Gå til innhold

Lillestrøm


Ebentsen

Anbefalte innlegg

Nåja, noen godt har det vel ført til for noen uansett.  Denne gangen sendte jeg en kort melding etter møtet om at jeg kommer tilbake en annen dag.  Da sendte operatøren meg to smellkyss og mld: See you next time baby!

Dette betyr kanskje at Chinese Proverb no 69 har trådt i kraft?

  • Like 2
Lenke til kommentar
57 minutter siden, jegern skrev:

Har noen ganger lurt på det, om operatøren og eskorten deler på tilgangen til WA? Noen ganger virker det sånn

Japp, de bruker nok whatsapp webklient med whatsapp business, så kan man ha flere devices på en konto

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Japp, de bruker nok whatsapp webklient med whatsapp business, så kan man ha flere devices på en konto

Well on these occations, når jeg har vært hos kinafamene, har det ikke blitt brukt WA men vanlig sms.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Well on these occations, når jeg har vært hos kinafamene, har det ikke blitt brukt WA men vanlig sms.

Jeg unngår SMS kontakt da dette letter kan dokumenteres av politiet

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Tototre skrev:

Pluss at jeg tipset.  Nå tar vel operatøren de 50 kronene når han leser dette!

Tror nok de gjør mye av slike ting for tips, og (kanskje sekundært) gjenbesøk. Erfarte det tidlig at tipsing kan medføre goder, til og med noen du ikke vil ha, som BB og at de kontakter deg og maser om gjenbesøk 😞. Her står det creampie i annonsen, disse damene tar alltid 500 ekstra for det, så tipset kan misforstås. Kjør aldri på uten, det er det aldri verdt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Jeg unngår SMS kontakt da dette letter kan dokumenteres av politiet

Ja, jeg er klar over det når den dagen kommer...en erfaring jeg ennå har til gode.  Bruker derfor mest WA, men det er ikke alle som har det.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Ebentsen er du i rute? :)

Må være ganske safe når onkel er på Åråsen...

Åja, jeg glemte en ting, be henne bruke Listerine først, hun har litt igjen i flasken som står på servanten

  • Haha 4
Lenke til kommentar
17 minutter siden, jegern skrev:

@Ebentsen er du i rute? :)

Må være ganske safe når onkel er på Åråsen...

Åja, jeg glemte en ting, be henne bruke Listerine først, hun har litt igjen i flasken som står på servanten

Jeg har ikke vært der i dag, så det skal ikke være noen ettersmak av chorizoen jeg spiste i går 😂

Men du @jegern, om jeg hadde vært onkel nå?  Sedlighetsavsnittet haren egen gruppe som driver med trafficking, menneskehandel og tyv og røver (fange horekunder).  Disse folkene blir jo ikke beordret ut til å passe på hooligans fra Hamar (fins de???)  Denne særegne onkelgruppen (som oxo har noen tanter på laget) jobber uavhengig av alle de andre etatsgruppene.  Så om de har budsjett og tenker smart: Søndag ettermiddag er det mange menn i Lillestrøm.  Noen av dem vil kjøpe sex av kinadamen før kampen, noen under kampen (om det går dårlig for laget fra stasjonsbyen) og mange vil ha lyst på sex etterpå (enten for å feire, eller trøstesex).  Husk at for mange hjemmeværende karer med husfrue i en eller annen form, så er fotballkamp alltid en godkjent unnskyldning, og det går fint å smette inn en liten hobbyrunde før hjemvei.  Hadde jeg vært onkel ville jeg slått til i dag.  Og vi vet jo at minst en onkel følger med her fast.  Bedre å vente til mandag formiddag.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Nå skal jeg røpe en detalj som gjør at du kan kjenne meg igjen som horekunde:

Jeg er alltid tidlig ute, men står ikke utenfor og venter.  Går forbi stedet jeg skal besøke en stund før.  Rekogniserer.  Ser etter onkler og tanter i biler og bak gardiner.  Har avbrutt en gang pga. litt for mange mistenkelige som ikke hadde noe særlig annet der å gjøre.  Vet jo ikke sikkert, men nå har jeg aldri blitt stoppet en eneste gang så langt.  Oppdager jo noen bakmenn oxo på disse småturene.  Men de ser ikke ut som typiske onkler og tanter.  Har ofte en annen nyanse i hudfargen og minner om folk jeg har truffet før.

