Gå til innhold

Forsmådde kvinner


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Hei du som er i forhold..

for meg spiller det ingen rolle, bare så det er sagt. Det står mer respekt av at du leier en eskorte til det forholdet ikke strekker til, enn at du skaffer en elskerinne.. mye større sjans for drama, og at du blir sittende igjen uten noen av dem..

og du trenger ikke å være ærlig om det til meg heller. Jeg er bare glad og takknemlig for at du valgte å møte nettopp meg den gangen.

men for all del.., betal med cash! Ikke Vipps hvis dere har tilgang til hverandres kontonummer og evt at hun kan se gjennom mobilen din, slett meldingshistorikken.., selv om du har deilige minner fra treffet der..

forsmådde kvinner er ikke enkle å ha med å gjøre for noen.. meg selv inkludert.

nå svarer jeg aldri på trusler, og enn så lenge har det gått bra. Men det er langt fra noen nytelse å motta trusler fra andre. 
og det oppgjøret som venter deg når hennes furie vendes mot deg.., det trenger du ikke. 
 

hadde en kunde som omtalte sin fru som eks.., som både så han sendte Vipps til meg, med andre ord, hun visste hvem jeg var. Men jeg har heldigvis hemmelig nummer, så hun vet bare navnet på den lange gaten jeg bor i. 
jeg svarte selvfølgelig aldri på meldingene fra henne.., hun prøvde bare å samle bevis mot mannen som vredet virkelig har truffet hardt.

jeg så de gav bort den dyre sengen sin forleden.. 😂😂 jeg lo godt når jeg så annonsen, men samtidig følte jeg med de begge.. dette kunne vært unngått hvis han bare hadde betalt med cash..

 

  • Like 7
  • Thanks 5
Lenke til kommentar

Helt enig, aldri betal med vipps.

Forøvrig fint å høre at du syntes utroskap er ok :). Som en gift mann er jeg iblant usikker på om eskorten syntes det er greit, setter veldig pris på eskorter som med glede disker opp for oss utro menn ;).

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg er ei skikkelig pappa jente.., alltid vært. Og pappa forklarte, på blå pedagogisk måte, at menn som er utro, gjør det fordi de ikke får det de trenger av kvinnen de er med. Det betyr overhodet ikke at de ikke elsker kvinnen de er med eller kommer til å gå fra denne kvinnen, de rett og slett trenger mer.

Når kvinnen derimot er utro.., kan du banne på at forholdet så og si er over allerede, det er bare et spørsmål om tid.

På daværende tidspunkt var jeg vel typ 13 år, men jeg mente, både da som nå, at det som oftest stemmer.

Nå kan jeg ikke snakke for alle eskorter.., da jeg ved flere anledninger har fått høre at jeg er i en helt egen klasse 😅

Men, jeg vil tro at de fleste eskorter er veldig klar over at ca 50% har en fru et sted. 
Men, som jeg nevner i innlegget, føler jeg det er mer ryddig å være utro med en eskorte enn å gjøre naboen, venninnen eller kollegaen til en elskerinne.. Det er å be om drama😏

  • Like 9
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...