Gå til innhold

Spennende navnevalg

Franky

Anbefalte innlegg

Har vurdert et besøk, men ser at hun har fått litt blandede anmeldelser tidligere. Ganske rimelig pris, så må man forvente at servicen svarer til prisen?

Endret av 81747294058274758
  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Takk for tips, mye mulig jeg tar sjansen på et besøk selv om jeg så hun hadde fått dårlig anmeldelse en annen plass. Av en eller annen grunn trekkes jeg alltid mot de litt usikre kortene. 

• Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, 81747294058274758 skrev:

Har vurdert et besøk, men ser at hun har fått litt blandede anmeldelser tidligere. Ganske rimelig pris, så må man forvente at servicen svarer til prisen?

Hvor fikk hun blandede anmeldelser egt?

• Like 1
Lenke til kommentar

Reddit. Noen som skrev:
"Var så tjukk i hue og besøkte henne. Kald, nedlatende og utførte ingen ting av det som ble avtalt. Dårligste opplevelse siden Marianne for over 30 år siden. Styr unna!!!"

• Sad 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, 81747294058274758 skrev:

Takk for tips, mye mulig jeg tar sjansen på et besøk selv om jeg så hun hadde fått dårlig anmeldelse en annen plass. Av en eller annen grunn trekkes jeg alltid mot de litt usikre kortene. 

Følg meg og mine kort om du vil ha god, deilig og sansefylt sex.  Det er ikke alltid de smellvakre jentene, men de leverer og er trygge.  Følg med på neste publisering av Ukas Sexy som kommer på Fillene Fyker førstkommende torsdag.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har også vært på besøk til Kristine. 
kjempe hyggelig dame, pratsom men ikke for mye. Bra priser og en fin liten gåtur langs elver fra da jeg bo. 
startet med en massasje som var ok, ikke proff men bra nok. Bra owo. 
da begynner jeg å tenker nå har jeg en nytt favoritt dame, men…. 
Jeg er heldig nok til å være litt over snitt downstairs. Ikke mandingo men bra omkrets. Det var tilfeldigvis litt for mye for henne etter ca 2 min og jeg tok det veldig rolig i starten. Det har jeg aldri opplevd vaginalt, i rumpe ja, men jeg er ikke SÅ stort. Fikk beskjed hvis jeg ikke skal kom med en gang så må vi stoppe og blir det bare en hj. 
stor skuffelse da alt annet virket til å være så bra. 
så min tips til dere er, hvis du ikke er så stort veldig verdt en besøk. Hvis du er litt over snitt så finner en annen

Endret av Engelsk86
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg er lettere sjokkert over at så mange av dere som har besøkt henne er fornøyd med noe som helst???

Jada, selvfølgelig forstår jeg at folk har forskjellig smak, at noe liker bestemoren og andre liker datteren, men dette var ikke bare bestemoren, det var ekstremt dårlig i tillegg.

For å gi en kort oppsummering av min opplevelse :

-Sliten bestemor i 60-årene, med bilder av seg selv på stueveggen, fra den gang hun var ung/yngre, holder til i toppetg. i en høyblokk på Bjølsen.

-Dårligste massasje jeg noen gang har fått, men det gjeller muligens ikke, da dette ikke kan kalles massasje, aner ikke hva det var, men det var dårlig.

-Dårligste BJ`en jeg har fått på det jeg kan huske, med gummi, uten var uaktuelt og det var nok like greit.

-Sex...jeez! Tror nesten ikke jeg orker å skrive om det en gang, så dårlig var det.

-Alt-i-alt oppsummert fra meg; 1/10 og den klokkeklart dårligste sexopplevelsen jeg har hatt ever, det eneste positive jeg komme på, er at det ikke kostet stort.

Endret av Jeff Pezos
  • Haha 2
Lenke til kommentar

@Jeff Pezos her slakter du henne virkelig.  Hvor gamle er bildene i annonsen, sånn ca?

Litt rart at @Gaggball @Oslo_bukken og @Engelsk86 har slike motsatte opplevelser av henne.  Vel, leser ikke at noen gir henne 10/10, men mer fornøyde enn du.

Kan årsaken være value for money?  (lang tid, extra inkl., servering av drikke, mat, m.m.)

Ellers kan vi jo oppfatte deg som noe mer kresen enn andre forumbrukere?

