Gjest Skrevet September 17, 2024 Share Skrevet September 17, 2024 46 minutter siden, Rasputin skrev: Tar Masha/Alisa ekstra for a-levels? noen som har erfaring med henne der? vurderer henne eller Ariana. fikk melding at det var 1000 ekstra. står over. Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet September 17, 2024 Share Skrevet September 17, 2024 Tar hun ekstra for depp throat også? Står ikke under tjenester at hun gjør DT 1 Siter Lenke til kommentar
Longhairlover85 Skrevet September 17, 2024 Forfatter Share Skrevet September 17, 2024 Jeg kan ikke huske at hun tar ekstra for det, i alle fall ikke den gangen jeg var der 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 17, 2024 Share Skrevet September 17, 2024 20 minutter siden, Gaggball skrev: Tar hun ekstra for depp throat også? Står ikke under tjenester at hun gjør DT snakket med henne i sta. fikk inntrykket at DT/face fucking med CIM og svelg er inkludert, hun nevnte iallefall ikke noe om ekstra kostnader da jeg spesifikk spurte om hun gjør face fucking med orgasme når kuken er helt ned i halsen. Sier hun svelger. Når jeg spurte om anal med andre ord så var det 1k ekstra. Siter Lenke til kommentar
MashaAliceDT Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 På 17.9.2024 den 7.38, PeerGynt skrev: Feltrapport Masha/Alisa Joda, hun gjør alt som alle har beskrevet, og det at hun ikke bare elsker deep throat, men trygler om at man. skal dunke på helt i bunnen er jo en sinnsyk opplevelse. Mange gir dype deilige BJ, men når det kommer til begrepet «bruke munnen» så er det mange som fort faller av. Hos Masha/Alisa er det bare å ta tak å knulle munnen. Det mest imponerende er hvor lenge hun holder ut med en pikk langt nedi halsen. Jeg var sikkert nedi halsen i to-tre minutter uten at hun måtte opp å puste. Munnen sammen med veldig kyndig håndarbeid gjorde at jeg kom overraskende fort, og når jeg ga beskjed om at nå spruter jeg så sank hun hele halsen ned igjen ... Ikke ofte man får pumpe halsen til ei dame. Det er verdt å ta med seg en gang i livet, hehe. Alt som ikke gikk rett ned i halsen svelget hun selvfølgelig med et lurt smil. Så teknisk og innlevelse. Wow! Men ... Når man leser tidligere rapporter så er det ingen som nevner at hun jaggu ser litt værbitt ut, og når hun da også snufser og gnir seg rundt nesen gjennom hele treffet så begynner jeg virkelig å lure. Hun har nok absolutt sett veldig bra ut før, men med så mye gjort med trynet, og ganske slitne og dopsløve øyne så kommer jeg ikke til å treffe henne igjen. Men det mest avslørende var jo at hun snøvlepratet seg gjennom hele treffet. Det her er ikke vanlig oppegående oppførsel, og det er jo bare å gå til f.eks. Sophia (som er min favoritt) så får man ei som ser både fantastisk ut, og hvor man slipper å lure på om hun er helt tilstede. Mener ikke å være noe moralsk politi her, men vil bare gi beskjed til alle de som ikke ønsker å treffe på dette. Igjen, servicen er helt ufattelig, og muligens hun ikke er sånn som jeg fikk henne alltid, men da vet dere hvert fall at det kan skje. På 17.9.2024 den 7.38, PeerGynt skrev: Feltrapport Masha/Alisa Joda, hun gjør alt som alle har beskrevet, og det at hun ikke bare elsker deep throat, men trygler om at man. skal dunke på helt i bunnen er jo en sinnsyk opplevelse. Mange gir dype deilige BJ, men når det kommer til begrepet «bruke munnen» så er det mange som fort faller av. Hos Masha/Alisa er det bare å ta tak å knulle munnen. Det mest imponerende er hvor lenge hun holder ut med en pikk langt nedi halsen. Jeg var sikkert nedi halsen i to-tre minutter uten at hun måtte opp å puste. Munnen sammen med veldig kyndig håndarbeid gjorde at jeg kom overraskende fort, og når jeg ga beskjed om at nå spruter jeg så sank hun hele halsen ned igjen ... Ikke ofte man får pumpe halsen til ei dame. Det er verdt å ta med seg en gang i livet, hehe. Alt som ikke gikk rett ned i halsen svelget