Gå til innhold

Sexy Lilly - Flateby


Mattbrown

Anbefalte innlegg

Mener du bestille time langt på forveien eller tenker du at aktiviteter må avtalles med en gang? 🤔

Lenke til kommentar

Besøkte for noen uker siden. Vanskelig å si om det er hun på bildene. Men hun har en fin kropp og deilige (litt harde) silikonpupper. Hyggelig jente som det er lett å snakke med og gjøre avtale med. Sendte melding 4 timer i forveien med kun ønske om en time massasje. Fikk raskt svar. Kom litt tidligere en avtalt og hun var fleksibel, så det gikk greit. Massasjen var helt grei. Ikke noe særlig teasing underveis desverre. Når 40 min var gått og massasjen var ferdig, kom spørsmålet om jeg ønsket noe mer. Jeg spurte hva hun tilbød og fikk til svar at jeg måtte si hva jeg ønsket. Da ble det owo. Hun ble borte i 3 min og kom tilbake. Kledde seg naken og jeg fikk ta på henne underveis. Godt utført. Her kan man få FP om man ønsker. Jeg kommer tilbake om jeg skal kjøre forbi. Men ikke verdt en lang omvei eller kjøretur for min del. Dette kan skyldes mest min interesse for å prøve forskjellige steder. De jeg besøker flere ganger er de som leverer mer enn 8/10 på massasje eller ekstratjenester. Helst begge deler. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Har gode erfaringer med Lilly.

Første gangen var omtrent som beskrevet over, - massasje 40 min, deretter litt teasing og flørting med påfølgende naken OWO. 

Senere var hun morsom og flørtende straks jeg var innenfor døra. Som med alle i yrket vil innlevelse og innsats variere noe med dagsform, humør og gjensidig kjemi, men jeg har aldri hatt noen dårlig behandling. Har alltid klart meg med naken OWO så FP kan jeg ikke uttale meg om selv om det står på menyen. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Naken owo er akkurat det jeg ønske meg til helgen. 👍

Hvordan er parkering på Flateby? Er det lett å finne huset? 🙂

Lenke til kommentar

Lillestrømveien ut til Flateby og til venstre ned Bruseveien, deretter til høyre og du finner det i første etasje i samme bygg som et treningsstudio med parkering utenfor. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Mattbrown skrev:

Naken owo er akkurat det jeg ønske meg til helgen. 👍

Hvordan er parkering på Flateby? Er det lett å finne huset? 🙂

Og du @Mattbrown ikke fortell på forumet akkurat hvilket klokkeslett du gjør avtale med henne.  Kanskje heller ikke hvilken dag.  Selv om vi er nysgjerrige og ønsker å få vite alle sånne detaljer, så skal du vite at det nok er noen onkler og tanter som leser her i helgene når de har "lite" å gjøre.  De kaller det research.  Har du oxo fått opp en rar flashbackmelding når du har logget inn på http://www.noresk.com, nederst på siden, i en tekstboks, så har det et par ganger stått: 5 meldinger Overvåkning

Nåja, det er sikkert bare jeg som er over middels paranoid og ser syner igjen.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 22.3.2024 den 11.30, Seaking skrev:

Besøkte for noen uker siden. Vanskelig å si om det er hun på bildene. Men hun har en fin kropp og deilige (litt harde) silikonpupper. Hyggelig jente som det er lett å snakke med og gjøre avtale med. Sendte melding 4 timer i forveien med kun ønske om en time massasje. Fikk raskt svar. Kom litt tidligere en avtalt og hun var fleksibel, så det gikk greit. Massasjen var helt grei. Ikke noe særlig teasing underveis desverre. Når 40 min var gått og massasjen var ferdig, kom spørsmålet om jeg ønsket noe mer. Jeg spurte hva hun tilbød og fikk til svar at jeg måtte si hva jeg ønsket. Da ble det owo. Hun ble borte i 3 min og kom tilbake. Kledde seg naken og jeg fikk ta på henne underveis. Godt utført. Her kan man få FP om man ønsker. Jeg kommer tilbake om jeg skal kjøre forbi. Men ikke verdt en lang omvei eller kjøretur for min del. Dette kan skyldes mest min interesse for å prøve forskjellige steder. De jeg besøker flere ganger er de som leverer mer enn 8/10 på massasje eller ekstratjenester. Helst begge deler. 

 

På 22.3.2024 den 23.06, Bulle skrev:

Har gode erfaringer med Lilly.

Første gangen var omtrent som beskrevet over, - massasje 40 min, deretter litt teasing og flørting med påfølgende naken OWO. 

Senere var hun morsom og flørtende straks jeg var innenfor døra. Som med alle i yrket vil innlevelse og innsats variere noe med dagsform, humør og gjensidig kjemi, men jeg har aldri hatt noen dårlig behandling. Har alltid klart meg med naken OWO så FP kan jeg ikke uttale meg om selv om det står på menyen. 

Hva betale dere for ekstra? Og hva var prisene for mer?

Lenke til kommentar
34 minutter siden, Pwhite skrev:

 

Hva betale dere for ekstra? Og hva var prisene for mer?

Tror jeg betalte 700+700

  • Like 1
Lenke til kommentar

Å nei der har jeg vært. Smalt i taket når de slapp vektene😂😂

 

do vil haaaa ekstlaaa. Nei takk.

nå er dette over ett år siden da. da var det ikke noe skryte av. Håper det er bedre nå.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg dro en tur til Lilly i påsken.

Var veldig fornøyd.
Hun var veldig hyggelig og snill.

God lett massasje, b2b og he til slutt.

Fantastisk kropp og veldig god stemning.


Jeg ser at hun er i Kristiansand nå, men jeg kommer nok til å besøke henne igjen neste gang hun er i Lillestrøm eller så.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...