Gå til innhold

Kamera på sexrommet


Uvitende sexfilm  

32 stemmer

  1. 1. Tror du at du kan ha blitt filmet mens du kjøpte sex?

    • Nei
      13
    • Ja, kanskje en gang
      4
    • Ja, tror det har skjedd flere ganger
      8
    • Vet ikke
      7
  2. 2. Vet du sikkert at du har blitt, eller forsøkt filmet ulovlig?

    • Ja
      2
    • Nei
      30
  3. 3. Er dette et viktig spørsmål for deg?

    • Ja
      19
    • Nei
      8
    • Vet ikke
      5


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir du filmet uten å vite det når du er med en eskorte på hennes sted?

Ja, uten tvil.  

Hva kan filmen brukes til?

Overvåkning og trygghet.  Utpressing i ettertid av sexarbeideren, event. kunden (det var den businessen!), identifisering av kunder med hemmelig nummer, og annet jeg ikke kan forestille meg.

Om filming av kunder blir utbredt og fører til problemer vil markedet stramme seg til et par knepp, og en god del soft-kunder vil slutte å handle.

 

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Er vel Burt Reynolds som har spredt frykt blant noen her inne på dette området.
Kan være både politiet og horene selv som monterer skjult kamera både i ganger og inne på rommene. 

Hvem bryr seg tenker jeg, du bruker selvsagt hobbytelefonen i forbindelse med kontakten og da er det vel ikke noe å frykte i forhold til utpressing?
Hvis det er politiet som tar deg på skjult kamera så er det bare å bla opp. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hvis onkel får tak i den filmrullen så betyr det at halliknettverket er nede for telling. Vil tro de er mer interessert i å ta bakmennene, og at bakmennene vil gjøre alt de kan for å ikke bli tatt. Blir som katten og musa. Jeg er ikke så bekymret selv.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke se rundt for kamera når jeg knuller, herregud!

de som er redd, kan være hjemme. du sparer mye mye penger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Målet er ikke å skape frykt, men å se på hva dette egentlig er.  Under den kalde krigen brukte stormaktene dette aktivt i sexsammenheng for utpressing.  Er du på et bilde, eller film, så blir du gjenkjent selv med ekstra, ureg. mobil.

Jeg er ikke mest redd for onkel, men for falske annonsører, eller ekte, som kanskje kan bruke dette mot noen av oss.

Nå virker det kanskje ikke som om det er noe stort problem👍

 

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
  • Like 3
Lenke til kommentar

Har hørt om utpressing på denne måten, altså trusler med å sende video til familie, venner og jobben din, men da har det vært mot unge jenter.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Med dagens teknologi kan vel det meste av bilder og videoer manipuleres etter eget forgodtbefinnende, også av bakmenn og onkel. Skulle jeg være så uheldig å bli plaget av bakmenn med trusler om publisering av slikt materiale, hadde jeg vel egentlig forholdt meg relativt rolig og avvist det hele som en fake produksjon. Om onkel kom på døra med slike "bevis" antar jeg at de har mye, mye mer enn bilder og video som bygger opp under eventuelle påstander.

Så nei, kamera på sexrommet er ikke noe jeg ofrer så mange tanker.

  • Like 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, Ox1 skrev:

Med dagens teknologi kan vel det meste av bilder og videoer manipuleres etter eget forgodtbefinnende, også av bakmenn og onkel. Skulle jeg være så uheldig å bli plaget av bakmenn med trusler om publisering av slikt materiale, hadde jeg vel egentlig forholdt meg relativt rolig og avvist det hele som en fake produksjon. Om onkel kom på døra med slike "bevis" antar jeg at de har mye, mye mer enn bilder og video som bygger opp under eventuelle påstander.

Så nei, kamera på sexrommet er ikke noe jeg ofrer så mange tanker.

Enig i argumentasjonen din, men konklusjonen gjelder likevel kun deg.  Horekundene er i alle samfunnslag.  Flere her på forumet er kjente politikere, næringslivsfolk og byråkrater.  De tar ikke like lett på selv en falsk sexfilm.som kan brukes mot dem.

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Enig i argumentasjonen din, men konklusjonen gjelder likevel kun deg.  Horekundene er i alle samfunnslag.  Flere her på forumet er kjente politikere, næringslivsfolk og byråkrater.  De tar ikke like lett på selv en falsk sexfilm.som kan brukes mot dem.

Du har  helt rett @Tototre. Min konklusjon gjelder meg og min oppfattelse av hvordan ting fungerer. For min del kan hvem som helst henge meg ut som hva som helst uten at jeg gidder å bry meg. Slik "luksus" kan selvfølgelig ikke alle ta seg råd til.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Vel, for det første er utpressing langt mer alvorlig enn sexkjøp. I tillegg vil konsekvensene av å bli dømt være langt større for en utenlandsk statsborger enn en nordmann. Kvinner flest har ikke for vane å ta slike aggressive risikoer, det er vel kanskje mer sannsynlig at bakmenn / trans / mannlige eskorter kunne funnet på noe slikt. Bakmenn er imidlertid enda mer utsatt for politiets oppmerksomhet, og vil nok tas enda hardere enn en utenlandsk prostituert. 

