Gå til innhold

Hvem er Oslo’s beste på rollespill?


Janhan

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg håper dere har det bra! Jeg skriver dette innlegget fordi jeg har en spennende og litt nervepirrende tanke som har streifet meg i det siste. Jeg har aldri prøvd rollespill, men nå føler jeg meg modig nok til å utforske denne verdenen. Jeg er fascinert av ideen om å kunne leve ut ulike roller og utforske nye verdener gjennom fantasien.

Jeg er imidlertid litt usikker på hvor jeg skal begynne og hva jeg bør forvente. Hva er de beste rollespillene å prøve for en nybegynner som meg? Hvilke spill vil være mest innbydende og enkle å komme i gang med?

Viktigere enn selve spillet er hvem jeg skal tilbringe denne første opplevelsen med. Jeg ønsker å være sammen med noen som er åpne, tålmodige og villige til å veilede meg gjennom prosessen. Jeg tror at en støttende og inkluderende atmosfære vil være avgjørende for at jeg skal kunne nyte og lære av denne opplevelsen.

 Hvordan var deres første gang med rollespill? Hvilke spill og partnere vil dere anbefale for en nybegynner som meg? Del gjerne historiene deres og gi meg noen tips for å komme i gang.

Jeg ser virkelig frem til å utforske denne nye verdenen og dele mine opplevelser med dere alle. jeg håper å høre fra dere!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Om du vil være den aktive i rollespillet så er noe av det enkleste å finne seg en sexarbeider som spiller rollen som hushjelp (maid) eller aupair.  Vil du at hun skal være den aktive så velger du sykepleier.  Mange gjør dette uten å ta ekstra betalt, men ikke alle. 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Om du vil være den aktive i rollespillet så er noe av det enkleste å finne seg en sexarbeider som spiller rollen som hushjelp (maid) eller aupair.  Vil du at hun skal være den aktive så velger du sykepleier.  Mange gjør dette uten å ta ekstra betalt, men ikke alle. 

Skjønner. Hvem kan du anbefale til en som skal dette for førstegang

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...