Gå til innhold

Blondie


thorm

Anbefalte innlegg

Betyr ingenting, egentlig.  Det er ikke i de ytre leppene at det er mye muskler uansett.  Den jeg har hatt med de største (slappeste) fitteleppene var en polsk 19-åring i Wroclaw i 2011.  Husker at det var en god opplevelse.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kanskje polsk har ofte finne fitteleppene. Beste jeg hadde var på en polsk milf. Deilig å synke tungen i

Endret av hedexp
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Betyr ingenting, egentlig.  Det er ikke i de ytre leppene at det er mye muskler uansett.  Den jeg har hatt med de største (slappeste) fitteleppene var en polsk 19-åring i Wroclaw i 2011.  Husker at det var en god opplevelse.  

Var det jeg mente - jeg hadde en lik opplevelse med en vakker pike fra Korea. 
 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, hedexp skrev:

Kanskje polsk har ofte finne fitteleppene. Beste jeg hadde var på en polsk milf. Deilig å synke tungen i

Og fra alle verdens øvrige land...

  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, johnlogan skrev:

Aldri gjort noen forsøk. Hun var på RE før, men fy faen for noen slappe fitte lepper 🤷‍♂️

IMG_0379.png

IMG_0378.png

Batman returns

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...