Gå til innhold

BEKLAGER.


Gjest

Anbefalte innlegg

beklager til alle jeg har såret, plaget eller oppført meg ufint mot.
jeg har personlighets forstyrelse, jeg har mange komplekser.
jeg var aldri god nok for min egen mor, min ste far voldtok meg .
jeg mener ikke å være så stygg, det er bare personligheten mine.
@alpdlp @Alpldp @Totofire @Totofem @Trøndern @HankyPanky @Hore bukk @Totoseks
er alle meg. jeg skal prøve og slutte. jeg må bare huske å ta medisinene mine.
til alle jeg har såret. jeg beklager, jeg er virkelig lei meg for det.
 

Lenke til kommentar
På 29.3.2024 den 14.31, tototi skrev:

@Treningsfriken det nyeste medlemmet av spamme gjengen. bare å blokkere han.

Sorry for at jeg ikke så spam meldingen din føre nå @tototi jeg har blokkert deg grunnet den ufine PM meldingen du sendte meg. Ja jeg er ny her men ingen av de taperne som spamer ned dette forumet. Hyggelig å bli kjent med deg, og snakkes aldri igjen 🖕 jeg er ny i dette gamet (1 mnd nå) men jeg har rukket 3 treff hittil, og tenkte jeg skulle gi noen tilbakemeldinger her, men er usikker på om jeg gidder etter det jeg har sett den uken jeg har vært medlem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Treningsfriken skrev:

Sorry for at jeg ikke så spam meldingen din føre nå @tototi jeg har blokkert deg grunnet den ufine PM meldingen du sendte meg. Ja jeg er ny her men ingen av de taperne som spamer ned dette forumet. Hyggelig å bli kjent med deg, og snakkes aldri igjen 🖕 jeg er ny i dette gamet (1 mnd nå) men jeg har rukket 3 treff hittil, og tenkte jeg skulle gi noen tilbakemeldinger her, men er usikker på om jeg gidder etter det jeg har sett den uken jeg har vært medlem.

Velkommen til forumet! Håper du klarer å overse tototi og de få andre spammerne som prøver å ødelegge forumet vårt. Jeg har allerede blokkert flere av spammerne og det anbefales sterkt!

Du er hjertelig velkommen til å gi anmeldelser på de tre som du har truffet hittil. Det er på den måten at vi hjelper hverandre til å finne frem til de gledespikene som fortjener våre penger. Håper etterhvert at du vil finne deg til rette og trives her inne i lag med oss. :)

Endret av Langbein
  • Like 6
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Velkommen til forumet! Håper du klarer å overse tototi og de få andre spammerne som prøver å ødelegge forumet vårt. Jeg har allerede blokkert flere av spammerne og det anbefales sterkt!

Du er hjertelig velkommen til å gi anmeldelser på de tre som du har truffet hittil. Det er på den måten at vi hjelper hverandre til å finne frem til de gledespikene som fortjener våre penger. Håper etterhvert at du vil finne deg til rette og trives her inne i lag med oss. :)

Takk for det @Langbein 😀 jeg skal få lagt ut en anmeldelse på mine eskapader i morgen, så ser jeg videre om det roer seg med spam på dette forumet. Har allerede blokker en del av de jeg har skjønt har psykiske utfordringen 😝

  • Like 4
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Treningsfriken skrev:

Takk for det @Langbein 😀 jeg skal få lagt ut en anmeldelse på mine eskapader i morgen, så ser jeg videre om det roer seg med spam på dette forumet. Har allerede blokker en del av de jeg har skjønt har psykiske utfordringen 😝

Glimrende @Treningsfriken. Vi gleder oss allerede til å lese dine anmeldelser. Bare pass på å legge anmeldelsene  under riktig kategori og lag en egen tråd for hver av damene med link til annonsen og legg gjerne ved et bilde av dama, ja så blir dette knallbra! 😀

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...