Gå til innhold

Norges 10 Most Wanted horekunder

Et kjennetegn på en ønsket horekunde er at han er en whale customer 19 stemmer

1. 1. Hvor mange av de som på topp 10-listen tror du er storforbrukere?

• 1
      5%
      1
    • 2-3
      36%
      7
    • 4-6
      10%
      2
    • 7-9
      0%
      0
    • Alle
      47%
      9
  2. 2. Visste du at det er fordeler med å være blant Norges 10 Most Wanted horekunder?

• ja
      15%
      3
    • nei
      47%
      9
    • hvilke? jeg vil oxo ha!
      36%
      7
  3. 3. Vil du arbeide for å få deg en plass blant de beryktede topp 10 Most Wanted?

• ja, for å få fordeler
      26%
      5
    • nei, interesserer meg midt i ræva
      26%
      5
    • nei
      10%
      2
    • ja, til nytte for andre
      10%
      2
    • vet ikke, hva skal det være godt for?
      26%
      5

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet
5 timer siden, Blue bell skrev:

Hmmm🤔interessant😀.......

Tipper most wanted er ca 40 år, sjenert, slank, liten tiss, blir ferdig raskt, betaler godt, renslig, snill, ingen spesielle ønsker, lukter godt, barbert nedentil, er presis, prøver ikke å kysse, etc. erc.

Skrevet

40 + vil jeg påstå. De fleste jenter liker voksne kunder, generelt behandler de jentene bedre. Mindre respekt jo yngre gutta er. Igjen generelt. 

Skrevet
7 timer siden, Blue bell skrev:

Hmmm🤔interessant😀.......

Blir spennende å se logistikken når jentene skar vurdere oss kjøtere 🤣 må vi stille oss pent i køen til alle jentene som skal vurdere oss blir det mye moro rundt forbi i noen dager 🤔😜

Endret av Treningsfriken

Skrevet
1 time siden, Treningsfriken skrev:

Blir spennende å se logistikken når jentene skar vurdere oss kjøtere 🤣 må vi stille oss pent i køen til alle jentene som skal vurdere oss blir det mye moro rundt forbi i noen dager 🤔😜

Spenningen er borte når de beste ikke deltar.  Det blir som olympiske leker uten Russland.

@Blue bell er en av svært få kvinner som vet hvordan det er å ligge med 223.  Ellers er det ingen av forumkvinnene som kan rangere meg på en slik liste.  Slik er det med @Revenger og en del andre karer oxo.  Vi forteller ikke sexarbeiderne hvem vi er på forumet for at vi skal kunne stå helt fritt til å anmelde og diskutere dem her inne.  

Endret av Tototre

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Tototre skrev:

Vi forteller ikke sexarbeiderne hvem vi er på forumet for at vi skal kunne stå helt fritt til å anmelde og diskutere dem her inne.  

Om det ikke bare er det at du skryter på deg https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-mysize-pro-72-mm-10-pk/

så vil det nok ikke være så vanskelig å skille deg ut fra mengden:-)

Endret av SolanGundersen

Skrevet
5 timer siden, Revenger skrev:

ca 40 år, sjenert, slank, liten tiss, blir ferdig raskt, betaler godt, renslig, snill, ingen spesielle ønsker, lukter godt, barbert nedentil, er presis, prøver ikke å kysse

@Revenger Kan jeg stjele denne og bruke den som signatur?

Skrevet
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Om det ikke bare er det at du skryter på deg https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-mysize-pro-72-mm-10-pk/

Jeg har ikke noe imot å fortelle de jeg møter hva jeg heter på forumet her 😉

Skrevet
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Du, i den tiden vi akkurat har lagt bak oss med spamming og falske brukere, det var aldri noen tvil om hvem jeg var.

To ganger i mnd får jeg høre: oj, har aldri sett en hvit med en slik!  Sist uke med med nye, norske Marianne (35).  Så får du tro meg eller ei.  Dette kan jo være en del av en mørkleggingskampanje?

Skrevet
15 minutter siden, Treningsfriken skrev:

Jeg har ikke noe imot å fortelle de jeg møter hva jeg heter på forumet her 😉

Personlig har jeg problemer med det.