Gå til innhold

Thai / massasje / unge


super74

Anbefalte innlegg

Jeg har et nummer til en thaijente under 30, slank, ikke så store pupper, men fantastiske brystvorter som vokser i munnen når du suger.  En stund siden hun har annonsert, men Hamar er stedet hun er.  Har oxo jobbet på massasjesalong i Oslo.  Spør pent om hun er tilgjengelig for massasjeoppdrag nå eller i nær framtid: ni7fire6tre8to5

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Kan jo ikke dy meg

Noe av det første jeg gjør innenfor denne hobbyen er å sjekke om telefonnummeret er anonymt eller ligger tilgjengelig med fullt navn og adresse.

Er telefonnummeret offentlig får jeg opp et navn, og i veldig mange tilfeller kan dette stemme i sammenhengen. Det neste jeg gjør er å ta for meg FB for om mulig å verifisere bilder om jeg har hatt det tilgjengelig. Litt om dette en annen gang. Uansett hadde jeg funnet noe annet enn det som måtte skjule seg bak det oppgitte nummeret her. For all del, det KAN skjule seg en skatt sånn som teleoperatørenes mangelfulle oppdateringer stadig vekk fremstår.

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Ox1 skrev:

Kan jo ikke dy meg

Noe av det første jeg gjør innenfor denne hobbyen er å sjekke om telefonnummeret er anonymt eller ligger tilgjengelig med fullt navn og adresse.

Er telefonnummeret offentlig får jeg opp et navn, og i veldig mange tilfeller kan dette stemme i sammenhengen. Det neste jeg gjør er å ta for meg FB for om mulig å verifisere bilder om jeg har hatt det tilgjengelig. Litt om dette en annen gang. Uansett hadde jeg funnet noe annet enn det som måtte skjule seg bak det oppgitte nummeret her. For all del, det KAN skjule seg en skatt sånn som teleoperatørenes mangelfulle oppdateringer stadig vekk fremstår.

Ja, jeg sjekker oxo nummer.  Noen ganger opp mot Vipps oxo.  Det kan være interessante saker og ting som dukker opp.  Den siste uka fikk jeg oppgitt en adresse til en enebolig.  Fant et navn på en person som bor der, annen enn eskorten.  Så søkte jeg på gulesider.no og fikk opp navnet på en annen person.  Vel, det er jo sikkert bare fordi jeg er paranoid?

Til dere andre, jeg sendte  @Ox1 en PM om at nummeret ikke står på henne.  Har ikke gjort det på mange år.  Så en kan jo selvsagt bli skeptisk av mindre.  Jeg har likevel hatt mye kontakt med henne på akkurat oppgitt nr.  Uten at hun vet hvem jeg er 😂

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...