Gå til innhold

Vær varsom hvis en kar som kaller seg


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Amin tar kontakt med deg på Telegram..!!! 
han virker troskyldig og bruker Google translate, da han ikke er norsk. En form arabisk skriftspråk.

jeg har chattet til og fra med ham en stund, men vært skeptisk til å møte han, og tydeligvis med god grunn.. han sender meg en låt hvor det rappes om å fiste.., med kniver 🤯😨

Glad jeg stolte på magefølelsen og ikke lot tvilen komme han til gode pga språkvansker 😮‍💨

IMG_0855.jpeg

IMG_0856.jpeg

IMG_0854.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med prisene dine. For 15 min tar du 2497kr men for en time 2500 kr. Kan du utdype årsaken bak dette ? Mvh Savitar. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

en del har som fetisj ved å prate med ei gledespike uten at de tar treff. 14-15 åringer som har mye tid, tapere som ikke har råd til treff osv. kutt samtale med en gang du føler noe av.

låten er jeg kjent med, " I don't need no strap, I let my blade hit". strap her betyr jo pistol, altså "trenger ikke pistol, jeg bruker kniv å kutte deg".

 

Endret av shawty lo
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Savitar skrev:

Hva er egentlig greia med prisene dine. For 15 min tar du 2497kr men for en time 2500 kr. Kan du utdype årsaken bak dette ? Mvh Savitar. 

Hehe, saken er at jeg ønsker ikke å gjøre så upersonlige treff som 15 og 30 minutter. Det gir meg ingenting, og jeg må like fullt bruke tid på å gjøre meg klar for de korte treffene som de lengre treffene.
Før hadde jeg ikke pris på kortere tid enn én time, men det var alltid noen som spurte hva jeg tok for 15, 30 og 45 min.

dermed valgte jeg å prise de tidene bare kronestykker billigere enn det jeg tar for en full time. 
 

de som faktisk ønsker mindre enn en time, velger nå heller en annen eskorte, som er helt greit for meg.

Eller så går de for en full time med meg 😉

  • Like 5
Lenke til kommentar
11 minutter siden, shawty lo skrev:

en del har som fetisj ved å prate med ei gledespike uten at de tar treff. 14-15 åringer som har mye tid, tapere som ikke har råd til treff osv. kutt samtale med en gang du føler noe av.

låten er jeg kjent med, " I don't need no strap, I let my blade hit". strap her betyr jo pistol, altså "trenger ikke pistol, jeg bruker kniv å kutte deg".

 

Jaja, jeg vet dette. Men han har sendte meg live bilder av seg selv, så dette er en voksen mann. Og han vil treffe meg.. 

Heldigvis har jeg lært meg å stole på magefølelsen.. med å sende den låta til meg med den teksten der, tenker jeg derfor det kan være lurt å advare mot ham her inne, for det er ikke bare dere kundene som er her inne, men andre eskorter å. Kanskje noen som ikke har like god magefølelse som jeg..

  • Like 4
Lenke til kommentar

Når samtalen har utviklet seg til at det blir sendt sangtekster, så tenker jeg at samtalen har gått over til sexchat, noe som tar mye av tiden din og vil tære på i lengden. Det er da også mer sannsynlig at du blir offer for time wastere som @shawty lo var inn på.  Men setter pris på at du advarer mot usæriøse som Amin, da slipper flere å falle offer for han. 

  • Like 6
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...