Gå til innhold

Paloma


Langbein

Anbefalte innlegg

Kan bare si at ekte horebukker lar seg ikke affisere av høytider, om hun latinaen med stor rompe endelig skulle være tilgengelig, så får stille uke være stille uke.

Stå på du @Langbein

Endret av nelson2
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, nelson2 skrev:

Kan bare si at ekte horebukker lar seg ikke affisere av høytider, om hun latinaen med stor rompe endelig skulle være tilgengelig, så får stille uke være stille uke.

Stå på du @Langbein

Ferietid er kjøpetid for sånne som oss!  Da er vel akkurat i de dager at det skjer...ting som vi kan fortelle om seinere.

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ferietid er kjøpetid for sånne som oss!  Da er vel akkurat i de dager at det skjer...ting som vi kan fortelle om seinere.

Det skjedde i de dager...

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Langbein skrev:

 

Og i tillegg så er også Adrianna-Brazil i byen, som jeg har siklet ei god stund på. Harde tider å rekke over alle for en enkel  på

 

 

Nei, har du sett på maken. Henne har jeg jo møtt for 4 måneder siden!

Jaja, ikke lett for en middelaldrende horekunde å ha kontroll på alle damer som han møter...

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Langbein fått besøkt Paloma / lina? 

Ellers kan jeg anbefale Keyla. Flott kropp, profesjonell dame. Ingen stress med tid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, kaffekoppen skrev:

@Langbein fått besøkt Paloma / lina? 

Ellers kan jeg anbefale Keyla. Flott kropp, profesjonell dame. Ingen stress med tid.

Ja @kaffekoppen. Paloma/Lina ble besøkt kl. 13 idag, nøyaktig på annonsert tidspunkt. Så ikke noe til @Tototre, han var sikkert forkledd.

Treffet var ingen høydare. Kommer ikke til å treffe henne igjen.  Fyldigere rapport kommer senere.

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Paloma ja. Hva skal jeg si? Privat, diskré lokasjon. Bildene stemmer sånn noenlunde. Ei frodig latinadame med store pupper og stor rompe, slik som jeg liker det. Da var det positive sagt om henne.

Hadde bedt om massasje, og fikk det. Det var tydelig at massere kunne hun ikke. På med litt olje og lett stryking over kroppen.  Owo med kondom, etter hennes ønske. Etterpå ville hun ha meg i misjonær. Adlød. Ute etter 30 min. Kommer ikke til å besøke henne igjen. 

Min første latina skuffelse. Men prisen var i det nedre skiktet, betalte 2000 for en time.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, jegern skrev:

Hun er i Oslo nå

Ja, hun sa at hun skulle fly fra Tromsø til Oslo kl. 12 idag.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Etterpå ville hun ha meg i misjonær.

Hadde hun fått instruksjon i å trene deg på noe annet enn doggy?

Endret av nelson2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
9 minutter siden, nelson2 skrev:

Hadde hun fått instruksjo i å trene deg på noe annet enn doggy?

Nei. Virket som det kun var misjonær som gjaldt der. Hun la seg iallfall på rygg med det samme hun var ferdig med å suge meg. 

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Nei. Virket som det kun var misjonær som gjaldt der. Hun la seg iallfall på rygg med det samme hun var ferdig med å suge meg. 

Jammen @Langbein hun er jo ikke kjæresten din, heller!  De fleste jentene legger seg på rygg, enten for at du skal slikke dem eller knulle dem.  Jeg snur dem rundt en gang til, så jeg kan massere rumpen hennes.  Og leke rundt begge hullene der nede.  Så skal hun opp i knestående.  Jeg sniker meg under, og hun setter seg klar til å ri.  Så lenge det ikke er kjæresten min så kjøper jeg oxo de forskjellige stillingene jeg ønsker, og om hun ikke ønsker å levere det jeg vil ha, så blir det ny kontrakt.  I verste fall at jeg går videre til plan B.

  • Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Jammen @Langbein hun er jo ikke kjæresten din, heller!  De fleste jentene legger seg på rygg, enten for at du skal slikke dem eller knulle dem.  Jeg snur dem rundt en gang til, så jeg kan massere rumpen hennes.  Og leke rundt begge hullene der nede.  Så skal hun opp i knestående.  Jeg sniker meg under, og hun setter seg klar til å ri.  Så lenge det ikke er kjæresten min så kjøper jeg oxo de forskjellige stillingene jeg ønsker, og om hun ikke ønsker å levere det jeg vil ha, så blir det ny kontrakt.  I verste fall at jeg går videre til plan B.

Hmm, er nok en del non-GFE damer som liker doggy best, inkl. flat doggy. Størst mulig avstand fra the real thing...

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, Tototre skrev:

Så lenge det ikke er kjæresten min så kjøper jeg oxo de forskjellige stillingene jeg ønsker, og om hun ikke ønsker å levere det jeg vil ha, så blir det ny kontrakt

Godt poeng dette, men hva med spontaniteten?

Leste fra en annen anmeldelse her hvor hun tok pikken i rompa uten å spørre mens de holdt på, det ville jeg sagt var en hyggelig overraskelse. Har opplevd at noen har lyst til å ri, som jeg egentlig ikke er så fan av men jeg vet at noen liker det så jeg lar dem holde på litt. Andre spontane ting dere har vært med på?

Man kan selvsagt ha med i kontrakten at det er lov å improvisere litt underveis, eller at begge kan introdusere en overraskelse hver f.eks

Så har det mye å si hvilken dame du er med, en madrass eller en underholder.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg er planlagt spomtan.  Vel, det er ikke så detaljert, med 23 inn-og-ut i misjonær, deretter... osv. Men jeg sier flere stillinger, og da blir det mer enn 2.  Vi prøver oss ofte fram, og det er god tid til det.  

Men har jo oxo tøm og røm, eks. hos Candy Candy i Ski.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Dette er vel en liten avsporing, men women on top synes jeg raskt avslører om piken virkelig kan pule - deilig å ta det med ro også - helt klart min favoritt start og dernest rulle over til en misjonær. Mange nye spennende på RE nå synes jeg, må bare navigere utenfor fabrikkene - med mindre en four - eller fivesome skulle stå på programmet..blir vel altfor lite bang for the bucks da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, jegern skrev:

Har opplevd at noen har lyst til å ri, som jeg egentlig ikke er så fan av men jeg vet at noen liker det så jeg lar dem holde på litt. Andre spontane ting dere har vært med på?

Fikk beskjed av ei Norsk jente om å knulle henne i rompa, før vi hadde kledd av oss.. Ikke noe som hadde vært tema på telefon.

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, jegern skrev:

Godt poeng dette, men hva med spontaniteten?

Leste fra en annen anmeldelse her hvor hun tok pikken i rompa uten å spørre mens de holdt på, det ville jeg sagt var en hyggelig overraskelse. Har opplevd at noen har lyst til å ri, som jeg egentlig ikke er så fan av men jeg vet at noen liker det så jeg lar dem holde på litt. Andre spontane ting dere har vært med på?

Man kan selvsagt ha med i kontrakten at det er lov å improvisere litt underveis, eller at begge kan introdusere en overraskelse hver f.eks

Så har det mye å si hvilken dame du er med, en madrass eller en underholder.

Enig mhp. spontaniter - alt bør ikke planlegges.  Å ri er min favoritt, men jeg stopper de som tror de er på et rodeo, da er det bare fordi de ønsker å bli ferdig raskt. Som oftest går de for woman on top fordi de ønsker å ha kontroll i starten - ease into it, det synes jeg er helt ok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

 Å ri er min favoritt, men jeg stopper de som tror de er på et rodeo, da er det bare fordi de ønsker å bli ferdig raskt.

Rodeojenter som er i ferd med å ta helt av og tror de driver med sprangridning skremmer meg litt.. innbiller meg at de plutselig kan brekke junior.. Sakte ridetur er flott.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Minuss skrev:

Rodeojenter som er i ferd med å ta helt av og tror de driver med sprangridning skremmer meg litt.. innbiller meg at de plutselig kan brekke junior.. Sakte ridetur er flott.

De kan ihvertfall skade junior...(ikke erfart dette selv,men...)

  • Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Revenger skrev:

De kan ihvertfall skade junior...(ikke erfart dette selv,men...)

En overvektig latina med stor rumpe...ja, det kan være skummelt noen ganger når hun setter i gang i fullt ritt.  Liker å stoppe henne litt før og velge en posisjon hvor jeg får avgjøre når jeg kommer.

Endret av Tototre
  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...