Gå til innhold

Hvorfor er du på svarteliste?


Tototre

Jeg velger å boikotte forumet mandag 1. april mot spammere som ødelegger  

14 stemmer

  1. 1. Blir du med på en boikott av å skrive innlegg og reagere på poster mandag 1.april 2024?

    • ja
      10
    • nei
      4
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Langbein skrev:

@Tototre, er @Zezeh med i  filmen? I så fall vil jeg gjerne få tilsendt et eksemplar.

Hun har fått originalen.  Du får kontakte henne om hun har tid innimellom alt arbeidet hun har å gjøre nå om dagen.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Hun har fått originalen.  Du får kontakte henne om hun har tid innimellom alt arbeidet hun har å gjøre nå om dagen.

Ja, jeg har forstått at @Zezeh har fått det travelt etter at hun flyttet fra Oljebyen til Tigerstaden.

Tror hun trenger en pause snart for å roe litt ned.  Jeg vil anbefale henne en tur nordover til Nordens Paris. Her skal hun få både kaffe og wienerbrød, med någo attåt. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Langbein skrev:

Ja, jeg har forstått at @Zezeh har fått det travelt etter at hun flyttet fra Oljebyen til Tigerstaden.

Tror hun trenger en pause snart for å roe litt ned.  Jeg vil anbefale henne en tur nordover til Nordens Paris. Her skal hun få både kaffe og wienerbrød, med någo attåt. 

Hei @Langbein

Nei,det er ikke travel,jeg masse fritid,skal bruke det klokt.jobbwise det er ganske rolig om dagen,og jeg jobber ikke om kveld.

Trenger ikke roe,trenger litt mer action,faktisk.😊

Jeg er ikke stor fan til reise til andre byen en Bergen -Oslo av min egen og jeg funnet ut jeg kan ikke tro andre eskorte for ingenting.Jeg hadde akkurat en enorm skuffelse med en javlæ viper som jeg kalle henne en venn og hjalp til med alt jeg kunne.Funnet ut hu driver med utpressing av kunde for liv en luksurious liv,russian style.
Jeg vil gjerne kommer til Trømso,men jeg er veldig organisert med turene mine, så jeg vil gjøre det når jeg har råd til å reise og betalte alt på forhånd, så jeg trenger ikke være avhengig av "kanskje" kunder.

Akkurat nå,jeg har ikke råd for slik turen…I Oslo nå jeg har bruker mer penger en jeg tjene.Men i Oslo,vis noen gå galt,jeg har alltid en sofa til crash,og vanlig venner som kan lån meg penger til bus tilbake tol Stavanger.I Trømso jeg kjenne noen..

Men nå jeg fa sjansen,ja,Trømso e i mitt kart.🥰

Reise lang til miste penger?Nei,takk 🙃

@Tototre,det er ikke mulig a deler din video!

Det er bare en fin natur video,you bunch av dirty minds 😂😂😂

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Zezeh skrev:

Hei @Langbein

Nei,det er ikke travel,jeg masse fritid,skal bruke det klokt.jobbwise det er ganske rolig om dagen,og jeg jobber ikke om kveld.

Trenger ikke roe,trenger litt mer action,faktisk.😊

Jeg er ikke stor fan til reise til andre byen en Bergen -Oslo av min egen og jeg funnet ut jeg kan ikke tro andre eskorte for ingenting.Jeg hadde akkurat en enorm skuffelse med en javlæ viper som jeg kalle henne en venn og hjalp til med alt jeg kunne.Funnet ut hu driver med utpressing av kunde for liv en luksurious liv,russian style.
Jeg vil gjerne kommer til Trømso,men jeg er veldig organisert med turene mine, så jeg vil gjøre det når jeg har råd til å reise og betalte alt på forhånd, så jeg trenger ikke være avhengig av "kanskje" kunder.

Akkurat nå,jeg har ikke råd for slik turen…I Oslo nå jeg har bruker mer penger en jeg tjene.Men i Oslo,vis noen gå galt,jeg har alltid en sofa til crash,og vanlig venner som kan lån meg penger til bus tilbake tol Stavanger.I Trømso jeg kjenne noen..

Men nå jeg fa sjansen,ja,Trømso e i mitt kart.🥰

Reise lang til miste penger?Nei,takk 🙃

@Tototre,det er ikke mulig a deler din video!

Det er bare en fin natur video,you bunch av dirty minds 😂😂😂

Kjære, det visste jeg jo!  Har det vært flere enn @Langbein som har villet se?  Du kan jo transkribere lyden og sende et referat med en kort beskrivelse, så kan de som vil fantasere selv!

  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Kjære, det visste jeg jo!  Har det vært flere enn @Langbein som har villet se?  Du kan jo transkribere lyden og sende et referat med en kort beskrivelse, så kan de som vil fantasere selv!

Du..😂😂😂😂

Hvordan kan jeg transkribere noen sååå våt..så så frisk..så rent?En strøm av rent og krystallklart vann
De må bruke fantasien..😂😂😂😂

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Zezeh skrev:

Du..😂😂😂😂

Hvordan kan jeg transkribere noen sååå våt..så så frisk..så rent?En strøm av rent og krystallklart vann
De må bruke fantasien..😂😂😂😂

Du får vel lyst til å komme?    Dit

  • Like 1
Lenke til kommentar

Bilde fra video.Det var bare det..en fin omradet i fjell.

Jepp,folk kan få en helt vanlig venneskap uten prate sex 24/7.

 

IMG_0928.jpeg

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Zezeh skrev:

Bilde fra video.Det var bare det..en fin omradet i fjell.

Jepp,folk kan få en helt vanlig venneskap uten prate sex 24/7.

 

IMG_0928.jpeg

Det er kun @Tototre som prater om sex 24/7. Vi andre må sove litt også innimellom.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Det er kun @Tototre som prater om sex 24/7. Vi andre må sove litt også innimellom.

Jeg har det ikke bare i kjeften og fingrene, altså

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Noen kommer på svarteliste fordi de har dårlig humor.

Jeg liker ikke vitser som disse fra @alpdlp 

broo

pedo

Oppfatter det som ungdomsskolehumor som en videreutvikling av humoren bæsj og promp.  Jeg liker pappavitser bedre.  Dere andre får ha meg unnskyldt for det.  Bare å blokkere meg om du ikke forstår eller liker det jeg skriver her.  Målet mitt er i alle fall ikke å kræsje eller ødelegge forumet.

Lenke til kommentar

@alpdlp @Trøndern og spammegjengen.  Jeg har blokket dere.  Gidder ikke lese makkverket dere poster.

Syns nok dere må tilbake til gamle høyder for å vise hvilke krefter som bor i dere:

SKAL DET MONNE BØR DERE SPAMME ALLE HOVEDOVERSKRIFTER HELE TIDEN 

Tror ikke dere kommer til å bli mer populære etter det.  Og det er nesten garantert at dere ikke vil bli ønket velkommen i et forum med.en aktiv administrator.  Så få dere et liv og la oss andre få.være.i fred!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...