Gå til innhold

Falske bilder, men god sex!


Tototre

Falske bilder som turn-off  

8 stemmer

  1. 1. Mister du tenningen når det er en annen som møter deg enn den du forventer?

    • ja
      4
    • nei
      4
  2. 2. Har du møtt en sexarbeider igjen selv om det var falske bilder og ikke-optimalt førstetreff?

    • nei
      6
    • ja
      2
  3. 3. Ville du møtt henne igjen om du visste at det ville kunne bli bedre sex andre gangen? (selv med falske bilder)

    • nei
      1
    • ja
      6
    • vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

En helg jeg egentlig skulle reist til kongens by for å delta på mitt dyreste enkeltmøte med en semipro gledespike, som kom til å avlyse noen dager i forveien, gjorde jeg et annerledes valg.  Det var nemlig avtalt analsex med hun i Danmark.  I gamlelandet hadde jeg vært hos en sexarbeider for noen år siden som har det på menyen.  Problemet mitt var bare at jeg ikke var 100% fornøyd med det første besøket.  Det viktigste var at det var falske bilder den gangen.  Deretter var det en god del knirk.  Kommer tilbake til det.  I årene som var gått hadde det oxo vist seg at det ikke bare var en annonse med falske bilder, men det kunne være tre på en samme tid!  Med forskjellige bilder, og litt forskjellige tekster.  Nå visste jeg altså godt hvem som var bak annonsen.  Skulle jeg gjøre et nytt forsøk for å få analsex?

Kontakten ble opprettet.  Hun svarte høflig, og ba om 2.5k for en time med owo, normal med kondom, samt anal.  Jeg ringte henne.  Spurte om stedet hun jobbet fra.  Det var det samme stedet.  Husket hun meg?  Jeg visste ikke.

Det ble et besøk tilbake til egne minner.  Parkerte på det samme stedet.  Ringte som avtalt derfra.  Hun lot døren stå på gløtt.  Jeg kunne gå rett inn.  Tomt.  Hun var på badet.  Snakket til meg derfra og ba med finne meg til rette.  Tok av sko og ytterklærne.  Der kom hun fra badet.  Den samme kvinnen.  Som hadde falske bilder i annonsen.  Jeg hadde knullet med henne en gang før.  Hun kjente meg igjen før hun tok på pikken min.  Denne gangen visste jeg noen av tingene som kunne få det til å knirke mellom oss.  Jeg hadde med egne kondomer.  Lot henne ta dem på hver gang.  Virker besatt av renslighet akkurat der, men kysser som en tenåring som akkurat har funnet gleden i aktiviteten.  Og himmelsk owo.  Samt spytt og andre kroppsvæsker i omløp.  Men jeg får ikke ta på kondomet med fingrene mine.  Så jeg lar det være.  Hun fixer det greit denne gangen.  Det blir ikkeno knirk mellom oss.  Sømløs, god, deilig og sanselig sex.  To kropper i bevegelse som skifter mellom forskjellige stillinger.  Etter trekvart time er hun klar for analsex.  Det er jeg oxo.  Så klar at jeg kommer etter fem minutter.  

Vi slapper av.  Drikker te.  Snakker og ler sammen.  Jeg glemmer tiden.  Men det er greit for henne.  Vi tar runde to i sofaen på stua.  Jeg får lyst til å besøke henne igjen.  På tross av de falske bildene og min første, ikke topp-opplevelse med henne.

For dere som lurer på hvem hun er.  Hun har ikke bilder av seg selv på noen annonsesider jeg vet om.  Sjekk de som tilbyr analsex, har lys hud og mørkt hår.  IRL har hun oxo det, men puppene er små.  B-size.  Kroppen er OK, ingen fotomodell, men stor modell.  Muskler.  Alder er vanskelig å anslå.  Hun skriver vel under 39 i annonsene sine, så et sted mellom 35-48 tenker jeg er godt tippet.  Hadde hun hatt ekte, gode bilder, ville jeg anmeldt henne.  Nå har hun i stedet blitt en anekdote :-) 

 

 

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Var og besøkte en asiatisk dame engang, annonsen stemte ikke i det hele tatt. Eldre, helt annet utseende men faktisk veldig deilig kropp og ok utseende likevel. Må nok ha vært 35-40 år gammel. 

Hun var pirrende og leken, men det jeg likte best var at hun var... litt villdyr i senga. Beit, kysset hardt, klapset meg her og der. Ble både gul og blå etterpå. For meg var det en behagelig overraskelse men må innrømme ble egentlig ganske sjokka. Ingenting var avtalt på forhånd eller snakket om på sengekanten. Ble gjenvisitt et par ganger før hun dro til en annen by.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Gjorde et søk igjen i dag for moro, og dette er hva jeg fant som kan passe beskrivelsen jeg gir over.

sk.png.fbee70c804023daba43384608d161890.png

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...