Gå til innhold

Populære bookingtider


Tototre

Hvilken dag booker du helst?  

20 stemmer

  1. 1. Hvilken dag booker du helst?

    • mandag, dag 1
      4
    • Dag 2
      0
    • Dag 3
      4
    • Dag 4
      0
    • Dag 5
      5
    • lørdag
      4
    • søndag
      3
  2. 2. Når på døgnet booker du helst?

    • 08-12
      5
    • 12-16
      6
    • 16-20
      5
    • 20-24
      4
    • natta
      0
  3. 3. Hvor ofte tror du at du er utsatt for dobbeltbooking?

    • aldri
      6
    • noen få ganger
      13
    • ofte
      1
    • svært ofte
      0


Anbefalte innlegg

1. lørdag

2. 12-16, jeg føler lørdag kl. 12-16 er mest rolig for jentene, har opplevd flere ganger at jeg er førstemann når jeg tar tur 12-14.

3. svært lite.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er bare å titte på politiets egne tall. Som regel i helgene, kveldstid og på natta. Minst populære tider er mandags morgen, og midt på dagen. Ellers er julesesongen og andre høytider sesong for fangst for våre kjære menn i uniform. 

Lenke til kommentar

En annen dag jeg unngår er typiske dager for lønnsutbetaling eller trygd, eks 5., 12., 21. i mnd.  Og fredager.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Avslører vi oss for onkel nå?

Der du går kan du bli bura inn når som helst på døgnet😎

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Avslører vi oss for onkel nå?

Har du tenkt over hvem jeg jobber for?

Med licence to fuck!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Har du tenkt over hvem jeg jobber for?

Med licence to fuck!

Ikke bare license, men betalt også!

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, shawty lo skrev:

25k bot hadde spart meg mer penger i fremtiden for da hadde jeg sluttet hobbyen :grin:.

Det hadde du ikke klart.

Jeg forsøkte da loven ble innført.  Hadde siste kjøpesex bak slottet med russisk jente i romjula.  Sprakk før det var gått 6 mnd.

  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Revenger skrev:

Der du går kan du bli bura inn når som helst på døgnet😎

Jeg later som jeg skal til treningssentret og tripper litt utenfor med sekken, roter litt i den, tar fram en jakke, legger den tilbake igjen, tar fram en sokk, legger den tilbake igjen...så når kysten er klar sender jeg melding, venter på lyden av porttelefon og så sprinter jeg bort og inn

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Siden det antakelig kan gå litt sport i det for onkel å få tak i noen av oss som er whale customers: Mine foretrukne ukedager er mandag, onsdag og lørdag.  Seint på mandag kveld, midt på dagen onsdag og tidlig ettermiddag lørda.  På søndag før kl 12 er det liten mulighet for å bli huket av lovens lange arm, men det er oxo vanskelig å finne våkne gledespiker!

  • Like 1
Lenke til kommentar
25 minutter siden, jegern skrev:

Jeg later som jeg skal til treningssentret og tripper litt utenfor med sekken, roter litt i den, tar fram en jakke, legger den tilbake igjen, tar fram en sokk, legger den tilbake igjen...så når kysten er klar sender jeg melding, venter på lyden av porttelefon og så sprinter jeg bort og inn

Mens damene på hudpleieklinikken ved siden av ler.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder Busan-jentene (😂😂), kan vi ikke fremover signalisere ironi som kursivert: utrolig attraktive jenter!

  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 11.4.2024 den 14.14, Tototre skrev:

En annen dag jeg unngår er typiske dager for lønnsutbetaling eller trygd, eks 5., 12., 21. i mnd.  Og fredager.

Jeg har avveket fra dette i april fordi jeg hadde lyst på sex fredag 12.  Og så tenkte jeg at nå hadde jeg jo lurt onkel til å tro at jeg holder meg i ro så de tok sporingen med ro.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  1. Anyday of the week
  2. Tidlig morgen eller lunsj i ukedagene, sen ettermiddag/kveld i helgene
  3. Aldri opplevd dobbelbooking, men aksepterer å bli satt på vent - uten i det hele tatt å vente på noe annet enn plan B 😏
  • Like 3
Lenke til kommentar
På 11.4.2024 den 14.13, Savitar skrev:

Det er bare å titte på politiets egne tall. Som regel i helgene, kveldstid og på natta. Minst populære tider er mandags morgen, og midt på dagen. Ellers er julesesongen og andre høytider sesong for fangst for våre kjære menn i uniform. 

Hvor kan man titte på politiets egne tall?

Lenke til kommentar
På 11.4.2024 den 14.22, jegern skrev:

Jeg later som jeg skal til treningssentret og tripper litt utenfor med sekken, roter litt i den, tar fram en jakke, legger den tilbake igjen, tar fram en sokk, legger den tilbake igjen...så når kysten er klar sender jeg melding, venter på lyden av porttelefon og så sprinter jeg bort og inn

Det som er fint med din stil er at det virker naturlig å være et sted du aldri har vært før, mtp naboer etc.
Bor muligens i en tidligere hovedstad enn deg, men jeg shopper litt og tar med en PC-veske + bykart og står utenfor som et snilt lite lam i de lange halvminutter. 
Pluss at det er en fin gest overfor GF å faktisk opptre som en vanlig borger som skal besøke en venn.



 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 14.4.2024 den 16.49, Ox1 skrev:
  1.  
  2. Aldri opplevd dobbelbooking, men aksepterer å bli satt på vent - uten i det hele tatt å vente på noe annet enn plan B 😏

Jeg aksepterer ikke det, og forklaringen er veldig enkel: er du fem minutter for sen til å møte jentene, renner det inn sure hatmeldinger om manglende respekt og at dette trekkes fra tida du betaler for, etc. Dersom de mener det er respektløst at vi blir fem minutter forsinket pga trafikk eller buss trøbbel, hva er det da når de ber deg vente 1t30?

 

De damene som prøver seg på den varianten brenner alle broer hos meg, da blir det negativ anmeldelse på RE med en gang

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...