Gå til innhold

Camilla norsk jente


Savitar

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Toohool skrev:

Er dette hun samme som holdt på for noen år siden? Kjedelig med sånne.. ødelegger for andre

Ja, bruker samme bildene også. Avskyelig skapning.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Hva er det hun gjør, filmer knullinga og ber om penger eller hva?

Stemmer, noen har også møtt på venne gjengen på vei dit. Som filmer og truer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Savitar skrev:

Stemmer, noen har også møtt på venne gjengen på vei dit. Som filmer og truer.

Hva truer de med?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Stemmer, noen har også møtt på venne gjengen på vei dit. Som filmer og truer.

Interessant.  Det fins faktisk noen der ute som syns at det å true horekunder er en god idé for å skaffe seg penger?  Det er i så fall ikke lettjente penger, siden de aldri kan vite hvilken kunde de har med å gjøre.  Kanskje det er en hallik som tester konkurrenter, eller som vil verve nye jenter?  Jeg ville gått til onkel om jeg ble utsatt for noe slikt.  Med advokaten min.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Hva truer de med?

Tja, kjører du dit, søker de opp skiltnr og truer med å eksponere til familien og jobb etc

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Vet hun er scammer, men visste ikke at det gikk så langt . Har prøvd flere gang å skrive anmeldelse på eskortejenter, men de blir ikke godtatt . Sier mye om eskortejenter siden desverre ..

 

Jeg ble bare utsatt for bortkasta penger brukt på VIP, men så hvordan hun holdt på. Nekta å møte , dårlig content ,og outet kunder i hytt og gevær. Dette er mange år siden nå.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Tipper det bare er tomme trusler. Ikke la dere skremme av disse horene, Anmeld om nødvendig! Og seff vær normalt diskré mtp personlig info

  • Like 2
Lenke til kommentar

Eller så får dere bare gjøre som meg. Finn ut mest mulig om dama man skal møte slik man har info å kontre med tilbake om hora prøver seg på noe tull/utpressing outing etc. Så langt har det funka for meg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Por mi skrev:

Eller så får dere bare gjøre som meg. Finn ut mest mulig om dama man skal møte slik man har info å kontre med tilbake om hora prøver seg på noe tull/utpressing outing etc. Så langt har det funka for meg!

Gjør ofte det.  Finner alt mulig som kan være nyttig å vite om enkelte.  En gang slapp jeg ut noe av det jeg visste før vi hadde avtalt tid.  Da ble jeg blokkert, gitt.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...