Mhaal903 Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 Jeg har kontakt med en dame som gjerne vil deles (ikke proff med annonse, men har møtt henne flere ganger). Hun er norsk, slutten av 30-årene, normalvektig, pen. Hun er entusiatiskt med på å deles, detaljer på forespørsel til meg. Fint om noen har sted å være, Oslo eller nordover. 2 Siter Lenke til kommentar
amazon76 Skrevet Mai 2, 2024 Share Skrevet Mai 2, 2024 Er med å deler, bor på hotell i oslo i natt 1 Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Mai 3, 2024 Share Skrevet Mai 3, 2024 Ble det noe av dette? 1 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet Mai 4, 2024 Share Skrevet Mai 4, 2024 Jeg tipper det må planlegges litt bedre, han la ut innlegget for 2 dager siden 😅🤣 7 timer siden, N1rvana skrev: Ble det noe av dette? 1 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet Mai 4, 2024 Share Skrevet Mai 4, 2024 Får legge til at jeg sammen med min faste elsker også søker etter å dele med andre da. Vi har gjort det før, hadde i fjor en annonse (hun) aktiv hvor vi søkte flere menn. Mange som meldte seg, få stilte opp dessverre. Det ga likevel mersmak! Hun har mange fantasier vi ønsker å utforske og vi søker etter andre par, kvinner, menn, og transer (ja det meste er akuelt haha) Noterer at dette ikke er en spontan greie, vi har tidligere brukt god tid på planleggingen så ikke noe vits å sende melding i morgen «hvordan gikk dette?» 🤣 1 1 Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Mai 12, 2024 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2024 Det blir denne uken, en morgen. Send meg melding 1 Siter Lenke til kommentar
TommyFREDRIKSTAD Skrevet Mai 13, 2024 Share Skrevet Mai 13, 2024 Hei p dere. Jeg blir gjerne med. har fri hele uken...så har alle muligheter for å treffe dere. Har erfaring med trekant fra før og elsker den settingen. hvor damen får dobbelt opp av det hun ønsker seg. Tommy 2 1 1 Siter Lenke til kommentar
hedexp Skrevet Mai 19, 2024 Share Skrevet Mai 19, 2024 Er gjerne med til trekant i Trondheim. 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 24, 2024 Share Skrevet Mai 24, 2024 La oss gangbange kanjim eller monica! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg