Gå til innhold

Hva syntes du om disse Thai brystene ?


johnlogan

Anbefalte innlegg

  • johnlogan changed the title to Hva syntes du om disse Thai brystene ?

Utseende: 9,5

Tukle-ability: Ukjent, er de harde silikon eller ypperlige ungpike bryster?

Totalt: 8 med forbehold om endring etter jeg får tatt på de. Speaking of, HVEM ER HUN? (Du visste dette spørsmålet måtte komme)

  • Like 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, alpdlp skrev:

bro @johnlogan kommer bare med piss. Sendte meg til en random insta-chick, sa at hu drev å solgte på si. Tok kontakt på DM og hu klikka i vinkel. Han har også lagt ut bullshit post om en au-pair som visstnok tar musesprut for 500 kr, men han nekter å gi noe kontaktinfo. Grådige jævel ass. Alt han bidrar med på forumet er å poste random pics og bilder av den fake rolexen sin som han sikkert kjøpte på temu. Hvem vet, kanskje alle bildene han legger ut er bare fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake 

Jeg regner med at du har forståelse for at folk ikke vil dele noe informasjon med deg, spesielt når du oppfører deg som en NAVer som ikke har mottatt trygden sin. Ingenting ved din atferd tilsier at man bør gi deg noe informasjon fremover. Svært skuffet over deg ungemann, du skaper et dårlig bilde for våre fargerike landsmenn. 

Lenke til kommentar
18 timer siden, Tukleren skrev:

Bare en random E-girl jo, fy fy @johnlogan

 

big-tits-naked-workout-come-join-me-8lAJCt.jpg

Screenshot_2024-03-28-00-00-33-759.png

toys-dildos--I0aFNQ.jpg

Mulig den deiligste kroppen jeg har sett på lenge!! Brystene ser ekte ut også. Har du link til flere bilder? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

Hvordan er de å ta på?  Det har betydning for stemmegivningen min

Litt lite av den kvalitet i Oslo dessverre! Beste brystene jeg har sett. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Apeesel skrev:

Jeg regner med at du har forståelse for at folk ikke vil dele noe informasjon med deg, spesielt når du oppfører deg som en NAVer som ikke har mottatt trygden sin. Ingenting ved din atferd tilsier at man bør gi deg noe informasjon fremover. Svært skuffet over deg ungemann, du skaper et dårlig bilde for våre fargerike landsmenn. 

Der var #5 på blokkerings listen 😁LOL

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...