Gå til innhold

Topp 10 mest populære sexarbeidere del 2 - kommer torsdag 2504


Tototre

Anbefalte innlegg

Nå er det en håndfull som har sagt at de vil bidra med navn til listen.  Om du har en eller to kandidater, samme hvor i landet de er, så send dem gjerne til meg på PM før kl 18 på torsdag.  Spalten heter: UKAS SEXY + publiseringsdato

Kriterier for å komme med:

  • Åpent for anmeldelser på RE og andre portaler (sett gjennom mange annonser som blir utelukket pga. dette)
  • Ha en, eller flere positive omtaler på www.noresk.com
  • Være tilgjengelig for treff på publiseringsdagen (noen kandidater er borte i dag, så de blir ikke med)
  • Bildene er i det minste av henne, men kan være bearbeidet, eller gamle (karene har vanskelig for å se om bildene er ekte!)
  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Her har du mulighet til å komme med dine favoritter.  Send meg en PM innen kl 18 torsdag 2504 med dine kandidater.  De må selvfølgelig oppfylle kriteriene, og det noe av de viktigste er at de har aktiv annonse oppe.  Kommer til å legg inn den samme spørreundersøkelsen som i forrige uke. 

Over tid vil denne spalten kunne gi oss alle en pekepinn på hvilke jenter som kan være gode besøk over tid.  De første månedene med en slik liste blir litt hummer og kanari, men det vil gå seg til om det er mange nok som bidrar med info og innspill.  Som med alt annet her på forumet er mengde en avgjørende faktor for interesse, og etter hvert kvalitet.  Er det ingen som anmelder, eller kan svare på spørsmål om en sexarbeider, så synker interessen for å søke info her.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har fått inn lister med forslag fra flere forummedlemmer.  Alle får noe å se fram til her når det gjelder variasjon😁

Takk spesielt til @LoveOWO for mange navn!

Ønsker dere som foreslår sexarbeidere at du skal stå oppført som den som sendte det inn i (223) etter linken til kvinnen?

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Har fått inn lister med forslag fra flere forummedlemmer.  Alle får noe å se fram til her når det gjelder variasjon😁

Takk spesielt til @LoveOWO for mange navn!

Ønsker dere som foreslår sexarbeidere at du skal stå oppført som den som sendte det inn i (223) etter linken til kvinnen?

Hva er greia med 223? Hehe🤔🤔

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Kreativ, ordrik og sexfixsert?

Henger ikke med. Men hvis du har muligheten til å forklare, så er det bare å kjøre på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Lasse6969 skrev:

Henger ikke med. Men hvis du har muligheten til å forklare, så er det bare å kjøre på.

dette som som goddag mann øskeskaft.  Du tenkte sikkert noe helt annet med det du skrev som jeg siterte og svarte på, og så er vi i hver vår skog og roper ut ord som ingen forstår.

Hva mente du å spørre om hva som er greia med 223?  Jeg ser jo at det kan være litt rart at jeg skrev (223) over.  Og at det kanskje var det du tenkte på.  Jeg svarte på konseptet 223, som er en figur og et nick her på forumet som søker info, setter sammen bruddstykker av dette og hint, og skaper nytt liv i dette Frankensteins monster som kjøp og salg av seksuelle tjenester i Norge kan fortone seg som for enkle journalister i Drammens Tidende.  Jeg elsker å dikte og finne på ting.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Tototre skrev:

dette som som goddag mann øskeskaft.  Du tenkte sikkert noe helt annet med det du skrev som jeg siterte og svarte på, og så er vi i hver vår skog og roper ut ord som ingen forstår.

Hva mente du å spørre om hva som er greia med 223?  Jeg ser jo at det kan være litt rart at jeg skrev (223) over.  Og at det kanskje var det du tenkte på.  Jeg svarte på konseptet 223, som er en figur og et nick her på forumet som søker info, setter sammen bruddstykker av dette og hint, og skaper nytt liv i dette Frankensteins monster som kjøp og salg av seksuelle tjenester i Norge kan fortone seg som for enkle journalister i Drammens Tidende.  Jeg elsker å dikte og finne på ting.

Haha forstår nå. Ble litt satt ut av 223.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Men spørsmålet mitt er der ennå:

Du som skriver inn forslag på jenter til UKAS SEXY kommer til å få nicket ditt slik etter eskorten ( @LoveOWO )  så kan folk event. kontakte deg om de lurer på mer om den utvalgte.

@Lasse6969 jeg har lenge brukt 223 i stedet for nicket "To to tre".  Ville egentlig hatt Toto, som navnet på bandet med "Africa" "Rosanna" m.fl.  Men det var alt tatt.  Hvorfor har du lagt til 6969?

  • Like 3
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Men spørsmålet mitt er der ennå:

Du som skriver inn forslag på jenter til UKAS SEXY kommer til å få nicket ditt slik etter eskorten ( @LoveOWO )  så kan folk event. kontakte deg om de lurer på mer om den utvalgte.

@Lasse6969 jeg har lenge brukt 223 i stedet for nicket "To to tre".  Ville egentlig hatt Toto, som navnet på bandet med "Africa" "Rosanna" m.fl.  Men det var alt tatt.  Hvorfor har du lagt til 6969?

Prøvde å være kreativ med 6969. Lasse123 hadde vært for basic, så la til 6969 istedenfor.

  • Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Lasse6969 skrev:

Haha forstår nå. Ble litt satt ut av 223.

Vi alle blir satt ut av 223, velkommen i klubben 😉

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...