Gå til innhold

Mulig utpressingsmetode, eller?


Tototre

Metoder som eskortene bruker  

18 stemmer

  1. 1. Hva har du opplevd av flg. strategier? (kan krysse av for alle)

    • sendt til feil adresse for at hun skal kunne sjekke deg ut over gata
      13
    • bedt om å sende bilde av deg selv
      4
    • bedt om å sende bilde av at du er på rett sted
      5
    • bedt om å sende kvittering på at du har sendt reisepenger i tillegg til at du har kastet bort reisepengene i forskudd
      2
    • annet
      3
  2. 2. Hvor ofte avbryter du en booking fordi det er for mange Red Flags i forhold til hva du ønsker og er vant med?

    • aldri, for jeg ser ikke Red Flags
      2
    • aldri, for de jeg treffer er trygge treff
      5
    • noen få ganger (1-3x årlig om du har minst 1 treff/mnd)
      8
    • vanlig å avbryte (4-10x årlig om du har minst 1 treff/mnd)
      1
    • ofte
      2
  3. 3. Har du opplevd pengeutpressing i sammenheng med kjøp av seksuelle tjenester?

    • ja
      4
    • nei
      14


Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert bare ekstra forsiktig, men legger jo merke til alle nye metoder som jeg møter når jeg utøver hobbyen.  Og det er ikke alltid jeg liker det nye.  Siste 12 mnd har det skjedd tre ganger at eskorten/operatøren vil at jeg skal sende bilde av døren/porten/husnummeret jeg har fått oppgitt når jeg står utenfor og venter på å bli sluppet inn.  Første gangen gjorde jeg det.  De to andre gangene skjedde det ikke.  Alle tre gangene slapp jeg inn og fikk treffe eskorten.

Hvorfor vil jeg ikke sende bilder av at jeg står ved porten?  Paranoid som jeg er, kan dette være et bilde som mottakeren kan bruke mot meg sammen med tekstene forut.  Med formål om å presse meg for penger.  Vedkommende kan si at samtalen, og det "endelige" beviset, at du faktisk har tatt bilde av adressen, vil bli sendt til alle dine venner, familie og arbeidsgiver.  Det kan de jo gjøre med samtalen, men med et bilde bikker det nok over for enkelte av oss om det legges til trusselen.

De som ikke har fått bilder har villet ha pengene mine likevel, fordi de ikke har vært utpressere.  Har sagt at kameraet på mobilen ikke virker som det skal.  At jeg ikke får det til.  De har bedt meg prøve igjen, men neimen om jeg vil stå der på utstilling og ta bilder av en port, eller oppgang!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Aldri opplevd krav om å sende bilde av adr./døra. Mulig det har med å gjøre at @Tototre frekventerer hyppigere enn meg og dermed er mer eksponert for denslags.

Heller aldri opplevd utpressing. Men jeg ble lurt for kr 250 for et par år siden. Anser det som akseptabelt tap i en bransje med en del sjarlataner

  • Like 3
Lenke til kommentar

Det har først skjedd der siste året.  Og alle tre har vært i kontakt med operatører.  Jentene selv har knapt kunnet snakke et ord engelsk.

Rent praktisk forstår jeg at de gjør sånn: Operatøren får en bekreftelse på at kunden virkelig er der før nummer/navn til leilighet deles.

Hvilke andre alternativer kan operatøren bruke?

- Sende kunden til feil adresse.  Få jenta til å sjekke gjennom vinduet, sende ny, riktig adr. etter sjekk.

- Hvis det er callingsystem.  Løfte av røret og slippe inn.

Om hun er u samme etg.  er d bare å åpne døra på gløtt, så går resten av seg selv.  Ellers må d sendes en mld til med etg.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Vel, med poster som denne, i tillegg til all den svadaen og personlige meningsytringen jeg kommer med, så får vi se hva som rører seg rundt om i kongeriket.  Og jeg lærer en god del av tilbakemeldinger fra dere som svarer på spørreundersøkelsene, og det dere skriver.  Takk skal dere ha, dere som bidrar!

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...