Gå til innhold

Apeesel kaller inn generalforsamlingen


Anbefalte innlegg

du har heilt rett apeesel, eg burde ignorert denne taparen for lenge sidan. eg skal slutta og svara han, og eg håpar du sluttar å krangla med idaw òg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, tannlegen skrev:

du har heilt rett apeesel, eg burde ignorert denne taparen for lenge sidan. eg skal slutta og svara han, og eg håpar du sluttar å krangla med idaw òg.

Idaws og jeg har blitt venner igjen. Fred og harmoni vil nå prege tilstedeværelsen her på Noresk. 

Lenke til kommentar

Vi må være snille med @Autismeprince og @Totofem, det er jo nemlig snakk om forfulgte personer som har fått implantert radiosendere i tennene av CIA, og som spores via 5G til enhver tid, jeg håper de ser seg riktig nøye rundt når de er ute og går, dersom de legger merke til at det er Taxi i nærheten så er dette utvilsomt del av et organisert overvåkningsopplegg regissert av Mossad.

Håper de er årvåkne og passer på

  • Haha 5
Lenke til kommentar

Når jeg vokste opp ble sånne (som Autismeprinsen og Totofem) forsøkt lobotomert.

Utfallet ble ikke særlig vellykket da heller.

Lenke til kommentar

@nelson2 hvor gammel er du egentlig?  @Revenger har jo alt sagt at jeg ligner på Randle i Gjøkeredet, så passer vel fint inn i dagens rollegalleri 😂  Tror jeg reiser fra hele greia, jeg!

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...