Gå til innhold

Senger som knirker

Gjest

Hva er verst?  

29 stemmer

1. 1. Hba syns du er det verste av disse tre?

• Seng som knirker
      3
    • Madrass på gulvet
      1
    • Mangel på vaskemuligheter - null bad
      25

Anbefalte innlegg

Et tilbakevendende uttrykk er eskorter som knirker, eller sier ikke-ta-på-meg her, ikke-rør-der, og sånne knirk i et møte.  I går var jeg på hotell.  To forskjellige kvinner med noen timers mellomrom.  Resepsjonen visste nok.  Jeg må om nytt laken og rene håndklær etter det første besøket mitt.

Men dobneltsengen knirket noe så inni helvete når det ble litt bevegelse på kroppene.  Skulle jeg klaget på det?  Den siste avsluttet jeg med i sofaen.

• 2 weeks later...

Parkveien, Oslo

Det fine med outcall til hotell er at det blir annerledes enn når en eskorte tar imot.  Ved spørsmål om nytt laken m.m. sa jeg oxo fra i resepsjonen at den neste elskerinnen som skulle komme ikke måtte få vite om den første.  Så de måtte ikke reagere når jeg kom med en annen kvinne.

Jeg vet de som jobber på hotell får se og høre mye rart.  Jeg er ønsket velkommen tilbake👍

30 minutter siden, jegern skrev:

Så elskerinner er greit for dem så lenge de ikke mistenker de tar betalt? Man løper jo en viss risiko for at de ringer politi. Hadde bare sagt jeg trenger nytt laken fordi det andre ble skittent, grisa mat på det, noe sånt

Jeg var ganske sikker her på at de ikke kom til å ringe politiet.  Kort oppsummert strategi: 1.kvinne møter jeg ute.  Vi går sammen inn.  Både hun og jeg snakker med hun i resepsjonen.  Ah, norsk eskorte!  Etter et par timer går vi ut sammen.  Jeg sier ikkeno om laken/hånklær nå.

Ca en time seinere er jeg tilbake på hotellet.  Sier jeg trenger nytt til rommet.  Og at hun var elskerinnen min.  Sier samtidig at jeg kommer med min faste om et par timer.

Skifter på rommet og lufter!

2.kvinne blir hentet av meg, vi går felles i resepsjonen.  Jeg spør om hun skal registreres siden hun blir over natten.  Nei, det er ikke nødvendig, svarer ungpiken bak disken med trillrunde øyne😁

Vel, nå har jeg hatt med forskjellige "elskerinner" på hotell i mange år, og det har aldri vært noe problemer med det.  Ofte på dagrom, som kan være litt billigere.

@jegern du skjønner at jeg elsker spenningen ved å gjøre slike ting.  Det blir jo oxo en mye bedre bok en dag når noe er selvopplevd.

På 2.5.2024 den 3.37, Tototre skrev:

Et tilbakevendende uttrykk er eskorter som knirker, eller sier ikke-ta-på-meg her, ikke-rør-der, og sånne knirk i et møte.  I går var jeg på hotell.  To forskjellige kvinner med noen timers mellomrom.  Resepsjonen visste nok.  Jeg må om nytt laken og rene håndklær etter det første besøket mitt.

Men dobneltsengen knirket noe så inni helvete når det ble litt bevegelse på kroppene.  Skulle jeg klaget på det?  Den siste avsluttet jeg med i sofaen.

Du er så bullshit du

7 timer siden, Louiza skrev:

Du er så bullshit du

Egentlig er jeg en hingst som driter hestebæsj, så jeg er kjent med lukta.  Om du vil diskutere rollen til 223 mer, så opprett en egen tråd, eller tagg meg i Tullekontoret. 

Det du driver med her er totalt unødvendig, utover det at du får litt oppmerksomhet ved å bidra med personangrep.  Du kan enkelt blokkere brukere som meg.  Spør om hjelp hvis du ikke vet hvordan.

Mye av bullshiten jeg skriver er svada, ja, helt enig i det.  Og så vet jeg at dette ofte åpner opp for at de som sitter på info velger å dele den.  Dette har skjedd flere ganger i år uten at du har fått det med deg, tydeligvis.  Det blir større og bedre aktivitet på Forumet ved at flere bidrar.   

• 1 month later...