Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tønsberg massasje

Featured Replies

Skrevet
På 24.6.2025 den 14.03, jegern skrev:

Høres helt jævlig ut, håper du slipper medisinen snart? Så fortsetter jeg å skrive om kinadamene mine 🙂

Det finnes blå piller.  Det er betablokkere som nok er de verste. Blodtrykks medisiner virker negativt og blod fortynnende positivt. Så om di vil lure legen din når han maser og mer piller. En blå pille om morgen når du skal til legen får blodtrykket til å gå i fra 170/100 til 120/ 80 Det var i grunne de pillene vi byrde gått på. 

• Svar 52
  • Visninger 19,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Politiet slo til mot massasjesalonger i Tønsberg: – Vold og trusler er ofte en del av bildet   KONTROLL: Tønsbergs Blad ble med politiet på kontroll av thaimassasjesalonger i Tønsberg sentru

• Ja da, hun jeg kjenner hadde kontroll av politiet. Kjenner en 1 Thaidame så blir en kjent med 2 så blir det 4 o.s.v. Oppfører seg med respekt så og pent ovenfor dem så blir det slik. Jeg har rådet hun

• SolanGundersen
    SolanGundersen

Et tips; hvis det er annonser du vurderer å besøke eller ønsker å følge med på, legg de til som favoritt. Om de blir borte en periode så er det lettere å få de opp igjen når de blir aktive igjen. Bare

Posted Images

Skrevet

Hadde en herlig tid med en kinesisk jente i dag, men det var i Drammen. De Tønsberg-leilighetene må virkelig åpne igjen...

• 3 weeks later...
Skrevet
På 7.1.2025 den 8:31 PM, Jan Moen skrev:

Det er kommet en ny salong i Tønsberg. Har ikke besøkt bare fått melding. Farmannsveien 18. Finner den ikke på Google men finner 20 .Dårlig med P plass, ser det er P hus i kjelleren. (koster vel skjorta?) Det er ei som har jobbet i en annen salong som har begynt for seg selv. Service? Aner ikke men tror du ligger godt an til en grei behandling. Må jo tjene penger som nyetablert. 

Er det noen nyheter på dette stedet?