I ettermiddag vil det være mye folk i byen og vanskelig å se hvem som ikke hører hjemme i situasjonsbildet.  Ja, jeg ser ut som en streit onkel.

Endret av Tototre
  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Jeg har ikke vært der i dag, så det skal ikke være noen ettersmak av chorizoen jeg spiste i går 😂

Men du @jegern, om jeg hadde vært onkel nå?  Sedlighetsavsnittet haren egen gruppe som driver med trafficking, menneskehandel og tyv og røver (fange horekunder).  Disse folkene blir jo ikke beordret ut til å passe på hooligans fra Hamar (fins de???)  Denne særegne onkelgruppen (som oxo har noen tanter på laget) jobber uavhengig av alle de andre etatsgruppene.  Så om de har budsjett og tenker smart: Søndag ettermiddag er det mange menn i Lillestrøm.  Noen av dem vil kjøpe sex av kinadamen før kampen, noen under kampen (om det går dårlig for laget fra stasjonsbyen) og mange vil ha lyst på sex etterpå (enten for å feire, eller trøstesex).  Husk at for mange hjemmeværende karer med husfrue i en eller annen form, så er fotballkamp alltid en godkjent unnskyldning, og det går fint å smette inn en liten hobbyrunde før hjemvei.  Hadde jeg vært onkel ville jeg slått til i dag.  Og vi vet jo at minst en onkel følger med her fast.  Bedre å vente til mandag formiddag.

De har et totalbudsjett:-)

Kan ikke ha for mange på overtid i helg samtidig.

Skumle hedmarkinger med hammar og sigd må prioriteres. Og idrett trumfer jo det meste, så der må ressurser brukes.

Tror nok øst politidistrikt svidde av noen ekstra kroner på sentrumsløpet i går også:-)

 

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Bedre å vente til mandag formiddag.

Vil du ha romeriket for deg selv i kveld?

Ser du har frekventert denne delen av østlandet i det siste.

Jessheim her om dagen også:-)

  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Går forbi stedet jeg skal besøke en stund før.  Rekogniserer. 

Selv bruker jeg "virre rundt"-taktikken. På kryss og tvers, helt uten mål og mening. Snakker med kidsa i bakgården.

Før jeg plutselig smetter inn i nabohuset:-)

Blir så sluset ut en nødutgang på vei hjem:-)

  • Haha 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Jessheim her om dagen også:-)

I forrige årtusen var det en i Ap som de kalte for Edderkoppen i området Jessheim.

Jeg har tenkt på at @Tototre har noen likheter med han i måten å opptre på, men så kom følende setning; "Liker at jeg blir sitert, jeg 😁", så jeg har slått det ifra meg igjen.

Edderkoppen, aka Arvid Engen, likte ikke offentligheten, bare vissheten om påvirkning.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

arvidengen.thumb.png.9cb0d7ac8a96672f85de9c4752da44d8.png

Her holdt Arvid Engen til

Rett over gata holder disse til nå:

Skjermbilde2024-04-28kl_19.01_19.thumb.png.16d8117210cfaa0edd5a6a221dd20531.png

 

Er Tototre den nye Engen?

Med base på Jessheim?

