Gå til innhold

Batty, ekte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, ikke ennå.  Men @Apeesel du forstår jo sikkert at jeg oxo har tenkt mer enn en gang på å kontakte og besøke henne.  Deilige fotos!  Elsker den gymnasatiske stilen som er en undertone i kommunikasjonen.

157501_batty_669bb51b_b9ed431c.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Nei, ikke ennå.  Men @Apeesel du forstår jo sikkert at jeg oxo har tenkt mer enn en gang på å kontakte og besøke henne.  Deilige fotos!  Elsker den gymnasatiske stilen som er en undertone i kommunikasjonen.

157501_batty_669bb51b_b9ed431c.jpg

Var ikke kjerringa på bildene, snudde i døra. Var ikke i nærheten engang, altså det var bare tragisk

Lenke til kommentar

For å legge til, det som irriterer meg noe jævlig med disse damene er hvor stor forskjell det er på bildene. Altså bruk i det minste noen jævla bilder som ligner på deg. Blir litt som at jeg bruker bilder av Brad Pitt på tinder og det dama møter er shrek. Herre satan, hun her så ikke ut, dama har minst 55+ og mer rynker en testiklene til en 70 åring.

Lenke til kommentar

Takk for dette @Apeesel.  Jeg har jo oxo fått med meg at vi går til noen av de samme, sikkert fordi vi besøker så mange.  Jevnt over er nok du langt mer kritisk til kropp og utseende enn jeg er, så det kan dere alle merke dere!  Ikke regn med å bli fornøyd med de jeg er fornøyd med.  Jeg kiler dem slik at de ler, og deretter squirter de, og så kommer vi begge samtidig!  NOT.  Opplysningen om at hun er 55+ og at bildene ikke er av henne er vesentlige for meg.  Kanskje jeg skal besøke henne likevel og se hvor langt ned jeg kan få henne til å gi i pris?  Denne anmeldelsen til Apen vil jo sørge for at hun får færre kunder, og om et par dager blir hun mer desperat.  @Apeesel tror du jeg kunne fått til å ha sex med henne?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Takk for dette @Apeesel.  Jeg har jo oxo fått med meg at vi går til noen av de samme, sikkert fordi vi besøker så mange.  Jevnt over er nok du langt mer kritisk til kropp og utseende enn jeg er, så det kan dere alle merke dere!  Ikke regn med å bli fornøyd med de jeg er fornøyd med.  Jeg kiler dem slik at de ler, og deretter squirter de, og så kommer vi begge samtidig!  NOT.  Opplysningen om at hun er 55+ og at bildene ikke er av henne er vesentlige for meg.  Kanskje jeg skal besøke henne likevel og se hvor langt ned jeg kan få henne til å gi i pris?  Denne anmeldelsen til Apen vil jo sørge for at hun får færre kunder, og om et par dager blir hun mer desperat.  @Apeesel tror du jeg kunne fått til å ha sex med henne?

Det Virker som om annonsen er brukt av flere damer og at ingen av dem er dama på bilde. Du får prøve deg, kanskje du får en ok dame. Men dette var ikke noe for meg, jeg så får meg en atletisk dame med gode former, ikke tante olga på 70. Når det gjelder smak, så har vi jo møtt mange av de samme damene, så noe riktig gjør du 😂

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...