Gå til innhold

Ikke 100% ekte bilder, men det er henne


Tototre

Du kjenner henne igjen fra bildene, men ser at noe er litt odd  

12 stemmer

  1. 1. Hva gjør du?

    • snur i døra
      4
    • gjennomfører treffet
      7
    • forhandler ny pris
      1


Anbefalte innlegg

5 timer siden, shawty lo skrev:

av nysgjerrighet må jeg spørre hvordan du kom til denne konklusjonen, burt. alle de unge østeuropiske i Oslo har samme opplegg, 2-3 jenter i samme bygning, operatør tar tlf, du får sikkert adressen i første melding, ingenting står ut med de som har "only 10 days" i annonsen, jeg tror alle de er ikke aktiv nå.

skjønner hvis jeg ikke kan få svar 🤠.

 

De kan ikke et kløyva ord engelsk, flere av de har åpenbare rusproblemer, du får adressen første melding, og så videre.

Ingen damer som er på kjøret og ikke kan engelsk, klarer å komme seg hit på egen hånd. Og hvis de kom på egenhånd trengte de vel ikke sove i samme leilighet som alle de andre med samme profil…

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Jeg har ikke besøkt noen av dem i denne omgang, men vet jo godt hva du snakker om.  Hvilken strategi vil du anbefale?  Hvordan kan vi vite, eller bør det heller være sånn at om jeg vil holde min sti litt renere enn det @shawty lo og en rekke andre horekunder gjør, så bør jeg holde meg helt unna de som jeg ikke er minst 60% sikre på ikke er ofre for trafficking?

Ja, store spørsmål.  Men svarene kommer vel fra store menn?  Andre enn Burt kan oxo svare.  @Revenger ?

Tja, jeg holder meg i alle fall unna de to kjente adressene der jeg vet at her er det ugler i mosen, jeg synes ikke jeg kan støtte det.

Det er pr nå 259 annonser på RE under Oslo. Da går det helt fint å velge bort 4-6 damer som holder til der, dersom jeg får oppgitt en slik adresse. Det overlever jeg helt greit.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

de unge latinske fra "Colombia"  har samme opplegg som østeuropiske med operatør, begrenset engelsk. de jentene jeg la bilde av kunne jeg kommunisere med engelsk, Mira var litt begrenset engelsk.

jeg skal ikke kommenere mer om dette temaet, trafikkert synes jeg er en jævlig stort ord og jeg trenger mye mye mer info.

 

Endret av shawty lo
  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, shawty lo skrev:

de unge latinske fra "Colombia"  har samme opplegg som østeuropiske med operatør, begrenset engelsk. de jentene jeg la bilde av kunne jeg kommunisere med engelsk, Mira var litt begrenset engelsk.

jeg skal ikke kommenere mer om dette temaet, trafikkert synes jeg er en jævlig stort ord og jeg trenger mye mye mer info.

Du har helt rett om mange av de unge latinaene.  Der er det nok oxo en del som ikke nødvendigvis er her av helt egen og fri vilje.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...