Gå til innhold

Ella.Ella (Majorstuen)


jegern

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Tototre skrev:

 

7 timer siden, Tototre skrev:

Bla. det med å kysse meg inn.  Det er et knep mange bruker når bildene ikke er presise.

Can confirm.

Alle Kina damene har jo passert 30. Akkurat hvor gammel Becky er vet jeg ikke men hun er nok ikke 50. Et sted mellom 35 og 45 kanskje, vanskelig å si. Hverken beste eller verste Kina damen du kan møte.

Endret av Tukleren
  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, jegern skrev:

Er nok bare en jente som kjører to annonser, antageligvis operatører også siden de er flinke å skrive engelsk på WA.

Korrekt (utenfor Oslo)

Noen ganger har den ene annonsen validerte bilder. Det er absolutt ingen garanti på hvem du møter men kan være en pekepinn. Er bildene validerte er det 25-33% sjanse for at det er hun du møter (+10-15 år)

Endret av Tukleren
  • Like 2
Lenke til kommentar
45 minutter siden, jegern skrev:

@Tototre Jeg tror du har sendt @Revenger på en bomtur?

Nei, jeg tror han ville tatt det direkte med meg på en PM.  Du ser det, @jegern, at når vi har kommet i det ansvarsområdet hvor @Revenger og undertegnede nå er, som Grand Masters, så har vi fått en egen PM, Private Meldinger, ikke ulikt den direktelinjen som går mellom presidentene i USA og Russland.  På den er det daglig trafikk.  Ja, og de siste dagene har det handlet mest om europeiske kvinner.  Så han har ikke hatt bomtur.

Endret av Tototre
  • Like 3
Lenke til kommentar
40 minutter siden, jegern skrev:

Angrer faktisk på at jeg snudde nå, før jeg spurte om de var flere i leiligheten. Men jeg har vært i samme leilighet mange ganger før og har bare vært i ett soverom, tror ikke det er flere. Har heller ikke hørt eller sett andre jenter der, så tror ikke det. Er nok bare en jente som kjører to annonser, antageligvis operatører også siden de er flinke å skrive engelsk på WA.

Hvis de er flere jenter der så går den andre ut om du har bestilt en halvtime eller mer.  Det er jo ganske enkelt å gjøre derfra.  Jeg ville gått en etasje opp og ventet til jeg fikk melding fra hun inne om at kunden var inne.  Så ville jeg tatt en røykepause...

Ellers har jeg tatt meg selv i å sitte på et utsted og kikke opp på stue- og soveromsvinduet.  Så ikke kikk ned på meg neste gang du er der, @jegern !

 

 PS

Det fine med min lille referanse her til en annen forumbruker er at dere som ikke har peil, ja, dere har virkelig ikke peil.  Men de som har vet at jeg enten er horekunde, hallik eller politi.  Kan jo være utleier oxo, men da er jeg teknisk sett hallik 🤣

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Ellers har jeg tatt meg selv i å sitte på et utsted og kikke opp på stue- og soveromsvinduet.  Så ikke kikk ned på meg neste gang du er der, @jegern !

Skal hilse neste gang jeg er der, fra stuevinduet med pikken ute :) Ellers er det kanskje mulig å se til Joker fra soveromsvinduet, skal teste det neste gang

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Skal hilse neste gang jeg er der, fra stuevinduet med pikken ute :) Ellers er det kanskje mulig å se til Joker fra soveromsvinduet, skal teste det neste gang

Du er inne på noe interessant nå.  Nesten som i sjakk, kan vi oppgi denne type koordinater for bestemte adresser uten faktisk å oppgi gatenavn i det hele tatt.  De som har vært der vil vite hvor det er.  Ja, sjekk Joker neste gang du skal handle.

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Du er inne på noe interessant nå.  Nesten som i sjakk, kan vi oppgi denne type koordinater for bestemte adresser uten faktisk å oppgi gatenavn i det hele tatt.  De som har vært der vil vite hvor det er.  Ja, sjekk Joker neste gang du skal handle.

Gå ut av Joker og se på vinduet oppe til venstre, er det jegern der? Sjakk matt!