Lenke til kommentar
37 minutter siden, Tototre skrev:

@Jeff Pezos her slakter du henne virkelig.  Hvor gamle er bildene i annonsen, sånn ca?

Litt rart at @Gaggball @Oslo_bukken og @Engelsk86 har slike motsatte opplevelser av henne.  Vel, leser ikke at noen gir henne 10/10, men mer fornøyde enn du.

Kan årsaken være value for money?  (lang tid, extra inkl., servering av drikke, mat, m.m.)

Ellers kan vi jo oppfatte deg som noe mer kresen enn andre forumbrukere?

Det var virkelig ille, jeg føler jeg var snill her faktisk, jeg vurderte terapi etter det besøket.

Bildene må være haugamle, og photoshoppet de-luxe, begge deler tipper jeg.

Jeg syntes du skal ta deg en tur, så vi kan sammenligne notater i etterkant.  :) 

• Haha 1
Lenke til kommentar

Min vurdering er langt fra alt positivt og jeg skal ikke tilbake. nå jeg først tenkt at det kunne bli en ny favoritt var basert mest på verdi for penger og tilgjengelighet at det er ikke så langt fra meg. 1 timer til 1.5k uten å tenker på extras og hvem skal møte deg i døren har en god del å si. 
hun er hyggelig og kan både norsk og engelsk, pratsom og det for min del gjøres det er mye mer hyggelig at man kan faktisk har litt kjemi og det ikke føles at man har sex med noe som mest sannsynlig egentlig ikke vil og kan ikke kommunisere i det hele tatt. 
ja massasje var ikke proff men det er en bra måte å har en overgang fra å stå i stue med klær på til begge er naken i seng. Mer fristende en ‘tar av klær og nå er jeg i doggy stilling’. 
hun er litt eldre en hun var ja, men er vi ikke alle det, bare at de gjøre jobben de gjør betyr ikke at de slutte å bli eldre. Men hun har en meget fin kropp for alderen og er ganske pen i ansikt. For meg en bra milf opplevelse. 
men alle har forskjellig smak og vi vil for litt forskjellig ting fra en besøk. Hvis det var rå hardt sex så er hun absolutt ikke den du skal besøk, men hvis det er en hyggelig timer som inneholder sex (så lenger du ikke er for stør) så er hun bra for det

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Jeg er lettere sjokkert over at så mange av dere som har besøkt henne er fornøyd med noe som helst???

Jada, selvfølgelig forstår jeg at folk har forskjellig smak, at noe liker bestemoren og andre liker datteren, men dette var ikke bare bestemoren, det var ekstremt dårlig i tillegg.

For å gi en kort oppsummering av min opplevelse :

-Sliten bestemor i 60-årene, med bilder av seg selv på stueveggen, fra den gang hun var ung/yngre, holder til i toppetg. i en høyblokk på Bjølsen.

-Dårligste massasje jeg noen gang har fått, men det gjeller muligens ikke, da dette ikke kan kalles massasje, aner ikke hva det var, men det var dårlig.

-Dårligste BJ`en jeg har fått på det jeg kan huske, med gummi, uten var uaktuelt og det var nok like greit.

-Sex...jeez! Tror nesten ikke jeg orker å skrive om det en gang, så dårlig var det.

-Alt-i-alt oppsummert fra meg; 1/10 og den klokkeklart dårligste sexopplevelsen jeg har hatt ever, det eneste positive jeg komme på, er at det ikke kostet stort.

Helt enig, mulig annonsen er delt og de andre har møtt en annen bestemor. Men det her var ingen milf, og tjenestene levert var ikke noe å skryte av. Anbefaler heller en tur til Tonis pizza på haugerud, en skjult perle, her får du tynn bunn og crispy pizza som smaker godt.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Savitar skrev:

Helt enig, mulig annonsen er delt og de andre har møtt en annen bestemor. Men det her var ingen milf, og tjenestene levert var ikke noe å skryte av. Anbefaler heller en tur til Tonis pizza på haugerud, en skjult perle, her får du tynn bunn og crispy pizza som smaker godt.

Skal dra og teste! Du kan prøve Mr. Pizza i Drammen, den pleide å være god, anbefaler Calzone

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Skal dra og teste! Du kan prøve Mr. Pizza i Drammen, den pleide å være god, anbefaler Calzone

Det er Lizzys pizza som er verd å besøke i Drammen 🍕

• Like 1
Lenke til kommentar