Gå til innhold

Erfaring?


Rafael

Anbefalte innlegg

traff hu i fagerborggata i 26.sep 2022, jeg ble ferdig med en av mine top 2 som har gitt seg, "stella" fra ukraina med slange tatovering i høyre/venstre arm som ga  10/10 owo alltid. elizabeth var andre jenta for dagen.

 elizabeth_hot het hu da og hun var min første latina, små naturlige a pupper da,  men nå ser hun har fått silikon. anbefaler henne sterkt, sjenert, hyggelig og service  nivå topp. deilig owo, mye øyekontakt, villig dfk, hun var engasjert når jeg knullet henne i doggy og jeg tror hun hadde ikke hatt problemer med større verktøy, jeg jobber med middels verktøy og jeg kunne kjøre så hardt jeg kunne.

 høydepunkt for meg var hun var på min venstre side når hun sugde og jeg kunne klemme og kose med rumpa hennes, fineste jeg har sett. ingen mage, stor rumpe, 158 cm høyde, veldig feminin dame.

jeg gir henne 100/100 og retur er i plan hvis hun dukker opp i Oslo igjen. 

 

 

 

Endret av shawty lo
fjernet bilder, diskre vet du
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Yes!! Da traff det riktig. Sloppy bj, fin ansikt, deilig stor rompe, myk hud, kompisen husker at han kom på 3min. Flaut men klarte ikke mer i doggy. Håper å se henne i oslo snart

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Rafael skrev:

Yes!! Da traff det riktig. Sloppy bj, fin ansikt, deilig stor rompe, myk hud, kompisen husker at han kom på 3min. Flaut men klarte ikke mer i doggy. Håper å se henne i oslo snart

elizabeth eller stella fra ukraina?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...