Gå til innhold

Gjør research gutter

Gjest

Anbefalte innlegg

Det er bemerkelsesverdig at mange medlemmer fortsetter å tvile på ektheten til annonser, til tross for tilgjengelige verktøy som kan avsløre falske annonser. Det virker som om en del av problemet er mangelen på grunnleggende research fra forbrukernes side. Selv med enkle verktøy som bildesøk, unnlater mange å ta det ekstra skrittet for å bekrefte eller avkrefte en annonses ekthet. Dette manglende engasjementet i å utføre enkle undersøkelser kan føre til uønskede konsekvenser, som tap av tid, penger og tillit til online plattformer. Nå tenker jeg ikke på bilder som er verifisert eller delte annonse, bomturer vil nok alle oppleve uavhengig av research. Men det er enkelte annonser som er så åpenbart falske, men allikevel faller folk for det. Mitt råd er: bruk yandex, google images, tinyreverse search og aldri betal på forskudd. Til de av dere som oppretter tråder og stiller spørsmål angående annonseautentisitet, vær så snill å inkludere en lenke i det minste. 

I utgangspunktet går jeg ut fra at alle annonser som ikke er verifisert av tillitsvekkende forumbrukere har falske bilder.  Det gjelder annonser på RE selv om de er verifiserte der.  Det er tydelig at det fins måter å lure systemet nettstedet bruker pr. idag, eller så lar de seg kjøpe.  Så med dette utgangspunktet går jeg på oppdagelsesferd som en Vaco da Gama, Ferdinan Magellan eller Christopher Columbus, med en sitrende spenning og forventning om hva som vil kunne møte meg bak neste dør!  Men jeg betaler aldri FORSKUDD!

Jeg er enig med tråstarter her. Det kan virke som om mange som treffer jenter har andre ønsker enn å få seg en god runde. Mulighet for å kaste penger ut av vinduet er kanskje undervurdert? Hva vet jeg?

Men om målet er å få en god time er det noen grunnleggende grep som jeg har terpet på maaange ganger. 

Sjekk reviews! Sjekk at disse er ekte. Mange jenter får en startpakke med en god review av sin pimp. Denne er ikke skrevet på norsk og av en fyr som ikke har truffet andre (en review)

Sjekk ekte bilder

Sjekk om bilder og tekst gir mening. Eksempel er ei fantastisk flott jente med bilder av en DD cup, mens annonsen sier C cup. Denne ville ikke jeg ha stolt på. 

Skriv med jenta og gjør en skikkelig avtale. 

Avtal pris og tjenester!

Ikke godta skyhøy pris. Noen jenter har ingen problemer med å forlange skyhøye priser.  Om hun har masse gode reviews, kan en gå noe opp. 

Good hunting 

JB

• Like 2
  • Thanks 2