hun selvfølgelig med et lurt smil. Så teknisk og innlevelse. Wow! Men ... Når man leser tidligere rapporter så er det ingen som nevner at hun jaggu ser litt værbitt ut, og når hun da også snufser og gnir seg rundt nesen gjennom hele treffet så begynner jeg virkelig å lure. Hun har nok absolutt sett veldig bra ut før, men med så mye gjort med trynet, og ganske slitne og dopsløve øyne så kommer jeg ikke til å treffe henne igjen. Men det mest avslørende var jo at hun snøvlepratet seg gjennom hele treffet. Det her er ikke vanlig oppegående oppførsel, og det er jo bare å gå til f.eks. Sophia (som er min favoritt) så får man ei som ser både fantastisk ut, og hvor man slipper å lure på om hun er helt tilstede. Mener ikke å være noe moralsk politi her, men vil bare gi beskjed til alle de som ikke ønsker å treffe på dette. Igjen, servicen er helt ufattelig, og muligens hun ikke er sånn som jeg fikk henne alltid, men da vet dere hvert fall at det kan skje. På 17.9.2024 den 7.38, PeerGynt skrev: Feltrapport Masha/Alisa Joda, hun gjør alt som alle har beskrevet, og det at hun ikke bare elsker deep throat, men trygler om at man. skal dunke på helt i bunnen er jo en sinnsyk opplevelse. Mange gir dype deilige BJ, men når det kommer til begrepet «bruke munnen» så er det mange som fort faller av. Hos Masha/Alisa er det bare å ta tak å knulle munnen. Det mest imponerende er hvor lenge hun holder ut med en pikk langt nedi halsen. Jeg var sikkert nedi halsen i to-tre minutter uten at hun måtte opp å puste. Munnen sammen med veldig kyndig håndarbeid gjorde at jeg kom overraskende fort, og når jeg ga beskjed om at nå spruter jeg så sank hun hele halsen ned igjen ... Ikke ofte man får pumpe halsen til ei dame. Det er verdt å ta med seg en gang i livet, hehe. Alt som ikke gikk rett ned i halsen svelget hun selvfølgelig med et lurt smil. Så teknisk og innlevelse. Wow! Men ... Når man leser tidligere rapporter så er det ingen som nevner at hun jaggu ser litt værbitt ut, og når hun da også snufser og gnir seg rundt nesen gjennom hele treffet så begynner jeg virkelig å lure. Hun har nok absolutt sett veldig bra ut før, men med så mye gjort med trynet, og ganske slitne og dopsløve øyne så kommer jeg ikke til å treffe henne igjen. Men det mest avslørende var jo at hun snøvlepratet seg gjennom hele treffet. Det her er ikke vanlig oppegående oppførsel, og det er jo bare å gå til f.eks. Sophia (som er min favoritt) så får man ei som ser både fantastisk ut, og hvor man slipper å lure på om hun er helt tilstede. Mener ikke å være noe moralsk politi her, men vil bare gi beskjed til alle de som ikke ønsker å treffe på dette. Igjen, servicen er helt ufattelig, og muligens hun ikke er sånn som jeg fikk henne alltid, men da vet dere hvert fall at det kan skje. Good morning, Mr PeerGynt You know what’s always the best to do before sharing information with other people ? Right! Check information Many years I’m changing tones of therapy from bipolar surprises in my mind. On some of them I getting allergy on everything incl air But of cause I don’t share this information with people who paying me, to not lose a time and get your dicks in my throw It’s very impressive that you count how many seconds I can not breath, but at the same time didn’t find a time to ask what’s wrong with my nose And it’s normal cause you don’t have to care about my health. I just don’t like to get messages from my clients after your comment to help to go to rehab ….etc Wish you the best. Hope Sophia will bit my diver’s record 6 Siter Lenke til kommentar
MashaAliceDT Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 På 17.9.2024 den 19.08, Rasputin skrev: fikk melding at det var 1000 ekstra. står over. Yes, I have only one extra - anal 1K And it’s not because I’m saving this hole for future husband. That’s because I have to make long preparation before this process to be completely clean 4 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 Dont worry @MashaAliceDT, i will come riding on my white horse and save you from @PeerGynt. Just like i saved the other ladies from @Savitar. 2 1 Siter Lenke til kommentar
