Gå til innhold

Hva faen skjer


LoveOWO

Anbefalte innlegg

Begynner å bli drittlei den spammingen som har pågått en stund nå. Selv om jeg blokkerer brukere flommer det over med ulest innhold. 

Hva faen er det for noe galt i knotten på de som holder på. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

@alpdlp takk for de positive bidragene du har hatt tidligere.  Nå forstår vi jo alle at det meste fra deg likevel bare har vært scam.  Det er lite som er så dårlig som en horekunde som lyver for andre karer, bare for at han selv skal få seg litt ekstra fitte.  Det jar jeg aldri gjort!

Det blir som med innbruddstyven som stjeler mat fordi han er sulten.  

Du vil ha meg bort.  Tror du at du med det vil bli tatt imot med åpne armer?  Du blir en fredløs til evig tid.  Sammen med dine forsmådde venner som ikke klarer å forholde seg til andre mennesker.  Noe dere tydelig viser gjennom oppførselen her.  Dette er årsaken til at en prosentandel av menn, slike som dere, er nødt til å kjøpe sex.

TAKK FOR MEG!

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Nå forstår vi jo alle at det meste fra deg likevel bare har vært scam.  Det er lite som er så dårlig som en horekunde som lyver for andre karer, bare for at han selv skal få seg litt ekstra fitte.

Jeg sa det i en annen tråd og jeg sier det igjen her, er kun en anbefaling her på forumet som har fått meg til å møte en jente og det var fra @alpdlp. Vet ikke hvordan du kan påstå at det meste fra han er scam, jeg vil anta at hans andre anbefalinger også er spot on.

Om han ville lyve om Zezeh selv om treffet hadde vært ille vet vi jo ikke. Uansett kjipt gjort bare for å få litt rabatt ja.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Jeg sa det i en annen tråd og jeg sier det igjen her, er kun en anbefaling her på forumet som har fått meg til å møte en jente og det var fra @alpdlp. Vet ikke hvordan du kan påstå at det meste fra han er scam, jeg vil anta at hans andre anbefalinger også er spot on.

Om han ville lyve om Zezeh selv om treffet hadde vært ille vet vi jo ikke. Uansett kjipt gjort bare for å få litt rabatt ja.

Han sier det som er sant på en usann måte.  Merk at ingen av de han har anmeldt har vært falske anmeldelser av typen som gjør at han ville lure oss andre til å besøke en med falske bilder. f.eks.  Da ville han jo ha blitt avslørt tidligere.  I stedet har han kastet seg på andre som har anmeldt godt, og pushet de samme jentene mot å kreve fordeler av jentene for å gjøre det.  Underforstått er dette en tilnærming han har til nye jenter han besøker.  Jeg gjør noe for deg om du gjør noe for meg.  Veldig utypisk norsk.  Men ikke så uvanlig i kriminelle miljøer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

og pushet de samme jentene mot å kreve fordeler av jentene for å gjøre det.

Jeg har liten tro på at han har gjort dette med andre jenter "hey baby, for a small discount, let me put you in a positive light on this unknown low traffic forum". Mulig jeg er naiv. Nå som han har gått til the darkside så kan han vel svare på dette ærlig selv...

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Jeg har liten tro på at han har gjort dette med andre jenter "hey baby, for a small discount, let me put you in a positive light on this unknown low traffic forum". Mulig jeg er naiv. Nå som han har gått til the darkside så kan han vel svare på dette ærlig selv...

Tror ikke på svarene hans lenger, du skulle bare lest noen av de PMer jeg har fått av han siden september i fjor.  Han har hatt flere brukere her inne og drevet et spill for egen vinning.  Jeg vil advare på det sterkeste å ha noen som helst kontakt med han heretter.  

Heldigvis har han ikke nok datakunnskap til å vite hvordan forumet skal kunne spammes med boter.  Det hadde vært noe det kunne stått respekt av, på en måte.  Men det bekymrer meg lite.  Det vi har gjort de siste månedene viser at noe slikt som dette har livets rett, så om det dør her så vil det oppstå et nytt sted med en tilstedeværende administrator.  Hører dere?

  • Like 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, LoveOWO skrev:

Begynner å bli drittlei den spammingen som har pågått en stund nå. Selv om jeg blokkerer brukere flommer det over med ulest innhold. 

Hva faen er det for noe galt i knotten på de som holder på. 

Samme her. Begynner å bli drittlei. Har blokkert spammerne,  så jeg ser ikke hva de skriver. Men det flommer likevel over av ulest innhold. Noen som vet hvordan man kan unngå å få opp ulest innhold?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

det flommer likevel over av ulest innhold

Bare det ikke flommer over av uprøvde latinas med store romper med 2- og 4-doble annonser  i Nordens Paris.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 27.3.2024 den 9.32, Alpldp skrev:

i would love to lick @Tototre asshole clean.

det får du stå for selv, men alle personlighetene er nødt til å bidra.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, alpdlp skrev:

Deilig, jeg har liten tiss, og ingen bryr seg. håper jeg en dag får suge kuken til @Tototre han er så deilig.

ja vi er noen kuk sugere. husker du når vi var barn og sugde kuk for små penger? det var tider.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...