Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Apeesel kaller inn generalforsamlingen

Featured Replies

Skrevet

Hei ærede medborgere. Jeg har nå vært vitne til @Autismeprince sin krigføring her og ønsker nå å inkalle alle parter for å mekle om fred. @Totofem. @alpdlp @Zezeh @tannlegen  abra kadabra sim sala bim ! bli nå venner eller forsvinn! 

Skrevet

du har heilt rett apeesel, eg burde ignorert denne taparen for lenge sidan. eg skal slutta og svara han, og eg håpar du sluttar å krangla med idaw òg.

Skrevet
Akkurat nå, tannlegen skrev:

du har heilt rett apeesel, eg burde ignorert denne taparen for lenge sidan. eg skal slutta og svara han, og eg håpar du sluttar å krangla med idaw òg.

Idaws og jeg har blitt venner igjen. Fred og harmoni vil nå prege tilstedeværelsen her på Noresk. 

Skrevet

jævla tapere her i det siste, trenger admin her.

Skrevet

Vi må være snille med @Autismeprince og @Totofem, det er jo nemlig snakk om forfulgte personer som har fått implantert radiosendere i tennene av CIA, og som spores via 5G til enhver tid, jeg håper de ser seg riktig nøye rundt når de er ute og går, dersom de legger merke til at det er Taxi i nærheten så er dette utvilsomt del av et organisert overvåkningsopplegg regissert av Mossad.

Håper de er årvåkne og passer på

Skrevet

Når jeg vokste opp ble sånne (som Autismeprinsen og Totofem) forsøkt lobotomert.

Utfallet ble ikke særlig vellykket da heller.

Skrevet

@nelson2 hvor gammel er du egentlig?  @Revenger har jo alt sagt at jeg ligner på Randle i Gjøkeredet, så passer vel fint inn i dagens rollegalleri 😂  Tror jeg reiser fra hele greia, jeg!

Skrevet

Hvem blir med meg på fisketur?

image.jpeg.85b17ecfd8a2aa84b27b25085d80ee7e.jpeg

Skrevet

A new picture of the Hateful Eight

corr:

An old picture

Endret av Tototre