Rafael Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 ..det beste owo du har fått. Kompisen ser etter en han kan gå til, ta ut junior, få en owo+cim, dra videre på fisketur. Helst ikke mer enn 1k, må også kjøpe noen nye sluker og wobbler 🥹 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 34 minutter siden, Rafael skrev: ..det beste owo du har fått. Kompisen ser etter en han kan gå til, ta ut junior, få en owo+cim, dra videre på fisketur. Helst ikke mer enn 1k, må også kjøpe noen nye sluker og wobbler 🥹 Råd: gå over til agnfiske (mark, mort, reke), mye billigere og mer effektivt. Bruk besparelsen på damer. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Mai 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2024 1 time siden, Revenger skrev: Råd: gå over til agnfiske (mark, mort, reke), mye billigere og mer effektivt. Bruk besparelsen på damer. Pleier å bruke mark også. Jeg får like mye(lite) fisk uansett. Ørret i oslo er vrang as må kanskje over til fluefiske 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 Bruk lett spinnerutstyr, supertynn sene, små kroker, mark. Ikke dupp og/eller søkke - bare krok og mark. 1 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Mai 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2024 22 minutter siden, Revenger skrev: Bruk lett spinnerutstyr, supertynn sene, små kroker, mark. Ikke dupp og/eller søkke - bare krok og mark. Send pm med et bra vann så skal jeg teste bare mark og krok. Legg også til en med bra owo&cim i meldingen 1 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 (endret) 30 minutter siden, Rafael skrev: Send pm med et bra vann så skal jeg teste bare mark og krok. Legg også til en med bra owo&cim i meldingen Svartkulp (59.975925, 10.738842) Googlemaps Parker ved Sognsvann, gå innover mot Svartkulp i skogen på østsiden av parkeringen (ikke langs grusveien). Lover deg at du kan få både owo og cim (hvis du bare er litt ukritisk til hvem som tar i mot) Gi oss tilbakemelding når du er tilbake:-) --- PS! Hentet fra OFA (Oslo fiskeadministrasjon) "Like i nærheten av Sognsvann finner du Svartkulp, et vann med litt «mystikk» rundt seg da det som oftest benyttes av naturister og sære fluefiskere. Det er dog et flott fiskevann, spesielt for de av oss som driver med fluefiske (det er selvsagt gode muligheter for de med andre redskaper også). Her finner du Ørret, Abbor og Karuss" Endret Mai 2, 2024 av SolanGundersen 1 1 Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Mai 3, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2024 Så jeg kan få owo MENS jeg fisker? Svartkulp Here i cum🚶🏻 1 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mai 3, 2024 Share Skrevet Mai 3, 2024 Pass deg for kroken... 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mai 3, 2024 Share Skrevet Mai 3, 2024 6 timer siden, Rafael skrev: Så jeg kan få owo MENS jeg fisker? Svartkulp Here i cum🚶🏻 Vær bare obs på at det finnes gjedder i vannet også. Store gjedder. Å vifte med svansen nær vannet kan gi deg en owo av helt andre dimensjoner... Heldigvis ikke så langt unna Ullevål sykehus da 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 3, 2024 Share Skrevet Mai 3, 2024 18 timer siden, Rafael skrev: Send pm med et bra vann så skal jeg teste bare mark og krok. Legg også til en med bra owo&cim i meldingen Maridalsvannet. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 3, 2024 Share Skrevet Mai 3, 2024 Du fikk for faen svar på dustetråden din @Rafael. Prøv kvinneforum neste gsng. Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet Mai 3, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2024 3 timer siden, SolanGundersen skrev: Vær bare obs på at det finnes gjedder i vannet også. Store gjedder. Å vifte med svansen nær vannet kan gi deg en owo av helt andre dimensjoner... Heldigvis ikke så langt unna Ullevål sykehus da Owo tar jeg i buskene, tror jeg 3 timer siden, Karsten skrev: Du fikk for faen svar på dustetråden din @Rafael. Prøv kvinneforum neste gsng. har ofa boka hjemme, men trenger egt fortsatt svar om owo+cim. Må få noe denne helga, fiske kan jeg i ukedager også hehe 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg