Gå til innhold

Er det noen voksne her?


brucew

Anbefalte innlegg

Er det en voksen her som kan ta fra 225 og autismeprince lekene sine, og fortelle de at selv om barnehagen er stengt i påsken, så kan de ikke drive å plage de andre sånn som de gjør nå.

  • Like 7
Lenke til kommentar
25 minutter siden, thorm skrev:

Nå så jeg admin var litt på banen her så han bør kunne blokkere

Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023

Lenke til kommentar
18 minutter siden, Apeesel skrev:

Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023

Hvem betaler for domenet og andre kostander knyttet til nettsiden ?  Må vel være noen som kan bistå på eiersiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, johnlogan skrev:

Hvem betaler for domenet og andre kostander knyttet til nettsiden ?  Må vel være noen som kan bistå på eiersiden.

Usikker, reklamene på nettsiden som man ser er utløpt og han får ikke inntekt fra det lenger. Tror fyren bare forlot forumet. Ble jo trossalt kjøpt for kun 50k. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Admin har ikke vært aktiv siden desember 2023

Han var innom en tur igår og hadde blokkert noen. Anmodet om at man skulle melde fra om vi visste flere som skulle blokkeres

Lenke til kommentar
39 minutter siden, thorm skrev:

Han var innom en tur igår og hadde blokkert noen. Anmodet om at man skulle melde fra om vi visste flere som skulle blokkeres

Hvilken admin er det du snakker om? De som er listet kan man se aktivitetsstatusen på, og begge er inaktive. Sikker på du ikke ble lurt? Hvis admin var her, hvorfor utestenger han ikke troll brukerne?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, thorm skrev:

Si det.... Lurt ble jeg ikke jeg bare leste et innlegg fra en som kalte seg administrator..........

 

5 minutter siden, thorm skrev:

Si det.... Lurt ble jeg ikke jeg bare leste et innlegg fra en som kalte seg administrator..........

Gammalt innlegg som du har sett på.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...