Rafael Skrevet April 24, 2024 Share Skrevet April 24, 2024 Noen som har prøvd gloryhole? Vet at de finnes en del rundt i oslo, har noen på snap også men tør ikke sette noe i gloryhole og komme hjem dickless ✂️ 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 24, 2024 Share Skrevet April 24, 2024 Ja, har gjort det oxo. Hjemme og utenlands. Både gratis og som kjøpesex. Det er helt greit å ha på kondom for å være på den sikre siden. Dette er kanskje enklere å få kontakt med på andre sosiale medier (SoMe) om du bare ordlegger deg litt forsiktig, men det ser det jo ut til at du kan. Har aldri opplevd det som farlig eller skummelt. Svært anonymt og upersonlig. Har stilt opp uvasket. Tror ikke alltid jeg ville vært den som var på andre siden av forhenget. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 24, 2024 Share Skrevet April 24, 2024 (endret) 11 minutter siden, Tototre skrev: Ja, har gjort det oxo. Hjemme og utenlands. Både gratis og som kjøpesex. Det er helt greit å ha på kondom for å være på den sikre siden. Dette er kanskje enklere å få kontakt med på andre sosiale medier (SoMe) om du bare ordlegger deg litt forsiktig, men det ser det jo ut til at du kan. Har aldri opplevd det som farlig eller skummelt. Svært anonymt og upersonlig. Har stilt opp uvasket. Tror ikke alltid jeg ville vært den som var på andre siden av forhenget. Vær forsiktig med anonyme gloryholes, plutselig er det en ape på andre siden som suger deg. Men til trådstarter @Rafael prøv fetlife, massevis av gratis gloryhole opplegg der. Det her kreves dog folkeskikk og tid, og er ikke eskorte tjenester. Er noen som tilbyr det mot betaling i ny og ne, du må nok utforske litt. Endret April 24, 2024 av Savitar Siter Lenke til kommentar
Rafael Skrevet April 24, 2024 Forfatter Share Skrevet April 24, 2024 28 minutter siden, Tototre skrev: Ja, har gjort det oxo. Hjemme og utenlands. Både gratis og som kjøpesex. Det er helt greit å ha på kondom for å være på den sikre siden. Dette er kanskje enklere å få kontakt med på andre sosiale medier (SoMe) om du bare ordlegger deg litt forsiktig, men det ser det jo ut til at du kan. Har aldri opplevd det som farlig eller skummelt. Svært anonymt og upersonlig. Har stilt opp uvasket. Tror ikke alltid jeg ville vært den som var på andre siden av forhenget. Blir jo vasket med munnen etter noen sug😂 16 minutter siden, Savitar skrev: Vær forsiktig med anonyme gloryholes, plutselig er det en ape på andre siden som suger deg. Men til trådstarter @Rafael prøv fetlife, massevis av gratis gloryhole opplegg der. Det her kreves dog folkeskikk og tid, og er ikke eskorte tjenester. Er noen som tilbyr det mot betaling i ny og ne, du må nok utforske litt. Har hørt om fetlife, brukt naken prat tidligere men hva er sjansen for at det faktisk er en jente på andre siden av gloryhole?:/ 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 24, 2024 Share Skrevet April 24, 2024 @Savitar dette er den måten jeg trives best med at det er en mann som gir meg seksuell nytelse. Har jo noen erfaringer med transer og post op, selv om det ikke er det jeg går for (har ikke visst bedre, så forstår at noen lurer på om det kan være kvinne eller mann noen ganger). Ja, menn som suger gjør det bra! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 27, 2024 Share Skrevet April 27, 2024 På 24.4.2024 den 21.14, Rafael skrev: Noen som har prøvd gloryhole? Vet at de finnes en del rundt i oslo, har noen på snap også men tør ikke sette noe i gloryhole og komme hjem dickless ✂️ Du kunne ikke bruke noe annet enn Oslo da? 👹 Var dette det smarteste du kom på? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 27, 2024 Share Skrevet April 27, 2024 2 timer siden, Karsten skrev: Du kunne ikke bruke noe annet enn Oslo da? 👹 Var dette det smarteste du kom på? Hva er greia di egentlig? Det eneste du gjør er å syte og grine i alle tråder. Du klager på spam , men hva faen er poenget med kommentaren din? Kanskje han holder til i Oslo? Eller ikke kan reise utenfor? enda en kødd som jeg putter på ignorer listen. Har du ikke noe tips å komme med, fuck off. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 27, 2024 Share Skrevet April 27, 2024 Gloryholes er jo risky uten kondom. Ned mot elven fra Istedgate i København ligger (lå?) det en fetisjklubb. Jeg gikk dit litt tilfeldig, kledde av dress og gikk innover på måfå bare iført åpen hvit skjorte og ståpikk. En finger vinket til meg fra et gloryhole. Jeg burde ikke, men gikk bort og stakk den inn. Har senere forstått at det ringpresset jeg raskt kjente var (kan ha vært) fordi den på innsiden tredde på kondom med munnen. Jeg kom på noen sekunder på grunn av intensiteten i opplevelsen. Så tenkte jeg: Hvem var egentlig på innsiden? En jeg hadde sett, men ikke lenger så, var noe transete noe. Så kanskje... Men ingen smitte i ettertid. På vei tilbake tok jeg en flaskeøl på Thai Corner og ble sittende å snakke med en ladyboy fra Laos. Interessant prat, men bare det. Siter Lenke til kommentar
Brille Skrevet April 27, 2024 Share Skrevet April 27, 2024 (endret) Gloryhole er noe jeg aldri vil ta sjansen på. Tenk å leke rulett med min dyreste eiendel. Vet ikke hva jeg hadde gjort hadde noe skjedd med kølla mi Endret April 27, 2024 av Brille 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 28, 2024 Share Skrevet April 28, 2024 Kondom er alltid det riktige valget. Men det er ulike risikonivåer. På swingersklubb av typen Vip Room, der jeg har vært flere ganger da det eksisterte, var miljøet vanlige folk. Mange gifte par. Også her kan det være risky, selvsagt, men på et annet nivå enn f.eks. på Hercules Sauna (nedlagt homosted) eller på steder med prostituerte. Det skumle er når det dukker opp horekunder i swingersmiljøene. Da vil menn som har BB-sex med prostituerte flytte smitterisikoen derfra over i et miljø som oftest består av streite mennesker, som har sex med andre streite mennesker. Man burde tenke på dette selv og ligge unna. Likevel er dette lite utbredt, tenker jeg. Terskelen for innpass er høy for single menn. De står nederst på rankingen i swingersmiljøer. Derfor pleide jeg alltid å avtale med kvinner på nettet og deretter gå som par. Jeg er fortsatt fascinert av hvor lett det var å treffe sexpartnere på Cupido Club, og hadde vel 25ish ulike bekjentskaper der i løpet av noen få år. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 25, 2024 Share Skrevet Mai 25, 2024 Kondom bruker jeg aldri, det er for nybegynnere. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg