Gå til innhold

Ella.Ella (Majorstuen)


jegern

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, jegern skrev:

Jeg har til gode å komme tilbake etter jeg har snudd, selv om jeg har fått tilbud på sms etter døren er lukket. Kanskje jeg er litt hårsår :)

Antar du og mange andre er mer opptatt av utseende enn jeg er.  Ofte er det overraskende god sex med de som ikke er fotomodeller.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, jegern skrev:

Når gledespikene spør, svarer jeg "jeg bor i hjertet ditt".

Men siden du spør. Litt her, litt der, litt overalt. La oss si i Oslo/Akershus :)

Jeg bare tenkte, siden jeg kanskje flyr nedover til Oslo i juni en gang., så hadde det vært trivelig om vi kunne ha møttes på sjakkpubben The Good Knight https://goodknight.no/ og tatt oss et par øl og noen parti sjakk. @Tototre kommer også. Kanskje kommer også @Revenger.  Mitt hovedformål med Osloturen er sex med ei svært koselig  gledesdame fra forumet. Men sex kan jo kombineres med sjakk og øl, er du ikke enig?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Antar du og mange andre er mer opptatt av utseende enn jeg er.  Ofte er det overraskende god sex med de som ikke er fotomodeller.  

Der er vi like @Tototre!

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Den praten tar jeg etter at døren er lukket. 

Og da formoder jeg at du står innenfor døren og ikke utenfor?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke er i utlandet, så gjerne det! Slutten av juli eller begynnelsen av august hadde passet bedre, men du kommer når dama er klar, skal ikke være i veien :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Og da formoder jeg at du står innenfor døren og ikke utenfor?

Selvsagt.

Men det @jegern nevner om at hun har sendt sms etter at jeg har forhandlet og snudd i døra, har oxo skjedd.  Et par ganger har det endt med sms-tilbud på 50%.

Og jeg har aldri blitt "straffet" med dårlig sex etter slikt.  Noen har jeg faktisk møtt igjen flere ganger.  Pga god sex og ok prissetting.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg ville aldri gått over dørstokken uten at jeg har bestemt meg for å ha sex med henne. Har til gode å reforhandle innenfor dørstokken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Hvis jeg ikke er i utlandet, så gjerne det! Slutten av juli eller begynnelsen av august hadde passet bedre, men du kommer når dama er klar, skal ikke være i veien :)

Ja jeg kommer når dama er klar. Hun har sagt at hun er klar i juni, så da kommer jeg til Oslo i juni. Jeg er en enkel sjel som kommer når dama vil.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Jeg ville aldri gått over dørstokken uten at jeg har bestemt meg for å ha sex med henne. Har til gode å reforhandle innenfor dørstokken.

Det kommer med tid og erfaring, om du er villig til å prøve nye ting.  Mer fuck for money.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Jeg ville aldri gått over dørstokken uten at jeg har bestemt meg for å ha sex med henne. Har til gode å reforhandle innenfor dørstokken.

Kanskje @Tototre er bedre til å forhandle enn du er ? 😀

Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Jeg ville aldri gått over dørstokken uten at jeg har bestemt meg for å ha sex med henne. Har til gode å reforhandle innenfor dørstokken.

Enig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Det kommer med tid og erfaring, om du er villig til å prøve nye ting.  Mer fuck for money.

223 er en mann med lang erfaring!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Enig!

Hæ?  Jeg har dusjet, vært naken i sengen, hun har befølt meg.  Så har det blitt avtalebrudd noen ganger.  Har da kledd på meg.  Bedt om å få igjen halve beløpet, og de gangene det ikke har vært en hallikk der har jeg fått det og gått.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Langbein skrev:

Kanskje @Tototre er bedre til å forhandle enn du er ? 😀

Må innrømme det har vært tilfeller hvor jeg burde ha reforhandlet, det kommer nok med erfaring. Så har det litt å si hvor de kommer fra, Thai'er respekterer pruting, tyske jenter not so much

Endret av jegern
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Hæ?  Jeg har dusjet, vært naken i sengen, hun har befølt meg.  Så har det blitt avtalebrudd noen ganger.  Har da kledd på meg.  Bedt om å få igjen halve beløpet, og de gangene det ikke har vært en hallikk der har jeg fått det og gått.

Modig gjort, men har du støtt på en hallik noen gang?

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Hæ?  Jeg har dusjet, vært naken i sengen, hun har befølt meg.  Så har det blitt avtalebrudd noen ganger.  Har da kledd på meg.  Bedt om å få igjen halve beløpet, og de gangene det ikke har vært en hallikk der har jeg fått det og gått.

Hæ ka?

Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Må innrømme det har vært tilfeller hvor jeg burde ha reforhandlet, det kommer nok med erfaring. Så har det litt å si hvor de kommer fra, Thai'er respekterer pruting, tyske jenter not so much

Thaier kjenner jeg til. Men tyske jenter? Aldri vært borti. Hvor finner jeg dem ?

Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Modig gjort, men har du støtt på en hallik noen gang?

Nix

Kun vakter og hjelpere utenfor, eller i andre rom mens jeg har vært der.  Tja, de er kanskje halliker, men ser stakkarslige ut der de prøver å være tøffe.  Har ikke gitt meg trøbbel.  Kan prate med dem oxo. Men liker det jo aldri.

Forstår godt at jenter med mange på et sted og mye trafikk vil ha beskyttelse mot ran og overgrep.  Sånt gjør jeg jo ikke!

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Langbein skrev:

Hæ ka?

Basere et besøk ut fra hva du ser i døråpningen.  Uten å diskutere.  Jeg går inn den åpne døren.  Hun lukker den.  Vi diskuterer.  Noen ganger ber jeg om å få se pupper og rumpe, ta på henne.  Får alltid gjøre dette når det er falsk annonse.  Vanligvis ny pris.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tototre skrev:

Basere er besøk ut fra hva du ser i døråpningen.  Uten å diskutere.  Jeg går inn den åpne døren.  Hun lukker den.  Vi diskuterer.  Noen ganger ber jeg om å få se pupper og rumpe, ta på henne.  Får alltid gjøre dette når det er falsk annonse.  Vanligvis ny pris.

Å sånn ja. Ja nei. Jeg går inn døra.  Hun lukker døra. Jeg gir henne pengene. Diskuterer aldri med dama.  Vi  kler av oss, går til senga. Vi har sex. Jeg kler på meg. Gir henne en klem. Sier hade og går ut døra..

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Å sånn ja. Ja nei. Jeg går inn døra.  Hun lukker døra. Jeg gir henne pengene. Så kler vi av oss, går til senga. Vi har sex. Jeg kler på meg. Gir henne en klem. Sier hade og går ut døra..

Jeg venter med pengene til jeg vet om jeg vil ha henne.  Og så har jeg ofte en plan B i tankene på samme tid, som jeg sammenligner henne med.  Noen ganger bruker jeg andres tilbud i forhandlingene.  Jeg kan si at jeg bruker å få owo inkl til den prisen.  Fører ofte fram.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Jeg venter med pengene til jeg vet om jeg vil ha henne.  Og så har jeg ofte en plan B i tankene på samme tid, som jeg sammenligner henne med.  Noen ganger bruker jeg andres tilbud i forhandlingene.  Jeg kan si at jeg bruker å få owo inkl til den prisen.  Fører ofte fram.

Jeg liker dine tanker om en plan B. Men som før nevnt, jeg har kun en plan A og satser på at det går bra. Jeg er sikkert altfor godtroende!

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

Men du @Tototre, du kommer vel på The Good Knight i Oslo og tar et par øl og noen parti sjakk med meg  når jeg kommer nedover i juni?

Selvsagt!  Vi tar en kaffe på KOK på Oslo S onsdag 12. kl 14.15?

Førmøte før vi drikker øl.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...