MashaAliceDT Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Dont worry @MashaAliceDT, i will come riding on my white horse and save you from @PeerGynt. Just like i saved the other ladies from @Savitar. Please, don’t. My elevator is no fits for so huge animals as horse 1 15 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Oktober 9, 2024 Share Skrevet Oktober 9, 2024 (endret) Denne jenta er veldig kul, har masse sjarm og skikkelig bra humor, i tillegg ser hun bra ut og hun leverer så det suser. Første gang jeg møtte henne begynner å bli noen år siden nå, men jeg glemmer aldri opplevelsen. Jeg har fått noen DT`er jeg syntes var bra, men de viste seg å være direkte stusselig i forhold til hva Masha serverte. Som en over skriver, hun bokstavelig talt svelget hele stasen, og ikke for å skryte på meg noe som helst, men jeg har over gjennomsnittet dim på utstyret. Hun tok den så dypt og så hardt, at jeg faktisk ble bekymret et øyeblikk og Jr. fikk kjørt seg noe så inn i h.... at den var bare ett digert blåmerke i flere dager etterpå. (No kidding!) Jeg har aldri opplevd noe liknende, hverken før eller siden, og jeg har vært ute mange høstkvelder og sommernetter. Jeg digger denne jenta som dere sikkert skjønner og kan ikke annet enn å gi henne mine varmeste anbefalinger. På en skala fra 1-7 der 4 er best, så blir det en klokkerein 4`er fra meg. Endret Oktober 9, 2024 av Jeff Pezos 4 Siter Lenke til kommentar
Rattus Skrevet Oktober 12, 2024 Share Skrevet Oktober 12, 2024 På 17.9.2024 den 7.38, PeerGynt skrev: Feltrapport Masha/Alisa Joda, hun gjør alt som alle har beskrevet, og det at hun ikke bare elsker deep throat, men trygler om at man. skal dunke på helt i bunnen er jo en sinnsyk opplevelse. Mange gir dype deilige BJ, men når det kommer til begrepet «bruke munnen» så er det mange som fort faller av. Hos Masha/Alisa er det bare å ta tak å knulle munnen. Det mest imponerende er hvor lenge hun holder ut med en pikk langt nedi halsen. Jeg var sikkert nedi halsen i to-tre minutter uten at hun måtte opp å puste. Munnen sammen med veldig kyndig håndarbeid gjorde at jeg kom overraskende fort, og når jeg ga beskjed om at nå spruter jeg så sank hun hele halsen ned igjen ... Ikke ofte man får pumpe halsen til ei dame. Det er verdt å ta med seg en gang i livet, hehe. Alt som ikke gikk rett ned i halsen svelget hun selvfølgelig med et lurt smil. Så teknisk og innlevelse. Wow! Men ... Når man leser tidligere rapporter så er det ingen som nevner at hun jaggu ser litt værbitt ut, og når hun da også snufser og gnir seg rundt nesen gjennom hele treffet så begynner jeg virkelig å lure. Hun har nok absolutt sett veldig bra ut før, men med så mye gjort med trynet, og ganske slitne og dopsløve øyne så kommer jeg ikke til å treffe henne igjen. Men det mest avslørende var jo at hun snøvlepratet seg gjennom hele treffet. Det her er ikke vanlig oppegående oppførsel, og det er jo bare å gå til f.eks. Sophia (som er min favoritt) så får man ei som ser både fantastisk ut, og hvor man slipper å lure på om hun er helt tilstede. Mener ikke å være noe moralsk politi her, men vil bare gi beskjed til alle de som ikke ønsker å treffe på dette. Igjen, servicen er helt ufattelig, og muligens hun ikke er sånn som jeg fikk henne alltid, men da vet dere hvert fall at det kan skje. Throatpie har jeg aldri prøvd tidligere, langt mellom jentene som gjør det vil jeg tro. Ser ut til at Masha er tilbake på menyen. 2 Siter Lenke til kommentar
MashaAliceDT Skrevet Oktober 13, 2024 Share Skrevet Oktober 13, 2024 Hi. For some who said pictures are old was downloading few new pics to Masha profile too BR your DT 1 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg