Gå til innhold

Drøm som moderator


Tototre

OM du var moderator på www.noresk.com  

15 stemmer

  1. 1. Hvilke tre områder ville du først prioritert?

    • sjekke at alle medlemmer kun har en bruker
      9
    • sjekke at ingen mindreårige er medlemmer
      5
    • oppfylle brukeres ønsker om å slett innlegg
      9
    • gå gjennom bruk av bilder/lyd/film og fjerne mye
      3
    • kontakte personer som er misbrukt digitalt
      1
    • få hjelp av politiet
      0
    • kaste ut brukere som etter en gjennomgang har flere minus enn pluss i omdømme
      6
    • gi omdømmetap (minuspoeng) fra dag en
      6
    • annet
      0
  2. 2. Vil du ha en slik styring av forumet?

    • ja
      13
    • nei
      2
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

En natt drømte jeg at jeg var moderator, ikke administrator, på et forum.  Administratoren satt i en salong med vakre kvinner rundt seg i Monaco og drakk dyre viner til lunsj.  Jeg fikk en laptop i fanget en blondine til sekretær.  Det var da noe.

OK, med alle rettigheter startet jeg et møysommelig arbeid.  Hvor bør det startes, velg tre ting.  (Du kan oxo velge færre, eller alle).

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

En natt drømte jeg at jeg var moderator, ikke administrator, på et forum.  Administratoren satt i en salong med vakre kvinner rundt seg i Monaco og drakk dyre viner til lunsj.  Jeg fikk en laptop i fanget en blondine til sekretær.  Det var da noe.

OK, med alle rettigheter startet jeg et møysommelig arbeid.  Hvor bør det startes, velg tre ting.  (Du kan oxo velge færre, eller alle).

Du er Moderator, du bare drømmer å være Tototre - the sleeper must awaken!

  • Haha 3
Lenke til kommentar

@hedexp jeg lever meg vel inn i flere roller.  Da jeg møtte @Zezeh i går satte hun meg på helt andre tanker og roller igjen.  Kanskje jeg er lett påvirkelig når jeg er påvirket av alkohol?

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Nå er jeg våken igjen.  Det er klart at om tilbudet er godt nok, så kan vel de færreste takke nei.

Men her ser jeg for meg at det vil være av typen å våkne opp en annen dag med et avkappet hestehode (favoritthingsten min) i sengen!

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

   Kanskje jeg er lett påvirkelig når jeg er påvirket av alkohol?

Du er ikke den eneste!

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

I natt drømte jeg en ny drøm.  Hva skal jeg gjøre her på http://Www.noresk.com om eierne ikke gir meg en fet kontrakt som moderator?    Heldigvis dukket det opp mange gode, lovlydige alternativer i drømmen.  Som jeg i våken tilstand har slått fra meg. 

Klør i fingrene etter å kaste ut en håndfull brukere som lager kvalm og forsøpler samfunnet med sin blotte tilstedeværelse.  I alle fall slik jeg kjenner dem online.  Og det er ofte en sammenheng med RL. 

Jeg er ingen bror, og det er kun når kebabkokken hilser sjef, at jeg ser det som positivt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 24.3.2024 den 1.16, hedexp skrev:

Du er Moderator, du bare drømmer å være Tototre - the sleeper must awaken!

Be careful what we wish for…❤️

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...