Gå til innhold

Kosejenta

Tbratt

Anbefalte innlegg

vi har en gledespike med samme type kropp  inni her som er seriøs @AmandaP 

har ikke tatt tur, men samtale gikk fint for noen måneder siden. la oss se om hun er aktiv. 

Endret av shawty lo
  • Like 3
Lenke til kommentar
22 minutter siden, shawty lo skrev:

Sensuelle Babe, ja. hadde bildevalidering og mikset anmeldelser. tror nok "kosejenta" lånte en av bildene siden de spør forskudd. 

Det er henne. Stemte med tlfnummeret

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Ja, har møtt henne. Det ble en av de treffene jeg måtte love meg selv å aldri gjenta. Hun må ha en form for ad/hd, eller annet, i tillegg til munndiaré. Klarte ikke suge engang, uten å skulle skravle om helt urelevante ting. Var en evindelig tirade om hva andre kunder har sagt og gjort, og hvor dumme alle var. Helt grusomt. Ser at hun nå annonserer med sex uten gummi. Da jeg traff henne vegret hun seg nesten for å ta i en kuk, og det er ikke veldig lenge siden. 
Hun har ikke bankkort, og får derfor ikke booket hotell. Ville ha meg til å booke, for deretter å beholde rommet for videre jobbing når jeg hadde fått mitt. Det skjedde aldri, for å si det sånn. 
Kritiserer ikke utseende av natur, men du ville nok ikke snudd deg etter henne på gata, om du forstår. Men sikkert snill da. 

PS. Tror ikke vi skal blande med AmandaP, som jeg har større tiltro til, selv om vi ikke har møttes. Ikke enda. 🥂🍾

Endret av Presten
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Presten skrev:

Ja, har møtt henne. Det ble en av de treffene jeg måtte love meg selv å aldri gjenta. Hun må ha en form for ad/hd, eller annet, i tillegg til munndiaré. Klarte ikke suge engang, uten å skulle skravle om helt urelevante ting. Var en evindelig tirade om hva andre kunder har sagt og gjort, og hvor dumme alle var. Helt grusomt. Ser at hun nå annonserer med sex uten gummi. Da jeg traff henne vegret hun seg nesten for å ta i en kuk, og det er ikke veldig lenge siden. 
Hun har ikke bankkort, og får derfor ikke booket hotell. Ville ha meg til å booke, for deretter å beholde rommet for videre jobbing når jeg hadde fått mitt. Det skjedde aldri, for å si det sånn. 
Kritiserer ikke utseende av natur, men du ville nok ikke snudd deg etter henne på gata, om du forstår. Men sikkert snill da. 

PS. Tror ikke vi skal blande med AmandaP, som jeg har større tiltro til, selv om vi ikke har møttes. Ikke enda. 🥂🍾

Veldig bra, value add! 

Lenke til kommentar

Jeg kontaktet henne i apri / mai. Jeg fikk også krav om pre payment. Dette er for stående amatører så jeg slettet meldingen. 

5 dager etter får jeg en sms 07:00 på en lørdag som jeg mistenker er fra samme kvinne. "kan du hente meg på Gardermoen så kan vi se hva som skjer etterpå"

Yeah right!! 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
5 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg kontaktet henne i apri / mai. Jeg fikk også krav om pre payment. Dette er for stående amatører så jeg slettet meldingen. 

5 dager etter får jeg en sms 07:00 på en lørdag som jeg mistenker er fra samme kvinne. "kan du hente meg på Gardermoen så kan vi se hva som skjer etterpå"

Yeah right!! 🤷‍♂️

Jeg liker ikke at damene plutselig tar kontakt med oss sånn helt uten videre. for meg er dette et stort rødt flagg. takk

• Like 4
Lenke til kommentar
8 timer siden, dumdidum skrev:

Jeg liker ikke at damene plutselig tar kontakt med oss sånn helt uten videre. for meg er dette et stort rødt flagg. takk

En gledespike sendte meg melding hver gang hun var på vei til Norge et par dager før hun ankom. Vi var enige om dette, og det var en glimrende ordning. Noen ganger også før hun dro igjen. Dessverre har hun ikke vært her på et halvår nå. Fint når man har blitt enige om dette og en egen telefon til hobbyen. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 25.7.2024 den 17.59, Presten skrev:

Hvor store pupper hadde hun? Usikker på om det er snakk om 2 stykker som kaller seg det samme

• Like 2
Lenke til kommentar

Spurte kosejenta i god forkant i en ukedag om ett treff på 1 time og jeg var ikke ledig føre helga. Men hun bestemte seg at det måtte bli neste dag og at det måtte bli nattpris for en eller annen grunn og det ville koste meg 28 000, da gadd jeg ikke svare mer. 

• Like 2
Lenke til kommentar