Alt i alt anser jeg det som lite sannsynlig, og skulle man komme over noe slikt tenker jeg at det nok vil være en sånn passe ustabil eskorte som bløffer.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
25 minutter siden, kaffekoppen skrev:

Vel, for det første er utpressing langt mer alvorlig enn sexkjøp. I tillegg vil konsekvensene av å bli dømt være langt større for en utenlandsk statsborger enn en nordmann. Kvinner flest har ikke for vane å ta slike aggressive risikoer, det er vel kanskje mer sannsynlig at bakmenn / trans / mannlige eskorter kunne funnet på noe slikt. Bakmenn er imidlertid enda mer utsatt for politiets oppmerksomhet, og vil nok tas enda hardere enn en utenlandsk prostituert. 

Alt i alt anser jeg det som lite sannsynlig, og skulle man komme over noe slikt tenker jeg at det nok vil være en sånn passe ustabil eskorte som bløffer.

Enig i at du konkluderer svært logisk og godt her.  Utlendinger vil sannsynligvis ikke bruke det for utpressing siden virksomheten taper mye på det.  Kan kanskje gjøres for å skvise ut konkurrenter, men da blir det et litt mer avansert opplegg.  Noen norske kan finne på å true med dette, men de kommer jo til å bli stanset ganske raskt om de driver fra et fast sted.  Ved outcall er filming vankeligere å få til slik at det blir god film.

Som et lite tankeeksperiment: Hvordan ville jeg filmet og presset horekunder for penger i ettertid?

  • Alliert meg med et par jenter på 15 1/2 år som har en oppvekst på institusjon, og villige til å selge sex.
  • Fått tak i en pakistansk gorilla som livvakt for jentene.  Sittende på tilstøtende rom.
  • Leie av en sentral airBnB for fire døgn.  Minst to arbeidsrom for jentene, et til hver.
  • Montert trådløse kameraer med mikrofoner i alle, absolutt alle rom og fellesområder.
  • Annonsert jentene som et utforskende tvillingpar som er ferske innen dette.  Alder 20 år.  Gjør gjerne trekant, men også hver for oss.
  • Jeg er operatøren og svarer på alle henvendelser og setter opp bookingen.  Fra en trygg lokasjon, med hemmelig nummer.
  • Gorillaen vet om alle kameraene.  Jentene vet at de blir filmet, men ikke hvor kameraene er.
  • Ingen kunder med hemmelig/skult nummer får booke.  Kun de som jeg kan finne ut mer om gjennom å google.
  • Kundene blir intetanende filmet, men stortrives med jentene og gir gode anmeldelser på RE.
  • Slik holder vi på i 3-4 dager, til jentene ikke orker mer pga. stort trøkk av kunder.  Noen kunder har t.o.m. gått bort fra sine anonyme mobil til å ringe med kjent nummer, når de forstår at dette er eneste måten å få booket tid.
  • Annonsen viste 7 dager med arbeid.  Men alt etter 3-4 dager tar vi den plutselig bort.  Og forlater leiligheten.
  • Nå setter jeg filmene sammen som trailere for hvert enkelt kunde.  Skriver med info om at du er på 30 min film med mindreårig  XX dato, fra kl, og du betalte dette for flg. tjenester.... Med trussel om spredning om du ikke betaler XXXX til YYYY innen en tidsfrist.

Det jeg vet er at kriminelle har ingen skrupler når det gjelder slike setups, så det kan være smart å tenke litt på hva en går til om det noen ganger virker for godt til å være sant.

 

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Denne problemstillingen har jeg aldri vært i nærheten av. Hvor stor/liten er egentlig sannsynligheten for noe slikt?  Mulig det er meg som er altfor forsiktig med å screene kontraktsmotparten  før besøk...

  • Like 2
Lenke til kommentar
34 minutter siden, daxi skrev:

Denne problemstillingen har jeg aldri vært i nærheten av. Hvor stor/liten er egentlig sannsynligheten for noe slikt?  Mulig det er meg som er altfor forsiktig med å screene kontraktsmotparten  før besøk...

Det virker ikke som om det er et stort problem ennå.  Bare to stykker som er sikre på at det har skjedd.  Men det er jo veldig enkelt for en eskorte, huseier, eller halliker/bakmenn å filme om de går inn for det.  Det ferskeste eksempelet på at det blir brukt i trusler kommer fra @Tid for Nytelse her: 

Sitat
Det var visstnok videoovervåkning der jeg møtte kjæresten hennes, så hun har film av at jeg har sex med kjæresten..

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Synes det er så trygt når thaiene henger håndkle over nøkkelhulle😅😅

Er det for å forhindre at venninnene titter, berolige meg og/eller er det en vane fra mere shady strøk?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Folk reiser vel utlands også så da passer vel denne inn, uten at det bør komme som noe sjokk på noen 😜

var på hus i spania for en 10-15 år siden, måtte spørre han store grapsen av en dørvakt om han hadde sett noe til kompisen min. 
Han måtte sjekke, så vinka han meg bak disken peka på ene skjermen som viste han holdt på å kle seg igjen, vi lo godt 😂

 

ellers en tur i tsjekkia så ble jeg henvist til et hjørne inni det lille rommet, for madamen selv ville ikke bli filma. 
 

så ja, man bruker ikke kort på tur 👍

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...