Gå til innhold

Hvorfor er du på svarteliste?


Tototre

Jeg velger å boikotte forumet mandag 1. april mot spammere som ødelegger  

14 stemmer

  1. 1. Blir du med på en boikott av å skrive innlegg og reagere på poster mandag 1.april 2024?

    • ja
      10
    • nei
      4
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, ShamanDureX skrev:

Jeg fant et bilde av deg skrue.

nedlasting (2).jpg

Nydelig at du viser frem en fin illustrasjon av moren din. 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Skrue skrev:

Jeg stoler ikke helt på det du sier. Etter å ha lest nøye igjennom krangelen mellom deg og apen, ser jeg at du tapte. Fyren viste navnet på tidligere annonser du hadde og kunne legge frem bevis. Hva dere ble enige om vet jeg ikke. Men jeg anbefaler deg om å ikke legge ut screenshots fremover, heia gjengen din støtter nok det. Men du legger ut mye mens du er sur eller irritert uten å tenke deg om. Du tapte slaget med apen. Siden jeg fremover har lite å gjøre, vil jeg saklig legge frem hvorfor @Tototre ikke bidrar med noe. Jeg kommer ikke til å spamme, men heller diskutere i en egen tråd som jeg oppretter. Hvis du virkelig ser for deg en mod rolle må jeg skuffe deg kjekken, det skjer ikke. 

Tapt?Vinner?Av hva?

Haloo,det er internet forum..Ikke ta det serious..Har en fin Påsken!

 

 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, ShamanDureX skrev:

Jeg er ikke så mystisk.
Alle vett at moren din ble sendt rundt under en runde av flaske tuten peker.
Her har du et illustrert bilde av hva jeg gjorde mot henne.

Client_Lubricating_a_Male_Prostitute_Shunga_by_Kitagawa_Utamaro_1790s.png

Hahahah gå å lek mystisk og åndelig et annet sted din dildo. Altfor mange raringer her. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Jeg er ikke så mystisk.
Alle vett at moren din ble sendt rundt under en runde av flaske tuten peker.
Her har du et illustrert bilde av hva jeg gjorde mot henne.

Client_Lubricating_a_Male_Prostitute_Shunga_by_Kitagawa_Utamaro_1790s.png

På bilde ser du en mann pule en annen mann, godt du har kommet ut av skapet. Virker som om du pulte faren min?

Lenke til kommentar
36 minutter siden, Tototre skrev:

Vel, i mørgen blir nok en dag, lang fredag.  Skal tenke litt på om det er verdt å legge @Skrue til svartelisten eller ei.  Han begynte svært.rolig og bra, men så kom han ut av hammen sin etter et par timer og viste en annen side.  Jeg elsker å.være lynavlder.

Men dere som følger meg bør nok blokke noen meldimger, for nå blir det mye😁🤣👍

Jeg har gjørd min valg:block!😊

Lenke til kommentar
1 time siden, Alpldp skrev:

First of all @ShamanDureX i want to give you a blowjob for free with cum in mouth. And after this i will take@Tototre or you just another wierdo.

 

secound @Zezeh you are the most sexy of all prostitutes i respeced you all my life. im sorry that i asked for discount.

bro, må vi alle gi han blowjob?

Lenke til kommentar

Good Friday er en lang dag for mange.  Mandag 1.april kommer oxo til å bli en lang og kjedelig dag for mange, men boikott må til.  La det tørke ut.

  • Thanks 4
Lenke til kommentar

jævla troll Tapere, vi burde la dem poste til de blir lei, dere hører ikke fra meg til de er borte. håpløst å legge innlegg og det drukner i troll spam.

  • Thanks 4
Lenke til kommentar
1 minutt siden, alpdlp skrev:

jeg ligger i senga og tenker på @Tototre faen meg god til å daske rumpa mi! jeg betalte han godt.

ja, han er dyr, men god!

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Zezeh skrev:

Godt Pasken alle sammen!

🥰🐣🐥

Vi sees 2 av april 🐤

Takk!  Og det samme til deg.  Sendte deg nettopp en "naturfilm" du kan få lov til å dele med alle som ikke spammer😁

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...