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, jegern skrev:

Der var det en frisør før, har det blitt til massasje heaven?

bildet er fra googlemaps, men det er et eller annet massasjested i dag

pluss et til noen hundre meter sør for rundkjøringen (i andre etasje over en pizzabaker av noe slag)

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, SolanGundersen skrev:

bildet er fra googlemaps, men det er et eller annet massasjested i dag

pluss et til noen hundre meter sør for rundkjøringen (i andre etasje over en pizzabaker av noe slag)

Hm, bildet fra google er gammelt.  Jeg var på den thaimassasjen tidligere i vinter.  Ingen højdare, dessverre.  I forrige uke var den borte.  Lokalet totalt tømt.

Så nei, ikke mitt favorittområde, selv om Elizabeth jobber i nærheten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Hm, bildet fra google er gammelt.  Jeg var på den thaimassasjen tidligere i vinter.  Ingen højdare, dessverre.  I forrige uke var den borte.  Lokalet totalt tømt.

Så nei, ikke mitt favorittområde, selv om Elizabeth jobber i nærheten.

Er det denne salongen du tenker på? https://www.khonkaen.no/kopi-av-om

Ser de driver å flytter, så er nok derfor salongen var tom.

Endret av Jadapåsan
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Ser at vi beveger oss bort fra Lillestrøm og @Ebentsen nå, men la gå:

Tror det var navnet før, ja.  Skrev denne anmeldelsen:

 

Hei gutter. Det går så fint. Er nå akkurat ferdig med queen-Sofia. Moro dame. Sugde seg fast, og hang der. Tror ikke hun var 40 år, nærmere 30. (er det samme dama? Hun hadde en relativ stor tattis på magen, rett over bikinilinjen)

Fine pupper (er puppemann😁) Ga henne 2k og viftet med en 500 lapp, og sa hun skulle få ekstra tips om hun ga meg litt ekstra. 
Helt enig med @jegern, massasje kunne hun ikke. 
Men resten kunne hun, så tips ble det. 
Spurte om jeg ville ha dong 🥸 er det noen som kjører på uten? Iallefall ikke meg 🤔

Leiligheten er ganske diskre, det bor jo 100 pers i samme blokka. 
Eneste å utsette, er laggen mellom «nå står jeg utenfor» til døren faktisk blir åpnet. Sto utenfor døra i 5 min, nesten så jeg bare gikk. Det er ikke utenfor en horeleilighet jeg ønsker å stå, og glane i taket. Og det skjer ofte. Kan sende en melding, «der om 10 min» «er der om 2 min» «er der nå»  Og da skal det ta 5 minuttet til å åpne den jævla døra? 😡


Forsøkte å sende sms til henne da vi var ferdig, for å se om telefonen hennes reagerte, det gjorde den ikke. Så absolutt operatør. 
 

Hva er dette med WhatsApp og ikke sporing. Du kan jo spore meldingene på wa også?! Så det er vel litt same same?

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Så bra du likte det, "sugde seg fast" høres ut som henne :)

Veldig interessant observasjon dette med sms, kanskje jeg skal prøve det samme med WA en gang.

Anbefaler en av to ting, du kan stå på nærmeste hjørne, eller der hvor du kan høre døra åpner seg. Hører du ikke fra hjørnet kan du be dem åpne døra og så vente til de spør "did it open?" eller "are you inside?", skriv "open door now until I am in" og gå til døra, da bør damen hamre på åpne knappen.

@Tototre helgarderte seg med opptil 60 år, men ellers har vi vært uenig om alderen, jeg har sagt mellom 30-40 år, max 40, kanskje vi skal lande på 30-35?

WA kan du avinstallere så er alle spor borte, det samme vil operatøren gjøre.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, jegern skrev:

@Ebentsen er du i rute? :)

Må være ganske safe når onkel er på Åråsen...

Åja, jeg glemte en ting, be henne bruke Listerine først, hun har litt igjen i flasken som står på servanten

Takk for tips - hun brukte det samtidig som vi dusjet sammen. Vil ikke sutte på pupper som andre har nettopp suttet på ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...