Gå til innhold

Rapportering av falske bilder


Kapo

Anbefalte innlegg

Hei alle, som flere sikkert har bemerket seg så har det vært en flod med kinesiske damer på RE med falske annonser. Med et kjapt google image search så finner jo fort ut hvor de ekte bildene kommer fra. Så har prøvd å rapportere de til RE i det siste, men de kommer jo bare tilbake igjen med en ny falsk annonse med en gang uansett.

Så er det egentlig noe vits i å rapportere de til RE? Har ikke peiling om det koster de noe å sette opp nye annonser, men håper nå de kan ta hintet etter hvert..

  • Like 3
Lenke til kommentar

Rapporterte en gang og da fjernet de annonsen ganske raskt, det er godt mulig vi tapper en hallik for en tusing hver gang vi gjør det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
35 minutter siden, jegern skrev:

Rapporterte en gang og da fjernet de annonsen ganske raskt, det er godt mulig vi tapper en hallik for en tusing hver gang vi gjør det.

Forlangte RE noen form for dokumentasjon på dette?

Jeg har prøvd å rapportere scam-annonser, men det vil de ikke gjøre noe med uten beviser. Jeg tolker det dit at de ikke ønsker å tape annonseinntekter.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, nelson2 skrev:

Forlangte RE noen form for dokumentasjon på dette?

Jeg har prøvd å rapportere scam-annonser, men det vil de ikke gjøre noe med uten beviser. Jeg tolker det dit at de ikke ønsker å tape annonseinntekter.

De jeg har rapportert så langt har vært annonser med bilder fra twitter / instagram modeller. Så gir bare linken til det så blir annonsen relativt fort fjernet.

  • Like 7
Lenke til kommentar
7 timer siden, Kapo skrev:

De jeg har rapportert så langt har vært annonser med bilder fra twitter / instagram modeller. Så gir bare linken til det så blir annonsen relativt fort fjernet.

Ti tomler opp, de falske må vekk

  • Like 5
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...