Gå til innhold

Ekstra ?


Anbefalte innlegg

10 timer siden, Sweet92 skrev:

Er det noe ekstra hos Karma thai massasje Skien ? 

Har du en link å dele ?

Lenke til kommentar

De som jevnlig annonserer på Re har vanligvis ekstratjenester, @Sweet92 svarer sikket på om det finnes en annonse noen steder.

Mener bare at kombinasjonen av Re og annonser fører til ekstratjenester selv om det står no sex i annonsen.

Ellers er det massevis av Thaisteder rundt om i landet som ikke annonserer aktivt for ekstratjenester, kanskje må du få et slags kundeforhold for å kunne bli tilbudt noe.

Å bare uten videre spørre om ekstratjenester og happy ending fordi de er Thai er ganske respektløst.

Karma har som så mange andre bl.a. fb-side; Facebook

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, nelson2 skrev:

De som jevnlig annonserer på Re har vanligvis ekstratjenester, @Sweet92 svarer sikket på om det finnes en annonse noen steder.

Mener bare at kombinasjonen av Re og annonser fører til ekstratjenester selv om det står no sex i annonsen.

Ellers er det massevis av Thaisteder rundt om i landet som ikke annonserer aktivt for ekstratjenester, kanskje må du få et slags kundeforhold for å kunne bli tilbudt noe.

Å bare uten videre spørre om ekstratjenester og happy ending fordi de er Thai er ganske respektløst.

Karma har som så mange andre bl.a. fb-side; Facebook

Spørring fungerer aldri - der har Thaiene en smart linje av mange grunner.

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
På 26.3.2024 den 9.42, nelson2 skrev:

De som jevnlig annonserer på Re har vanligvis ekstratjenester, @Sweet92 svarer sikket på om det finnes en annonse noen steder.

Mener bare at kombinasjonen av Re og annonser fører til ekstratjenester selv om det står no sex i annonsen.

Ellers er det massevis av Thaisteder rundt om i landet som ikke annonserer aktivt for ekstratjenester, kanskje må du få et slags kundeforhold for å kunne bli tilbudt noe.

Å bare uten videre spørre om ekstratjenester og happy ending fordi de er Thai er ganske respektløst.

Karma har som så mange andre bl.a. fb-side; Facebook

To ganger i Norge har jeg ikke fått ekstra.  Det ene var et sted i Kristiansand som ikke annonserte på RE.  Har vært på mange thaisteder i mange byer.  Om de ikke hinter om dette selv underveis, så spør jeg om det er mulig etter en viss tid.  Og i mer enn 95% av tilfellene handler det så om tilbud av tjenester og pris.  Jeg spør: gjør du ekstra?  Hva vil du ha? svarer hun nesten alltid. 

@nelson2 Jeg setter meg opp.  Tar en pause fra massasjen, ser på henne, så spør jeg.  Det er ikke uhøflig syns jeg når jeg får et tilbud.  Et tilbud som de ofte venter med til kunden har vært der flere ganger.  Jeg drar dit ikke flere ganger for en runkejobb.  Greit å få det avklart første gangen.  Har stor forståelse for at de ønsker at kunden skal gjøre utspillet.  Jeg kan jo være onkel eller journalist.  Det er ikke uhøflig, det handler om hennes sikkerhet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, alpdlp skrev:

Jasså ja er det her dere gjemmer dere? Hvorfor er dere ikke aktive i oslo trådene mon tro? 

 

22 timer siden, alpdlp skrev:

tapere

@alpdlp har du et alkoholproblem? Eller bare psyk? Du er jo manisk opptatt av å spamme alle tråder her med oppgulpet ditt. Kanskje på tide St du blir sparket ut, jf retningslinjene for forumet? (Moderator!!!!)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...