Gå til innhold

Luisa new

Longhairlover85

Anbefalte innlegg

Siden det er såpass rimelig og anmeldelser er avslått, vill jeg fått bekreftet så mye som mulig før selve avtalen. Ingen rushing og hvilke tjenester du ønsker. Pleier å spørre om GFE før jeg kommer, så de ikke tror du bare er ute etter et kjapt ligg. Småprate litt først, gjerne gå gjennom lista på nytt, tøe henne opp.

For denne prisen kan man ikke forvente mer enn en uinteressert dame som ligger med rompa opp mens hun er på telefon.

Bildene vil nok være mange år gamle, hvis de er ekte

Endret av jegern
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så interessert i hverken hvilke tjenester, innlevelse eller andre ting hun leverer. Det er jo så klart store pluss i boka! Men det aller aller viktigste for meg er at det er ekte bilder og fysisk jenta på bildene jeg møter. Er det det så blir jeg uansett «fornøyd» selv om det ikke er et optimalt treff 😇

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Kom igjen a, bruk yandex eller reverse image. Det er deep fake bilder av blant annet emily ratajkowski 🤦‍♂️

Den annonsen har totalt endret alle bildene nå ser jeg.. Det var ikke disse bildene som var der da jeg la ut link! Men det bekrefter jo egentlig alt 🤣 Til og med jeg ser at de bildene som er der nå er totalt fake

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Longhairlover85 skrev:

Den annonsen har totalt endret alle bildene nå ser jeg.. Det var ikke disse bildene som var der da jeg la ut link! Men det bekrefter jo egentlig alt 🤣 Til og med jeg ser at de bildene som er der nå er totalt fake

Ta en tur og få prisavslag fordi hun har lurt deg dit med feil bilder.  Samtidig har du avtalt med plan B en halvtime seinere, som du må avlyse om du ikke kommer til enighet med den første.  Vi kan oxo dobbeltbooke.  Og det går fint uten at jentene merker det i Oslo, for der er det så mange falske annonser å velge blant.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at pris og prisavslag er viktig for mange her. For min del er det totalt uaktuelt med et møte om bildene er fake. Jeg har noen litt spesielle preferanser, og om de ikke er «på plass» så hjelper det ikke om jeg så får det gratis... Da er jeg bare ikke interessert! 😇

• Like 3
Lenke til kommentar