thorm Skrevet Mars 20, 2024 Share Skrevet Mars 20, 2024 Ingen av mine damebekjenstskaper i OSLO kan eller vil bli med meg til Vilnius...... Da drar jeg aleine for der har jeg vært 100 ganger før En by hvor mat, alkohol og fitte er billig og digg. Gleder med 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Mars 20, 2024 Share Skrevet Mars 20, 2024 Hvor finner man det så billig?? Når jeg var der , var det jo vest Europa priser og vel så det!! Samma med resten av Baltikum.Ran Tar gjerne i mot tips 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2024 15 minutter siden, Por mi skrev: Hvor finner man det så billig?? Når jeg var der , var det jo vest Europa priser og vel så det!! Samma med resten av Baltikum.Ran Tar gjerne i mot tips Hele Liyauen er grisebillig. Mye massasje med mye xtra der og det koster ikke penger sett utfra norske forhold 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Mars 20, 2024 Share Skrevet Mars 20, 2024 Oki. Notert. Men nå mente jeg eskorter. Testa ikke massasje 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 20, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2024 6 minutter siden, Por mi skrev: Oki. Notert. Men nå mente jeg eskorter. Testa ikke massasje Jeg mente med "mye extra" det samme som du kaller eskorte 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 21, 2024 Share Skrevet Mars 21, 2024 Fint og naturlig å legge denne infoen på Oslo da... Hva er galt med Be-ne-lux eller Namibia? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg