Gå til innhold

Ny, vet ikke hvor jeg skal lete.


Trøndermann

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny her på forumet og har enda ikke kjøpt noen tjenester av gledespiker men jeg har tittet mye rundt på EU.

Jeg bor i Trondheim og vil egentlig bare ha en blowjob, men jeg trenger en som er lengre enn 10-15 minutter som jeg ser annonsører tilbyr. Bruker litt tid, og er forsåvidt det beste jeg vet, og får det ikke hjemme desverre. 

Er en helt normal mann i sin beste alder med god hygiene så det er bare terskelen for å kjøpe tjeneste (og rett tjeneste) det står på.

 

Er det noen som har noen gode tips?

  • Like 3
Lenke til kommentar

Velkommen!  Du får.svar fra noen som bor i bartebyen og kjenner markedet der.  Snart, håper jeg.  Mitt generelle svar til deg går på at du får flere sexarbeidere å velge blant om du syns det er greit at sugejobben blir utført med kondom.  Oxo sikrere for alle.

Thaimassasjesalongene tenker jeg du bare skal se bort fra.  De er overpriset på denne tjenesten om du ikke kjenner massøsen fra før.

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Trøndermann jeg kom til å nevne deg i en helt annen tråd ved en feiltakelse.  Men det var jo bare fordi jeg tenker på din seksuelle helse at navnet ditt sikkert dukket opp i hjernen?

Har alle horebukkene i Trondheim gått inn i fjøset?  Eller har dere fått noen saftige bøter av onkel?  All slik sladder og ryktespredning liker vi å lese om her.  Ja, kanskje med unntak av visse...men denne gangen skal jeg ikke nevne navn.  For da får jeg bare slengt dritt etter meg.  Tar ikke sjansen på å si noe om noen av sexarbeiderne i Trønderhovedstaden.  Dere vet jo at alle kjenner igjen Trond Giske.

Etterlyser en god, lang, sugejobb (BJ) snarest til fordelaktig pris!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...