Gå til innhold

Noe som har lyst til å prøve?

Engelsk86

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke i byen men hadde tenkt avtale en møte med henne nå jeg er tilbake. Noe som vil prøvekjøre for jeg kommer tilbake 😉

image.thumb.png.57ed3503d81d1bba3866e593cf2d2878.png

image.thumb.png.58952cc6ce4add75e887320b881958e4.png

incall eller outcall opp til deg. Sa bb var ok så lenger var ren. 

men den med transcash tenker jeg kanskje er scam. Men hvis det er etter sex så hvor mye scam kan det være🤷‍♂️

Endret av Engelsk86
Lenke til kommentar
3 timer siden, Engelsk86 skrev:

Jeg er ikke i byen men hadde tenkt avtale en møte med henne nå jeg er tilbake. Noe som vil prøvekjøre for jeg kommer tilbake 😉

image.thumb.png.57ed3503d81d1bba3866e593cf2d2878.png

image.thumb.png.58952cc6ce4add75e887320b881958e4.png

incall eller outcall opp til deg. Sa bb var ok så lenger var ren. 

men den med transcash tenker jeg kanskje er scam. Men hvis det er etter sex så hvor mye scam kan det være🤷‍♂️

Det som er scam her er vel at bb er trygt om du er ren.  Det sier hun til kunden rett før deg oxo, og så er det ikke lenger trygt for deg, sorry.  Alle tar stor risk her.  Men nå virker det som om billig sex uten dom har blitt det nye salgstrikset til noen jenter for å få noen kunder.  Prisene er lave om dagen, så de må tilby extra ekstra.  Og det er ikke alle menn som har egenkontroll på testing, dessverre.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Synes innlegget har noen merkelige skrivefeil. Just saying.

Det er vel en engelskmann, eller utlending som et født i 1986 @Revenger.  Fint at forumet tiltrekker seg brukere med forskjellig bakgrunn og erfaring 🤣

Lenke til kommentar

Tror du det er en hallik som promoterer Carole?

Eller kjæresten hennes, siden nummeret er England?  Tja, kan godt være.  Det er jo stadig noen som prøver å få seg nye kunder her.

@Engelsk86 hvorfor skriver du ikke norsk?

Lenke til kommentar

Nei er ikke hallik, har aldri møtt henne. Tenkt bare å dele noe jeg fant på en annet sted en RE i tilfell noe andre hadde lyst.
 Og ja min norsk er ikke 100% men jeg gidder å prøve 🤷‍♂️

Endret av Engelsk86
  • Like 1
Lenke til kommentar