Gå til innhold

Hvor raskt er du ut døra etter orgasme ?


johnlogan

Anbefalte innlegg

Selv med dyp musesprut , oral, GFE og så mye bareback jeg ønsker er jeg ut døra ganske raskt.

Betalt for 60 min, sprutet inni henne 2 ganger på 30 min så er jeg på vei hjem etter siste sed stråle har truffet eggstokkene. 

Hvor raskt er du ut døra etter din(e) orgasme(r) ? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Meget interessant spørsmå.

Jeg betaler alltid for 1 time, og er alltid ute før halvtimen er gått.

At jeg aldri lærer.

Endret av Langbein
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det er deilig å ha en time hvis dama er koselig ellers, og ikke vil ha deg ut døra fortest mulig selv om spruten går tidlig.

For nye har jeg brukt å ta 30 min

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Langbein skrev:

Lurt! Skal begynne å gjøre det samme!

I know the feeling, men av og til...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nå har vel noen ventet på hva jeg gjør?

OK, siden jeg er en hardcore horekunde så vet jeg hva jeg gjør.  Er jeg opplagt og i god form, så bestiller jeg en time og blir der i minst 57 minutter totalt fra jeg kommer inn døra.  Har ingen forventning om 60 min med sex, for det skjer aldri med kjøpedamer.  Da må det avtales mer enn en time.  Hvordan jeg gjør det?  Forteller sexarbeideren at jeg vil leke, kysse, ha sugejobb m.m.  Så starter vi med litt rolig knulling.  Kan gjøre noe annet igjen.  Og i løpet av det siste kvarteret vil jeg komme.  Så vi holder begge tilbake og slipper det løs mot slutten!  Når hun vet dette før vi starter så er det aldri noe problem å stanse henne underveis når jeg holder på å komme.  Holder for meg å komme 1x.  I år har jeg bare hatt to treff hvor jeg har kommet 2x.  På halvtimes treff kommer jeg i løpet av de siste 10 min.  Etter sædutløsningen blir det litt prat før jeg pakker sammen og går fornøyd hjem. 

* Den nesten alltid fornøyde horekunden 223 som får det han betaler for.

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Det er deilig å ha en time hvis dama er koselig ellers, og ikke vil ha deg ut døra fortest mulig selv om spruten går tidlig.

For nye har jeg brukt å ta 30 min

Enig.  Da jeg var yngre hadde jeg motsatt strategi av deg.  Har nesten alltid bestilt 1t, og tidligere avtalte jeg alltid  2 sædutløsninger.  Den første kom da gjerne i løpet av første 20 minuttene.  Og siden jeg hadde betalt for en time med 2x, så visste hun hva som måtte til for runde to.  Kombinert med at jeg holdt igjen og ikke kom før helt på slutten ble det mange lange møter (dvs. mellom 57 og 60 min.)  Og jeg var fornøyd!  Har ikke fått klager pga. dette heller, fordi jeg alltid har snakket med henne om hvordan jeg vil ha det på forhånd, og vi har forhandlet underveis om hun ikke har klart å levere.  Jeg har fått igjen inntil halve beløpet etter halvgått løp tre ganger av forskjellige eskorter fordi de har valgt å kaste inn håndkledet.

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde en inncall i februar til hotell. Det var avtalt en stund og jeg var happy når vi endelig fikk det til. Der var det motsatt. Hun ville ille gå, var ikke snakk om. Dette var etter 2 runder med musesprut. Jeg måtte kaste henne ut og det var ikke populært. Hun ville sove over å leke mann og kone. 

  • Haha 5
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...