Gå til innhold

May"thai"


thorm

Anbefalte innlegg

Lubben dame som ga en ok massasje men ekstra listen var for dyr. Hun jobber litt på ulike salonger men har også sted ved kiellandsplass. Ingenting i nærheten av feks pimpa om du har møtt hun. 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, thorm skrev:

Hmmm..... 2 laks for full pakke, 1,5 time inkl massasje og owo er ikke så dyrt i mine øyne.....

Spørs om man får gode deals hos noen andre. For min del er 1500 for fp standard hos de faste som leverer godt hvergang. Massasje ink

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 20.3.2024 den 0.30, Apeesel skrev:

Lubben dame som ga en ok massasje men ekstra listen var for dyr. Hun jobber litt på ulike salonger men har også sted ved kiellandsplass. Ingenting i nærheten av feks pimpa om du har møtt hun. 

Har vært hos Pimpa noen ganger. Fin kropp,  men variabel service. Prater høl i hue på deg og bruker tida på å vise deg feriebildene sine….

Lenke til kommentar
2 timer siden, Gratass skrev:

Har vært hos Pimpa noen ganger. Fin kropp,  men variabel service. Prater høl i hue på deg og bruker tida på å vise deg feriebildene sine….

Det er en strategi hun bruker, men ikke opplevd det samme. Her er det fokus på massasje og det jeg vil ha. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...