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Treningsfriken skrev:

🤣 har en date med petite annie til uka, så den skal utforskes og gies anmeldelse på først 👍

Gleder meg til den.

Hun er på ønskelisten min også:-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 6.4.2024 den 22.02, SolanGundersen skrev:

Gleder meg til den.

Hun er på ønskelisten min også:-)

Da kommer en oppdatering på Petite annie i omreisende 👍

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 8.4.2024 den 16.25, Apeesel skrev:

Afghansk

Så spennende da? Trodde ikke noen eskorter kom fra de landene

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 8.4.2024 den 16.25, Apeesel skrev:

Afghansk. 

ok, nå er det ikke spennende lenger for jeg har vært der.

Hvordan vet du hun er afghansk?

Lenke til kommentar

Var det bra😏

39 minutter siden, jegern skrev:

ok, nå er det ikke spennende lenger for jeg har vært der.

Hvordan vet du hun er afghansk?

Var det bra😏

Lenke til kommentar
36 minutter siden, jegern skrev:

ok, nå er det ikke spennende lenger for jeg har vært der.

Hvordan vet du hun er afghansk?

Tror han tuller men apen har ikke skuffet meg så langt så stoler på han.  Må si de fra afghanistan ligner på de fra midøsten. Hun der Sonya bruker også nr som østeuropiske byrå jenter bruker.

Lenke til kommentar
50 minutter siden, jegern skrev:

ok, nå er det ikke spennende lenger for jeg har vært der.

Hvordan vet du hun er afghansk?

Vennina het aysha, hun med de store puppene og som var fra Pakistan. Var aktiv for flere år siden og nå mest i nederland og danmark. Hun her kjenner henne, men mekanisk treff og deler ofte på annonser med vennine gjengen. Ville ikke besøkt. Hun snakket pashtu med en på telefonen, jeg er ikke fra samme land men kan forstå litt. Jeg tviler på at du får møtt henne, bildene er bare brukt for å få kunder. Hun stammer fra hazara. Det er afghanere som ser kinesisk/asiatisk ut. Om du får møtt, gi rapport. Frister med en tur

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Så spennende da? Trodde ikke noen eskorter kom fra de landene

Joa, muslimske søstre har en egen plass i mitt hjerte ❤️

6 minutter siden, Revenger skrev:

Var det bra😏

Tipper @jegern leverer byttet her etter en jakttur!

Lenke til kommentar

Jeg skal skrive et review nå, men la meg si det sånn... kast fra dere alt dere har, alle mann til pumpene. 24 år, fra Sør Korea, stram kropp og flotte pupper, og det er to av dem.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Jeg skal skrive et review nå, men la meg si det sånn... kast fra dere alt dere har, alle mann til pumpene. 24 år, fra Sør Korea, stram kropp og flotte pupper, og det er to av dem.

Vent, er det uenighet om opphavslandet mellom @jegern og @Apeesel ?

Vel, det bryr meg mindre enn en halvspist kanelbolle med en gledespike 😁

Apen har god kunnskap, og Jegern har vært på jakt.  Spennende for oss andre.

Men jeg løper ikke av den grunn🤣

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet de snakket koreansk, og det ser også ut som de kan komme derfra. De sa de var fra Busan. Jeg kan litt koreansk selv, så hvis de ikke kommer derfra da har de greid å lure meg.

Kanskje de har bodd i Korea, eller vokst opp der, og så flyttet til Pakistan eller omvendt? 

Vel det blir definitivt en akt 2 for min del, så det kan jo være mitt oppfølgingsspørsmål :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tototre skrev:

Men jeg løper ikke av den grunn🤣

Da kan du angre hvis den annonsen blir borte i morgen :)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Apeesel skrev:

Jeg tviler på at du får møtt henne, bildene er bare brukt for å få kunder.

Fikk møtt hun på bildene, må si hun tar seg bedre ut enn på bildene :)

Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Fikk møtt hun på bildene, må si hun tar seg bedre ut enn på bildene :)

Da booker jeg time også.  Får legge ut en rapport om litt.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...