Gå til innhold

Hvor høy og tung bør damen være?


Revenger

Anbefalte innlegg

Smaken er som baken, delt, men personlig elsker jeg damer i intervallet 155 - 165 cm og rundt 45 - 55 kg. Selv er jeg i intervallet 185cm - 190 cm (og atletisk), men det er noe med litt små damer☺️ 

Dermed kommer denne verdens typiske Latiner ikke på min handleliste - de blir for tunge.

Hva synes dere?

NB! 223 og Langbein behøver ikke å svare.
 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 4
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg er 185 og liker kvinner fra 150-165 og disse kan ha masse former. Elsker tunge store bryster. 
 

Kvinner fra 165 og opp til 180 må være radmagre, men med litt bryster. 
 

En kvinne på 180 og ruvende er ikke noe for meg. Noen er direkte turn off.

 

Hun på bildet er perfekt 

IMG_0377.png

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

En del ganske høye damer (rundt 175-180) som tror en stor bakende hjelper - men hva er poenget med det?

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Revenger skrev:

En del ganske høye damer (rundt 175-180) som tror en stor bakende hjelper - men hva er poenget med det?

Jeg går aldri etter kvinner med store rumper. De blir for tunge i senga og sexen litt kjedelig. Skal jeg betale for knull da velger jeg det jeg liker. 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Også søker mest på damer med max 60 kg, helst under 50 kg og max 159 cm. Asia er ofte bra da, men en spesielt oppleve når du finner en petite afrikansk jente. Men av og til kan det være fint å ha røff sex med en busty milf.

 

Men denne måte jeg bare prøve i Berlin to år siden. 2m, 85kg, independent artist som tjene noe penger ved siden av jobb. Deilig med pupper i øyehøyde. Vi knullet som kaniner på sofa hennes.

 

https://www.kaufmich.com/p/grossekuenstlerin (trenges account til å se)

1585146-1ed52c086d6711a37ac4e4700940363c-o.jpg

1585146-9ade2976245456fc98d3bb1a0e0e8f5a-o.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hun har/hadde en sugerdaddy med masse penger, som gir henne nøkkel til penthouse leilighet hans. Han var bortreist, så det var en fin knull over takene i Berlin til en low-key monger som jeg er.

Endret av hedexp
  • Like 2
Lenke til kommentar

både 150-165cm og 170cm-2 meter funker for meg så lenge dama har fine, feite, runde mugger. angela white type mugger eller gianna michaels.

  • Like 2
Lenke til kommentar

145 til 185 er innafor.

Alt over 70kg er enorme fettberg og bør kun stille til valg som statsminister, ikke selge sex

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Passe høy og passe tung😁 Foretrekker når hun er 170 høy og 64 kg.  Noen ganger treffer jeg blink her.  Da passer puppene hennes akkurat inn mellom mitt 3je og 4de ribbein når vi står mot hverandre og kysser.  Og når det gjelder pupper kan det godt variere litt der oxo.  Liker både store og små, det viktigste er at de ikke sagger for mye.  Noe er greit, men ikke oversagging.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke skinny 20-åringer. Foretrekker +/- 35-45 år, 160-170 høye, gjerne 70-75 kg. Stor bak og minst DD cup er også noe jeg ser etter.

Men vel så viktig er at kjemien er god.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, daxi skrev:

Jeg liker ikke skinny 20-åringer. Foretrekker +/- 35-45 år, 160-170 høye, gjerne 70-75 kg. Stor bak og minst DD cup er også noe jeg ser etter.

Men vel så viktig er at kjemien er god.

 

Helt enig!

Lenke til kommentar
14 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

145 til 185 er innafor.

Alt over 70kg er enorme fettberg og bør kun stille til valg som statsminister, ikke selge sex

Sa,jeg har stor sjansen?Jeg er 75 kg!😂

 

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Zezeh skrev:

Sa,jeg har stor sjansen?Jeg er 75 kg!😂

 

Du må nok spise mer, Erna er minst 120

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Mellom 160 og 170 cm.

Rumpa må være tilstrekkelig kvinnelig, det vil si god og rund (nicket forplikter). Jo mer afrosprett desto bedre er det. 

Gjerne litt størrelse på brystene også. Med andre ord er jeg et enkelt menneske som lar instinkter styre: formfull = fruktbar = ønsker om forplantning.

Da blir vekta... 65-80.

Twiggydamer står jeg over.

 

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Assman skrev:

Mellom 160 og 170 cm.

Rumpa må være tilstrekkelig kvinnelig, det vil si god og rund (nicket forplikter). Jo mer afrosprett desto bedre er det. 

Gjerne litt størrelse på brystene også. Med andre ord er jeg et enkelt menneske som lar instinkter styre: formfull = fruktbar = ønsker om forplantning.

Da blir vekta... 65-80.

Twiggydamer står jeg over.

 

Kompliser dette - afrodamer har ofte en mer robust hud (puntlær) og en mer uvøren stil. Oftest også legger hvor muskelfestet sitter mye høyere opp på leggen. Mange av osd har nok hener som styrte oss i en annen retning😀

  • Like 1
Lenke til kommentar
43 minutter siden, Revenger skrev:

Kompliser dette - afrodamer har ofte en mer robust hud (puntlær) og en mer uvøren stil. Oftest også legger hvor muskelfestet sitter mye høyere opp på leggen. Mange av osd har nok hener som styrte oss i en annen retning😀

Altså jeg foretrekker at de ikke har Erna Solberg rumpe, men disse afrikanerne ser ut til å foretrekke at damene veier like mye som en lastebil fra renovasjonsetaten. Jeg takker nei og står over

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

hener som styrte oss i en annen retning😀

image.thumb.jpeg.548c22a348f22d54c13ee1f761ed1c0b.jpegEtter en helhetsvurdering foretrekker jeg fortsatt å la trangen til formering styre mine kvinnepreferanser fremfor forskrudde, akademiske ideer om kjønn

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...