Gå til innhold

Dame på deling

Mhaal903

Anbefalte innlegg

Jeg har kontakt med en dame som gjerne vil deles (ikke proff med annonse, men har møtt henne flere ganger). Hun er norsk, slutten av 30-årene, normalvektig, pen. 

Hun er entusiatiskt med på å deles, detaljer på forespørsel til meg.

Fint om noen har sted å være, Oslo eller nordover.

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper det må planlegges litt bedre, han la ut innlegget for 2 dager siden 😅🤣

7 timer siden, N1rvana skrev:

Ble det noe av dette?

• Like 1
Lenke til kommentar

Får legge til at jeg sammen med min faste elsker også søker etter å dele med andre da. Vi har gjort det før, hadde i fjor en annonse (hun) aktiv hvor vi søkte flere menn. Mange som meldte seg, få stilte opp dessverre. Det ga likevel mersmak!

Hun har mange fantasier vi ønsker å utforske og vi søker etter andre par, kvinner, menn, og transer (ja det meste er akuelt haha)

Noterer at dette ikke er en spontan greie, vi har tidligere brukt god tid på planleggingen så ikke noe vits å sende melding i morgen «hvordan gikk dette?» 🤣

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Hei p dere.

Jeg blir gjerne med. har fri  hele uken...så har alle muligheter for å treffe dere. Har erfaring med trekant fra før og  elsker den settingen. hvor  damen                         får dobbelt opp av det hun ønsker seg.   Tommy

meg utenlinbukse 50 PROSENT.jpg

• Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar