Skrevet April 18, 2024 1 år Da er jeg tilbake i Norge etter litt ferie. Søker anbefaling av ei du har møtt Krav: 30min Maks 1000,- Ekte bilder IKKE feit, liker ikke feite damer Strekning Tønsberg - Gardermoen Kan ikke huske sist jeg traff ei som tok 800-1000,- for 30min Bruker som regel å treffe de som ligger på 1500/30min. Alle tips taes imot med takk
Skrevet April 19, 2024 1 år 14 timer siden, Gaggball skrev: Da er jeg tilbake i Norge etter litt ferie. Søker anbefaling av ei du har møtt Krav: 30min Maks 1000,- Ekte bilder IKKE feit, liker ikke feite damer Strekning Tønsberg - Gardermoen Kan ikke huske sist jeg traff ei som tok 800-1000,- for 30min Bruker som regel å treffe de som ligger på 1500/30min. Alle tips taes imot med takk Det er jo bare å legge inn de kriteriene l REs avanserte søkefelt. Du få opp mange damer.
Skrevet April 19, 2024 1 år 40 minutter siden, Arnesko skrev: Det er jo bare å legge inn de kriteriene l REs avanserte søkefelt. Du få opp mange damer. Det tenkte jeg også på, er jo egentlig bare å få til å begrense søket.
Skrevet April 19, 2024 1 år Helt enig i at det jo bare er å søke, men @Gaggball har vært ute en vinternatt før og vet at det fins gode tilbud som ikke annonseres. Har ikke noe å dele på slankefrontkriteriet, dessverre.
Skrevet April 19, 2024 1 år Forfatter 16 timer siden, Gaggball skrev: Søker anbefaling av ei du har møtt Jeg er utmerket klar over at man kan legge inn kriterier i søkefelt hos RE. Men det jeg spurte om var: Anbefaling av ei du har møtt VS mine krav.