Gå til innhold

Hvor langt er du villig til å gå for å få sex?


Tototre

Anbefalte innlegg

Mer enn en tanke her, om det er mulig en tirsdag ettermiddag, tidlig kveld:

  1. Noen av dere som bor og handler i Oslo trenger tydeligvis gangavstand til den dere skal ligge med.  Jeg har ikkeno problem med å kjøre bil i et par timer om det er en sexarbeider jeg vil ha.  Det garanterer gode treff.
  2. Den seksuelle lavalder i Norge er 16 år.  Mange karer leter andre steder, i SoMe og i betalingsapper for å finne nye jenter som ikke er blaserte, og kanskje kresne, eller har lagt seg til uvaner?  Jeg ber alltid om legitimasjon om jeg er i tvil om alderen.  
  3. Selv om hun er over 16 år, og dermed lovlig, kan det være andre elementer som gjør at du merker at dette ikke er helt bra.  Hun kan være ruset, kanskje narkoman, alkoholiker, eller annet som gjør at hun kan bli utnyttet.  Da trekker jeg meg unna og finner en annen.
  • Like 3
Lenke til kommentar

De som helt åpenbart ikke er her fordi de selv har bestemt det, er no-go for meg. Altså unge med liten eller ingen engelskkunnskap. Det er helt usannsynlig at en 18-21 år gammel østeuropeisk jente som ikke kan engelsk har dratt til Norge på egen initiativ, og funnet leilighet og laget annonse selv. 

Jeg styrer også unna de som er altfor mye yngre enn meg selv. Ja, unge jenter har flotte kropper, men de som kunne vært datteren min klarer jeg rett og slett ikke å tenne på, og jeg liker heller ikke å føle meg selv gammel i en slik situasjon.

Da koker det ned til relativt voksne, artikulerte og etablerte kvinner, gjerne med så mye norskkunnskap at det viser at de har vært her en stund. Altså at de ikke er trafficking-ofre som skyfles rundt i Europa, og at det er sannsynlig at de er selvstendige og uten bakmenn. Siden jeg er interessert i erotisk massasje og ikke regulær sex, blir denne filtreringen enklere: De som er kompetente på massasjefronten har nødvendigvis lært seg det, noe som betyr at de har gjort det en stund.

 

Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg ikke gidder å dra langt. Jeg kan gjerne dra til Oppegård f ex, eller Lillestrøm.

Det jeg ikke gidder er lugubre områder fullt av farlige kriminelle, eksempelvis steder folk skyter hverandre på kveldstid.

Jeg vil ha det avslappet og allright når jeg skal feie horer. Bjørvika er finfint, Majorstua likeså.

Denne brua her, fra Brugata til Grønland, der står det alltid langere og henger. Forsøker å rane deg etc. Skyter hverandre når de kjeder seg.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RG5oKA/en-person-skutt-og-drept-i-oslo

 

Endret av Burt_Reynolds
  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 19.3.2024 den 16.51, Tototre skrev:

Den seksuelle lavalder i Norge er 16 år.  Mange karer leter andre steder, i SoMe og i betalingsapper for å finne nye jenter som ikke er blaserte, og kanskje kresne, eller har lagt seg til uvaner?  Jeg ber alltid om legitimasjon om jeg er i tvil om alderen.  

  1. Selv om hun er over 16 år, og dermed lovlig, kan det være andre elementer som gjør at du merker at dette ikke er helt bra.  Hun kan være ruset, kanskje narkoman, alkoholiker, eller annet som gjør at hun kan bli utnyttet.  Da trekker jeg meg unna og finner en annen.

Det er forøvrig 2 års strafferamme for å kjøpe sex av noen under 18 år...

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar


"Langt" strekker seg lengre enn geografisk langt.

Det med "lovlig" er ikke helt rett frem. En hen kan være "lovlig" uten at det er lovlig - åpenbart. Et par enkle eksempler - en som er sterkt påvirket av rus, eller en som sover. Det kan ochså være en du er i en overordnet posisjon i forhold til, f.eks. pga. stilling, eller pga. en åpenbar kognitiv svekkelse. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Sist sommer var det en leilighet på Torshov som hadde traifikkerte unge kvinner fra Colombia. Trolig mellom 18-20 år. Det gav bismak. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...