Gå til innhold

Kåt naturist


Villiamno

Anbefalte innlegg

Jeg også elsker å vandre rundt naken ute i geografien. Myggestikk på kuken, kvist i rattata og taskekrabbe på taska er det beste jeg vet. Hånlige blikk over min superhvite bakdel er også noe som får tærene mine til å krølle seg i fryd....

Nei. Tror jeg står over dette naturist fenomenet.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, lommelerka skrev:

Jeg også elsker å vandre rundt naken ute i geografien. Myggestikk på kuken, kvist i rattata og taskekrabbe på taska er det beste jeg vet. Hånlige blikk over min superhvite bakdel er også noe som får tærene mine til å krølle seg i fryd....

Nei. Tror jeg står over dette naturist fenomenet.

Jeg kom til å tenke på at det kanskje er et positivt fortegn her likevel.  @Villiamno har du to fordeler, eller en pikk mellom benene?

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Naken er fint. Min bedre halvdel og jeg har tilbrakt mer enn ti sommerferier i skråningene ovenfor Saint-Tropez og solt kroppen på Pampelonne-stranden. Der er rosévinen kald, kjønnshårene få og solen varm. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Blyanten skrev:

Naken er fint. Min bedre halvdel og jeg har tilbrakt mer enn ti sommerferier i skråningene ovenfor Saint-Tropez og solt kroppen på Pampelonne-stranden. Der er rosévinen kald, kjønnshårene få og solen varm. 

Nesten så jeg blir fristet til å starte en egen tråd for de som heller mot frankofili.  Du frister meg virkelig her, @Blyanten!  Hadde en chat tidligere i dag med @Vixenida om herlighetene i Cap d'Agde.  Verken hun eller jeg har vært der ennå, men det har kanskje du, selv om det er ganske mye lenger vest?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Nesten så jeg blir fristet til å starte en egen tråd for de som heller mot frankofili.  Du frister meg virkelig her, @Blyanten!  Hadde en chat tidligere i dag med @Vixenida om herlighetene i Cap d'Agde.  Verken hun eller jeg har vært der ennå, men det har kanskje du, selv om det er ganske mye lenger vest?

Frankofil, grekofil, whatever. Alltid godt å komme seg utenlands for å utvide horisonten. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

Nesten så jeg blir fristet til å starte en egen tråd for de som heller mot frankofili.  Du frister meg virkelig her, @Blyanten!  Hadde en chat tidligere i dag med @Vixenida om herlighetene i Cap d'Agde.  Verken hun eller jeg har vært der ennå, men det har kanskje du, selv om det er ganske mye lenger vest?

Prøv også Ile de Levant!

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar

Elsker å kunne sitte på en fransk strandbar (påkledd, altså) med en mugge rosevin og isbiter.  Sitter, observerer og skriver med penn på papir.  Det merkelige er jo at dette oxo tiltrekker litterære kvinner😁

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...